|

مانتو پوست ماهیِ "نفیسه روشن" که عکسشو خاص کرد؛ خوش و بِش خانوم با یه گاو!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن که این روزا به خاطر کلینیک کلا رفته شمال زندگی میکنه به تازگی تصاویری جذاب از خود و گاو منتشر کرد که مورد توجه کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نفیسه روشن بازیگر معروف و پر حاشیه ایرانی می باشد که اصلا شهرتش به دو قسمت تبدیل میشه! مثلا شنیدین میگن قبل انقلاب بعد انقلاب؟ اینم همونه مثلا یکی دوران قبل از اینستا و بعد از اینستا! خانوم بازیگر حالا به یکی از پرحاشیه ترین هنرمندان از طریق اینستاگرام تبدیل شده است.

نفیسه روشن تا به حال دو باری ازدواج کرده و ظاهرا در این عرصه اصلا اگه دو بار دو بار ازدواج نکرده باشی عجیبی!! خانوم روشن در ارتباط دوم که به قول خودشون در روز اربعین اتفاق افتاد با فردی که باز به گفته خودشون مقام دار هستن جنجالاتی بیش از پیش داشت، البته که مدتی میشه از این موارد حرفی نمیزنه و ظاهرا یا رابطشون شکر آب شده و یا میخواد کمتر تو چشم باشه. نفیسه روشن مدتی بود که همش سفر های طولانی به شمال کشور داشت تا اینکه مشخص شد اونجا کلینیک زیبایی زده و حالا تمامی عکس و فیلم هایی که از خود منتشر میکنه در فضاهایی سبز و یا دشت و دمنه و به تازگی هم با لباسی پولکی طور و رنگی براق عکسی باحال پست گذاشت که البته نکته دار هم بود!

Untitled

نکتش این بود که نفیسه روشن بر روی این تصویر خیلی ریز و مجلسی تبلیغ داشت و پیج شال  روسری تگ کرده بود و کامنت رو هم بست تا حرف و سخنی از جانب کاربران نباشه!

nafisehroshan_2854934117952514998_710128517

خوش و بش نفیسه روشن با یه گاااو!

نفیسه روشن در کل علاقه بسیار خاص و زیادی به طبیعت و حیوانات داره و خب تو این مدتم که رفته و کلا شمال زندگی یمکنه این موضوع بیشتر ازش دیده میشه.

در صفحه اینستاگرام نفیسه خانوم روشن فیلم و عکس های بسیاری هست که ایشون با حیواناتی مختلف و حتی خطرناک ارتبط خیلی نزدیک دارن یا بغلشون کردن و خلاصه واقعا تو این موضوع احساسات به خرج میدن. نفیسه روشن در راتسای تصویر بالا نیز که مشخصه رفته بود طبیعت گردی، ویدیویی هم از دو گاو استوری کرد که ریز داره باهاش حرف میزنه!

همسر خانم برای نفیسه چه کرررده!

نفیسه روشن به لطف شوهر وزیرش تونست کلینیک زیبایی هم افتتاح کنه. اینطور که معلومه خانومای بازیگر تا کم میارن به سرعت سمت خدمات زیبایی و یا مدل شدن میرن. انگاری همگی استعداد و زیبایی و تخصصش رو دارند!!

نفیسه روشن چند روز پیش برای افتتاحیه دو ویدیو منتشر کرد که یکی از میز لاکچری غذاشون بود و دیگری از سالن های لوکس و خدماتشون. اما باز هم اثری از همسرشون نبود و انگار نه انگار که ایشون خانوم بازیگر رو به اینجا رسوندن!

فرق و خوبیه نفیسه با بقیه بازیگرااا

اما اینهمه انتقاد کردیم از این بازیگر، بهتره که مواردی هم از خوبیش بگیم. مثلا اینکه دیگه این روزا بسیاری از بازیگرای خانوم هستند که بدون فیلتر اینستایی امکان نداره جلوی سلفی گوشیشون بیان و اگرم بیان خیلی کم و سوسکی هستش اما نفیسه روشن برعکسه و هیچوقت با فیلتر پلنگ طور و این موارد صاف و صوف کن دیده نشده و اعتماد به نفس خوبی در این زمینه داره. ناگفته نماند که به قول نیکی کریمی سینمای ما شده پر از لب و گونه ها پروتزی، اما نفیسه روشن عمچنان نچراله و چهره طبیعی خودش رو حفظ کرده!

nafisehroshan_1632300082

وقتی نفیسه و تیمش اسم خدمات زیبایی شون رو هم بلد نیستن!

نفیسه روشن عکس و فیلم های بسیاری در پیج سالن خود منتشر می کند و این روزها هم به مناسبت افتتاحیه هم تخفیف گذاشته و هم در حال تبلیغاته. اما نکته ای که هست اینه که خیلی ها به نفیسه روشن گیر میدن که چجوری بدون تخصص چنین کاری کردی و برخی هم میگن اصلا تخصص نیاز نداره!

به تازگی ادمین پیج ویدیویی جهت تبلیغ برای لاین فیشال منتشر کرد که ظاهرا ابتدا نوشته بوده فیشیال و بعد با کامنت و تذکر یکی از کاربران آن را درست کرده. سوال اینجاست که تیم فیشال کار خانوم بازیگر حتی هنوز تلفظ درست این کلمه رو نمیدونن! و بعد کلینیک هم میزنن! و این موضوع در کامنت ها ایجاد حاشیه کرده بود.

Untitled+(2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها