|

وقتی "نفیسه روشن" واسه دل خودش تیپ میزنه!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه خانم روشن که این روزها مشغول مدیریت سالن زیبایی شون تو بابل هستند از طرف دوست عزیز و گرامی شون یک کادوی نفیس گرفتن!

لینک کوتاه کپی شد
6

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون ایام نوروز کلی کیف کرده و حسابی بهش خوش گذشته است. خانم بازیگر برای روز سیزده بدر یک عکس باحال و خوشگل از طبیعت رامسر منتشر کرد. عکسی که دوست جواهر سازش ازش گرفت.

به گزارش «شایانیوز» نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون در این یکی دو سال اخیر حواشی زیادی داشت و باعث شده که کمتر او را در قاب تلویزیون یا پرده نقره سینما ببینیم. حالا خانم بازیگر به سراغ یک کسب و کار و بیزینس تازه رفته است.

55

نفیسه خانم روشن که این یکی دو سال شایعه ازدواج و طلاقش پیوسته بر سر زبان ها بود و سرانجام سال 1399 بعد از انتشار ویدیو جشن عروسی اش از همسر سابق خود که خلبان هم بود جدا شد. نفیسه خانم در سال 1400 هم حواشی عشق و عاشقی کم نداشت! او در ایام اربعین و در مراسم راهپیمایی انگار عاشق شده بود. عشق و عاشقی به سبک بهاره رهنما! نفیسه خانم هم عشق تازه اش را حاجی خطاب می کرد و از اینکه بی پروا وارد زندگی او شده خدا را شاکر بود.

Untitled

Untitled+(1)

رونمایی نصفه نیمه نفیسه روشن از حاجی!

اینکه حاجی دقیقاً کی بود و آیا عشق نفیسه و ایشون به سرانجام رسید یا خیر دقیقاً مشخص نیست. خود خانم بازیگر هم خیلی مبهم و رمزآلود از حاجی جدیدش صحبت می کرد و حتی برخی رسانه ها گفته بودند که نفیسه خانوم دوباره با همسر اولش وارد رابطه شده و با هم آشتی کردند. عکس هایی هم که نفیسه از همسر جدیدش منتشر کرده همه نصفه و نیمه است و انگار خانوم بازیگر دلش نمی خواهد عشقِ جدیدش شناخته شود.

Untitled+(2)

مدتی گذشت و دیگر خانم بازیگر خیلی از حاجی و عشق و عاشقی اش در اینستاگرام عکس و پست نمی گذاشت و بیشتر از احوالات شخصی خودش و سفرهایش به شمال برای فالوورهایش می گفت! خیلی ها در این فکر بودند که وی برای سفر رفته تا اینکه نفیسه روشن با انتشار استوری ای همه را سورپرایز کرد و از سالن زیبایی تازه افتتاح شده اش رونمایی کرد.

nafisehroshan_1647477807

البته نفیسه خانم خیلی هم رابطه اش با کاربران و فالوورهایش تو اینستاگرام گرم و صمیمی نیست و کار به جایی رسید که نفیسه خانوم چندباری کاربران رو قلقلک داد و حاشیه هایی برای خود ساخت و در نهایت ناراحت هم شد! یا مثلاً بعد از افتتاح سالن زیبایی اش در بابل در واکنش همجمه ها صحبت هایی که در اینستاگرام پیرامون این موضوع می شد مثل همیشه این بازیگر معروف نتوانست جلوی خشم خود را بگیرد و تیکه ای هم به برخی انداخت!

Untitled (1)

عشقبازی خانم بازیگر با همسرشون تو اینستاگرام!

نفیسه روشن در گذشته هم که هنوز با همسر اولش که خلبان بود زندگی می کرد گاهی ویدیوهایی عاشقانه با ایشون به اشتراک میزاشت و حالا نوبت به عشق دوم رسیده! خانم بازیگر به تازگی در جاده لایو گذاشت و دست همسر جان رو به نشانه عشق ورز میداد! البته این بهترین نظری بود که یکی از کاربران داده وبد و خیلی های دیگر که همیشه در صحنه هستند مواردی بدتر نوشته بودند! در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید.

برخی از کاربران هم بر این موضوع انتقاد داشتند که چرا نفیسه روشن برای قضیه طلاقش گفت به کسی مربوط نیست اما موارد زیادی از عشق و عاشقی هایش در فضای عظیم مجازی منتشر می کند! اگر این را هم مردم انتقاد کنند میخواهد بگوید به کسی مربوط نیست؟! پس چرا چنین مواردی رو تو این فضا به اشتراک میزاره تا همگان ببینند!

شاید بگین دوست داره تا تو صفحه خودش منتشر کنه و کسی نباید دخالت و یا قضاوت کنه اما مسئله اینجاست که برای یک سلبریتی انتشار چنین مواری چندان جالب نیست! در همین ویدیو خانم روشن تنها کاری که می کنند این است که هی دست آقای شوهر را ورز می دهند! خانم روشن دقیقا میدونن از چه راهی خود را بر سر زبان ها بی اندازند و خب از اونجایی که در فضای مجازی تنها تلنگری باعث حاشیه سازی میشه چرا این موارد منتشر بشه؟ یا کاملا همسر خود را معرفی کنند و یا اصلا چیزی نزارن یا حداقل بهتر بزارن نه فقط ورزیدن دست همسر!!!

حرکت عجیب نفیسه خانوم بعد کلی عشقبازی!

روزهای آغازین سال 1401 بود که نفیسه روشن با انتشار استوری همه فالوورهایش را متعجب کرد. قضیه از این قرار بود که در حالی که همه منتظر رونمایی خانوم بازیگر از همسرشون بودند نفیسه با انتشار استوری اعلام کرد که مجرد است و ازدواج نکرده است.

ezgif.com-gif-maker+(4)

کادویی نفیسی که نفیسه خانوم گرفت!

صفحه اینستاگرام و استوری نفیسه این روزها تم نوروزی داره و خانم بازیگر که گویا ایام نوروز در شمال بوده از سیزده بدر خود عکس و استوری گذاشته. البته در بین استوری های نفیسه خانم یک عکس جالب هم هست و آنهم کادویی که از یک دوست گرفته، دوستی که طراح و سازنده جواهرات است.

shahrzadfathollahi_artcrafts_2808091096924782576_29161801395

شهرزاد خانم که گویا رفاقت چند سالی با نفیسه دارد روی جعبه هدیه با خط خوش خطاب به خانم روشن نوشت: برای نفیسه عزیزم..قلبت مثل فرشته هاست مبارکت باشه فرشته مهرون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خوشبحالش

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها