|

تلاش "نفیسه روشن" برای منحصر به فرد بودن با خط چشم عجیب؛ خانوم زرق و برقش تو برقه!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن بازیگر جنجالی همراه با دوست دکترش و الهام حمیدی به رستورانی شیک رفتند و تصاویری جهت اعلام حضور منتشر کردند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نفیسه روشن بازیگر معروف و تا حدودی هم محبوب می باشد که مدتهاست بیخیال عرصه بازیگری شده و در پی اتفاقات زندگی و اینستا و روزمرگی اش است. البته که همین روزمرگی شامل طلاق و ازدواج و عشق و عاشقی جدید وشغل جدیید و ... همه اینها میشه که باعث شده نفیسه خانوم روشن با وجود اینکه بازیگری رو کنار گذاشته اما همچنان بر سر زبون ها بمونه!

نفیسه روشن به سرعت بعد از طلاقش مهر مردی دیگر بر دلش افتاد و ازدواج کرد. البته که ما سفره عقد و یا چیزی که نشون بده ایشون ازدواج کردن ندیدیم اما خب از اونجایی که با همسر جدید عکس و فیلم های بسیار و عجیبی منتشر کردند حدس و گمان بر اینه که خانوم بازیگر ازدواج کرده اند!! ناگفته نماند که نفیسه روشن از اینور میاد و عکس دست تو دستش رو تو ماشین منتشر میکنه و از اون طرف میگه من مجرد با کت شلوار کسی رو عروس داماد نکنید!!

از این ها که بگذریم به تازگی نفیسه روشن در نوزدهمین جشن نفس (اهدای عضو) حضور داشت و تصاویری هم از وی منتشر شد که در ادامه مشاهده می کنید.

Untitled

Untitled

خوشگذرونی نفیسه روشن با دوست معروفش

قطعا تا الان متوجه شدید که نفیسه روشن علاقه زیادی داره به استایل و آرایش های زرق و برق دار داره. تازه به تازگی هم که خانوم مدیر شدن و این موضوع بیشتر دیده میشه که در ادامه تصاویری از وی خواهید دید. اما نفیسه روشن استوری هایی منتشر کرد که همراه دوستانش که یکیشونم خانم الهام حمیدی بودن منتشر کرد که تو کافه و یا رستورانی شیک بودند.

الهام حمیدی نیز کمی کمکار شده که البته یکی از دلیلاش زایمان پشت سر همی بود که داشت و حالا بیشتر در فضای مجازی و سینمایی دیده میشه. الهام حمیدی همانند نفیسه روشن از هنرمندان اهل اینجور لوس بازیا هستش که فیلم و عکس های بسیاری از او برای تبلیغات عجیب و استایل های غریب دیده شده است!

نفیسه روشن

283634932_980148716202310_7184962697913616856_n

نفیسه روشن حالا مدیریت کلینیک زیبایی رو بدست داره و چند روز پیش هم افتتاحیه ای تجملاتی برای خود گرفته بود که حسابی سر و صدا کرد. اما به تازگی نفیسه خانوم بومرنگی همراه با اپراتور هایش منتشر کرد و نوشت تایم شیطونی با عشقام! همین شد تا کاربران همیشه در صحنه که 3 میلیون هم هستند دست بگیرنش و بگن خانوم بازیگر این روزا کلی عشق داره! عشق وزیر و عشق های اپراتور!!

حواشی خاص و عجیب نفیسه روشن با شوهره دوم!!

اما اگه بخوایم یکم از حواشی شوهر دوم نفیسه روشن بگیم باید بگیم که نفیسه روشن در این چند ماه هر بار که از همسر جدیدش گفت، عکسی از دست یا پا یا بازوی وی گذاشت و حسابی قربون صدقش رفت به طوری که خیلی ها بر این نظر بودند کمی آرام تر رفتار کند بد نیست تا آقای شوهر هم هوا برش نداره! برخی دیگر هم درباره رفتار او در فضای مجازی گفتند که ریز به ریز زندگی رو وارد این فضا کرده و بعد هم تا حاشیه و قضاوتی میبینه ناراحت میشه و الفاظی ناجور به کار میبره!

nafisehroshan_2810355385589945219_710128517

از این ها گذشته نفیسه روشن در تصویری که مشاهده کردید لگ بسیار کوتاااه و جذبی به پا دارد همراه با یک شومیز کوتاه تر کگه خب کاربران این سوال رو دارند مگه خانم بازیگر همسرشون رو حاجی خطاب نمی کنند؟ چنن پوششی برای همسر حاجی چندان متعارف نیست و از طرفی هم نفیسه روشن چه خوب و چه بد از سلبریتی ها و چهره معروف جامعست و چنین استایلی زیاد پسندیده نیست! البته که خانومای بازیگر وقتی به راحتی با پافر تا کمر و شلوار جذب میان تو اکران و مراسمات سینمایی، پس چنین تیپی هم در زندگی شخصی و مجازی زیاد بعید نیست !

نفیسه روشن با اینهمه شوهر شوهر کردن آخر گفت مجردم!

اگه یادتون باشه ابتدای متن گفتیم نفیسه روشن عکس با آقاشون میزاره ولی میگه مجردم! 

خانوم بازیگر انگاری علاقه زیادی به مرموز بودن دارد چرا که خانم بازیگر دم به دقیقه از عشق جدیدش میگه و عکس و فیلم میزاره در آغوش آقای شوهر و از طرفی دیگر حلقه ای به دست نداره و میاد استوری میزاره من عروس نشدم و مجردم!

بعد هم با این تفاسیر انتظار داره تا میلیون ها کاربر با نظرات و عقاید مختلف قضاوتی نکنند!

Untitled

Untitled (2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها