|

شایعه ازدواج و رابطه ریحانه پارسا و امیرحسین مرادیان؛ واکنش تند آناشید حسینی!

امین فردین از ازدواج و رابطه ریحامه پارسا با امیرحسین مرادیان همسر سابق آناشید حسینی و پسر سفیر ایران خبر داد. شایعه که با واکنش تند…

لینک کوتاه کپی شد
شب گذشته امین فردین (خبرنگار) با انتشار یک فیلم در اینستاگرام و یوتیوب خود از ارتباط پنهانی ریحانه پارسا و پسر سفیر ایران خبر داد. فردین دلیل رابطه این دو نفر را هم دنبال کردن صفحات اینستاگرام این دو نفر عنوان کرد.
شایعه ازدواج و رابطه ریحانه پارسا و امیرحسین مرادیان؛ واکنش تند آناشید حسینی!

امیرحسین مرادیان رابطه با ریحانه پارسا را تکذیب کرد

بعد از انتشار این شایعه امیر حسین مرادیان بلافاصله این موضوع را تکذیب کرد اما ریحانه پارسا هنوز نسبت به این خبر واکنش نشان نداده است.
شایعه ازدواج و رابطه ریحانه پارسا و امیرحسین مرادیان؛ واکنش تند آناشید حسینی!

واکنش عجیب آناشید حسینی به رابطه همسر سابقش با ریحانه پارسا

آناشید حسینی همسر سابق امیرحسین مرادیان بعد از انتشار شایعه ازدواج همسر سابق ش با ریحانه پارسا استوری دراینستاگرام ش منتشر کرد و نوشت: "خلایق هر چه لایق"
شایعه ازدواج و رابطه ریحانه پارسا و امیرحسین مرادیان؛ واکنش تند آناشید حسینی!

ریحانه پارسا در ترکیه چه می کند؟

ریحانه پارسا، بازیگر ۲۱ ساله «پدر» و «خوب بد جلف ۲» که سال گذشته فیلم کوتاه «شب» را نیز کارگردانی کرده بود، برای مشارکت در ساخت فیلم «زمان» از ایران مهاجرت کرد.

تهدید ریحانه پارسا بعد از مهاجرت

ریحانه پارسا بعد از مهاجرت به ترکیه با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود نوشت: طبق حرف‌های چند روز گذشته در رابطه با تصمیمات جدیدی که برای خودم در نظر دارم، حرف‌ها و تماس‌های احتمالی و قابل حدس زده و گرفته شد. لازم میدونم اینجا جهت امنیت جسمی و روانی که ممکن است توسط برخی از دوستان از بنده سلب شود، عرض کنم این فشار‌ها و تشنج‌ها اگر ادامه داشته باشند مجبور به گفتن ناگفته‌هایی خواهم شد که تبعات و روسیاهی اش فقط برای خودشان است. بگذارید سکوتی که پیش گرفتم شکسته نشود… خدا خیرتان بدهد.

ماجرای طلاق آناشید حسینی از امیرحسین مرادیان پسر آقای سفیر

اوایل مهر ماه بود که امیرحسین مرادیان (فرزند سفیر ایران در دانمارک) همسر آناشید حسینی در اینستاگرام خود خبر طلاق از همسرش را اعلام کرد. آن هم به دلیل حواشی ایجاد شده برای زندگی شان! ماجرای طلاق آناشید حسینی هم اکنون به یکی از داغ ترین اخبار اینستاگرام تبدیل شده است. در ادامه برای اطلاع از ماجرای طلاق آناشید حسینی از امیرحسین مرادیان با ما همراه باشید.

آناشید حسینی کیست؟

سیده آناشید حسینی مدل ایرانی ۴ بهمن ۱۳۷۰ در اهواز به دنیا آمده و فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری است. آناشید حسینی در عرصه مدلینگ و طراحی لباس فعالیت می‌کند و به عنوان مدلینگ ایرانی و محجبه در فضای مجازی و صنعت مد شناخته می‌شود. آناشید به دلیل طراحی‌های خاص و منحصر بفرد در این حوزه به عنوان بهترین طراح لباس معرفی شده است.

سیده آناشید حسینی یکی از افرادی است که از طریق اینستاگرام به عنوان یک مدل محجبه معرفی شده است و طرفداران زیادی دارد. او یک طراح لباس ۲۵ ساله است که حجاب و پوشش شیک و مدرن تعداد زیادی از افرادی را که حتی به حجاب علاقه و تمایل چندانی نداشته اند را به خودش جذب کرده است.
آناشید در برنامه وقتشه مهمان بود و توضیحاتی درباره شغلش داد و گفت: من از بچگی علاقه خاصی به مد و طراحی لباس داشتم. او ادامه داد: من به عنوان مدل محجبه ثابت کردم که زیبایی ظاهری و شیک بودن و با حجاب بودن اصلا تناقضی ندارد.

امین فردین کیست؟

امین فردین (متولد 29 شهریور 1365) خبرنگار سابق صدا و سیمای مرکز کرمانشاه و مرکز خوزستان و خبرنگار سابق باشگاه خبرنگاران جوان است که سالها به خبرنگاری، ﺗﻬﻴﮥ فیلم و مستند و تدوین و ویرایش تصویر برای این نهاد مشغول بوده و در سالﻫﺎی ۸۸ تا ۹۰ بارها به عنوان بهترین خبرنگار و تدوینﮔﺮ از سوی مراکز وابسته به صدا و سیما، جوایز متعددی را دریافت کرده است. علاوه بر این، امین فردین یک کتاب در زﻣﻴﻨﮥ تدوین و ویرایش تصویر و یک کتاب نیز در زﻣﻴﻨﮥ سیستمﻫﺎی لینوکس در ایران منتشر کرده است. اما او ناگهان در سال 96 از کشور خارج شده و به آلمان مهاجرت ﻣﻰکند و به سرعت وبسایت و صفحات اجتماعی متعددی را با تیترها و عناوین جذابی مانند «افشاگریﻫﺎی مستند» و «پشت پرده» طراحی ﻣﻰکند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی