|

استوری "نفیسه روشن" با نصف شوهرش و "گله بزی" که محو خانوم شدن!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن که این روزا از تهران فراری شده و تو شمال مشغول شغل جدید و مدیریتی هستش مثل همیشه عکسی همراه با یه نصفه شوهر منتشر کرد که سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد
3

نفیسه روشن بازیگر معروف اما پررر حاشیه ایرانی می باشد که البته قبلا شخصیتی آرام تر داشت اما انگاری فضای مجازی روی خیلی از بانوان بازیگر سینما تاثیر گذاشته و همگی به نوعی طالب حاشیه سازی و شاخ بودن شده اند نه هنر!

به گزارش«شایانیوز» اما مثلا این حواشی چیاست؟ قطعا اگر از دنبال کنندگان خانم بازیگر هم نباشید باز هم اونقدری عکس و خبراش تو اینستاگرام و مجازی منتشر میشه که تو این گوشه کنار از یسری موارد باخبر بوده باشید. مثلا اینکه نفیسه روشن تا وقتی که شوهر خلبان داشت تو بوق و کرنا از عشقشون و شغل خفن آقای همسر میگفت و بعد هم که طلاق گرفت باز هم بلندگو به دست شد و برای خود حواشی ساخت. در اربعین هم که به یکباره کربلایی شد و صدای مردم رو درآورد ، در راه برگشت هم که عاشق شد و از اون به بعد مخاطب رو با شوهر جدیدش آشنا کرد البته اگه بخوایم بهتر بگم با دست و پای آقاشون!

نفیسه روشن در این چند ماه هر بار که از همسر جدیدش گفت، عکسی از دست یا پا یا بازوی وی گذاشت و حسابی قربون صدقش رفت به طوری که خیلی ها بر این نظر بودند کمی آرام تر رفتار کند بد نیست تا آقای شوهر هم هوا برش نداره! برخی دیگر هم درباره رفتار او در فضای مجازی گفتند که ریز به ریز زندگی رو وارد این فضا کرده و بعد هم تا حاشیه و قضاوتی میبینه ناراحت میشه و الفاظی ناجور به کار میبره!

نفیسه روشن به تازگی هم تصویری اینچنینی استوری گذاشت که در ادامه مشاهده می کنید.

nafisehroshan_2810355385589945219_710128517

از این ها گذشته نفیسه روشن در تصویری که مشاهده کردید لگ بسیار کوتاااه و جذبی به پا دارد همراه با یک شومیز کوتاه تر کگه خب کاربران این سوال رو دارند مگه خانم بازیگر همسرشون رو حاجی خطاب نمی کنند؟ چنن پوششی برای همسر حاجی چندان متعارف نیست و از طرفی هم نفیسه روشن چه خوب و چه بد از سلبریتی ها و چهره معروف جامعست و چنین استایلی زیاد پسندیده نیست! البته که خانومای بازیگر وقتی به راحتی با پافر تا کمر و شلوار جذب میان تو اکران و مراسمات سینمایی، پس چنین تیپی هم در زندگی شخصی و مجازی زیاد بعید نیست !

نفیسه روشن با اینهمه شوهر شوهر کردن آخر گفت مجردم!

حالا جدا از این ها نفیسه روشن انگاری علاقه زیادی به مرموز بودن دارد چرا که خانم بازیگر دم به دقیقه از عشق جدیدش میگه و عکس و فیلم میزاره در آغوش آقای شوهر و از طرفی دیگر حلقه ای به دست نداره و میاد استوری میزاره من عروس نشدم و مجردم!

بعد هم با این تفاسیر انتظار داره تا میلیون ها کاربر با نظرات و عقاید مختلف قضاوتی نکنند!

ezgif.com-gif-maker+(4)

بُز های علاقه مند به نفیسه روشن!

نفیسه روشن از اونجایی که فعالیت زیادی در این محیط دارند و راه به راه در حال انتشار پست و استوری می باشند، تصویری دیگر نیز از خود به اشتراک گذاشتد که در طبیعت هستند و پشت سر دو بز درحال نگاه کردن به وی هستند! خانم بازیگر هم عکسی جالب و متنی جالب تر گرفت و گذاشت. 

البته که از خوبی های نفیسه روشن اینه که به طبیعت و حیوانات علاقه بسیار زیادی داره حامی حیواناته. و از دیگر خوبیاشم اینه که حداقل اعتماد به نفس کافی رو برای اتاشر چهره خودش بدون آرایش و فیلتر داره چرا که اگر سری به خانوما بازیگر بزنید دیگه خیلی ها امکان نداره بدون این دو مورد جلوی دوربین اینستاگرام بیان!!!

nafisehroshan_2810329673617298509_710128517

حرکت جنجالی نفیسه روشن با شوهر دوم!

نفیسه روشن از سلاطین حواشی نامنظمه که اگه مدتی ازش خبری نشه و جنجالی به صدا درنیاد باید نگرانش شد!

نفیسه خانوم اخیراً ویدیویی در اینستاگرامش منتشر کرده بود که تو ماشین در حال عشق بازی با نامزدش بود. این ویدیو به سرعت در فضای مجازی وایرال شد و بسیار دیده شد. خیلی از کاربران به خانم بازیگر انتقاد کردند که چرا نفیسه روشن برای قضیه طلاقش گفت به کسی مربوط نیست اما موارد زیادی از عشق و عاشقی هایش در فضای عظیم مجازی منتشر می کند! اگر این را هم مردم انتقاد کنند میخواهد بگوید به کسی مربوط نیست؟! پس چرا چنین مواردی رو تو این فضا به اشتراک میزاره تا همگان ببینند!

خانوم بازیگر یهو مدیر سالن زیبایی شد!

خانم بازیگر در این چند ماه بارها تصاویر خود را از شمال کشور منتشر کرد اما خیلی ها در این فکر بودند که وی برای سفر رفته تا اینکه نفیسه روشن با انتشار استوری ای همه را سورپرایز کرد و از سالن زیبایی تازه افتتاج شده اش رونمایی کرد.

البته خیلی ها هم به خانوم بازیگر انتقاد کردند که با پول شوهر دومش رفته سالن زیبایی باز کرده که البته با واکنش تند خانم بازیگر مواجه شد و نفیسه خانم نتوانست جلوی خشم خود را بگیرد و با یک استوری حسابی از خجالت منتقدانش درآمد!

Untitled

اما در ادامه عکس هایی از نفیسه روشن مشاهده می کنید که در ابتدای مطلب گفتم تنها دست . پای همسرش رو نشون میده با کلی قربون صدقه!

Untitled

نفیسه+روشن+(1)

NAFISE-ROSHAN-VAGHTESOBH-2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها