|

شیطونی نفیسه روشن و کادر کلینیکش جلو کلی آدم؛ خانوم بازیگر از سلاطین تیپای یجوری!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن بازیگر معروف ایرانی می باشد که تازگیا صاحب کیلین شده و فیلم و عکس های باحالی تو اونجا منتشر میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نفیسه روشن بازیگر معروف و باحال ایرانی می باشد که البته ابتدا قصد گفتن محبوبیت رو داشتیم اما وقتی به یاد رفتار های اخیر خانوم بازیگر و واکنش کاربران افتادیم از گفتن این موضوع صرف نظر کردیم!!

نفیسه روشن خیلی وقته که دیگه تو سینما و تلویزیون دیده نمیشه اما در عوض خانوم بازیگر این روزها سخت مشغول شغل جدید و مدیریتیش هستش و احتمالا به همین دلیل هم تو عرصه بازیگری کمرنگ شده، یا اگه بخوایم از بعدی دیگر نگاه کنیم باید بگیم که نفیسه روشن از بازیگرایی هستش که دیگه پیشنهاد کاری تو تلویزیون نداشته به همین دلیل سمت شغلی دیگر رفته!!

حالا از اینها که بگذریم به هر حال نفیسه روشن حالا مدیریت کلینیک زیبایی رو بدست داره و چند روز پیش هم افتتاحیه ای تجملاتی برای خود گرفته بود که حسابی سر و صدا کرد. اما به تازگی نفیسه خانوم بومرنگی همراه با اپراتور هایش منتشر کرد و نوشت تایم شیطونی با عشقام! همین شد تا کاربران همیشه در صحنه که 3 میلیون هم هستند دست بگیرنش و بگن خانوم بازیگر این روزا کلی عشق داره! عشق وزیر و عشق های اپراتور!!

یه سوپرایز خفن واسه خانوم بازیگر 

اما نفیسه روشن یک دهه شصتی است که البته اوایل این دهه به دنیا اومده و سن کمی نداره. به تازگی روز تولد این بازی زن بود به همین جهت دوستانی که در کلینیک کار میکنند و همراهانش برای وی تولد گرفتن و سورپرایزش کردن. نفیسه روشن به تازگی ویدیوی این حرکت رو منتشر کرد که در آن موهای بلند و باز خانوم بازیگر و چهره نچرال و زیبایی که داشت مورد توجه کاربران قرار گرفت اما خب برخی هم شلوار گل گلی خانوم بازیگر رو مسخره کردن و نظراتی منفی دادند!

اما تیپای جالب و عجیب نفیسه روشن فقط همین نبوده و خانوم بازیگر عاشق استایل های دیده نشده و رنگی و گل گلی که در ادامه او را با شلوار سنبادی و کفش براق سیندرلایی مشاهده می کنید!

ezgif.com-gif-maker+(22)

نفیسه روشن و شوهرااانش!

نفیسه روشن تا چند سال پیش از هنرمندان آرام و دوست داشتنی بود که در تلویزیون با نقش هایی مثبت دیده میشد اما حالا کم کم داره به شخصیتی نفور تبدیل میشه که چندان دوس دار خاصی نداره مگه اینکه عاشق ظواهر شده باشن! خانم بازیگر تا به حال دو بار ازدواج کرده که بار اول با فردی به نام بهنام بود که شغل خلبانی هم داشت و خانم بازیگر راه به راه با همسرش در حال خودنمایی بود. بعد هم که خبر از طلاق آمد و فیسه روشن برای اربعین به کربلا رفت! ما انگاری این سفر زیارتی تبدیل به سفری عشقی شد! حلا چند ماهی میشه که نفیسه روشن با آقایی بلند قد در حال دل و قلوه دادن هستند که البته تا به حال تصویر واضح از او نشان نداده و همیشه دست و پا و... نشون داده!

نفیسه روشن در استوری هایی که به اشتراک میزاره دائما داره به شکلی غلیظ قربون صدقه همسرش میره. البته که ما میگیم همسرش چون ایشون روابط بسیار نزدیک و بغل تو بغلی با عشق جدیدشون دارن اما خانم بازیگر شوخی یا جدی گفتن من مجردم با کت شلوار کسی رو عروس دوماد نکنید!!!

ezgif.com-gif-maker+(4)

nafisehroshan_2810355385589945219_710128517

اما جدا از این ها نفیسه روشن همانطور که گفتیم همیشه دست و پا از همسرشون نشون دادن. اما مدت پیش هم با همین استایل عکسی استوری کرد که متن زیرش جالب بود. نفیسه روشن مردی که دائما ازش در حال گفتنه رو مقام دار خطاب کرد! البته که خانم بازیگر بهونه ای بچگانه بری مطرح ان موضوع انتخاب کرد اما ظاهرا برای کوری چشم حسودان و همکاران هم که شده، بالاخره گفت!

Untitled (1)

نفیسه+روشن+

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها