|

سن بالا و شغل ناباورانه همسر "نفیسه روشن"

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن بازیگر جنجالی اینبار از شغل همسر دومش با لحنی بسیار زشت رونمایی کرد تا همسر قبلی ببیند و بداند!

لینک کوتاه کپی شد
1

نفیسه روشن بازیگر بسیار پر حاشیه سینما و تلویزیون می باشد که دیگه تو چند سال اخیر هیچ اثر هنری از وی دیده نشده و خانم بازیگر در عوض هنرهای زیادی از خود در فضای مجازی با بدخلقی ها و انتشار زندگی خصوصی شان نشان داده اند!!!

به گزارش«شایانیوز» نفیسه روشن تا چند سال پیش از هنرمندان آرام و دوست داشتنی بود که در تلویزیون با نقش هایی مثبت دیده میشد اما حالا کم کم داره به شخصیتی نفور تبدیل میشه که چندان دوس دار خاصی نداره مگه اینکه عاشق ظواهر شده باشن! خانم بازیگر تا به حال دو بار ازدواج کرده که بار اول با فردی به نام بهنام بود که شغل خلبانی هم داشت و خانم بازیگر راه به راه با همسرش در حال خودنمایی بود. بعد هم که خبر از طلاق آمد و فیسه روشن برای اربعین به کربلا رفت! ما انگاری این سفر زیارتی تبدیل به سفری عشقی شد! حلا چند ماهی میشه که نفیسه روشن با آقایی بلند قد در حال دل و قلوه دادن هستند که البته تا به حال تصویر واضح از او نشان نداده و همیشه دست و پا و... نشون داده!

نفیسه روشن در استوری هایی که به اشتراک میزاره دائما داره به شکلی غلیظ قربون صدقه همسرش میره. البته که ما میگیم همسرش چون ایشون روابط بسیار نزدیک و بغل تو بغلی با عشق جدیدشون دارن اما خانم بازیگر شوخی یا جدی گفتن من مجردم با کت شلوار کسی رو عروس دوماد نکنید!!!

ezgif.com-gif-maker+(4)

nafisehroshan_2810355385589945219_710128517

اما جدا از این ها نفیسه روشن همانطور که گفتیم همیشه دست و پا از همسرشون نشون دادن. اما مدت پیش هم با همین استایل عکسی استوری کرد که متن زیرش جالب بود. نفیسه روشن مردی که دائما ازش در حال گفتنه رو مقام دار خطاب کرد! البته که خانم بازیگر بهونه ای بچگانه بری مطرح ان موضوع انتخاب کرد اما ظاهرا برای کوری چشم حسودان و همکاران هم که شده، بالاخره گفت!

Untitled

توهین نفیسه روشن و شفاف سازی شغل همسر سن بالا!

نفیسه روشن از همان زمان همسر خلبانش سوژه زیادی به دست کاربران داده بود طوری که نگار میخواهد همیشه تو چشم باشد و بجنگد با مردم! به همین دلیل کاربران همیشه در صحنه هم که کم نمیارن و نظرات زیادی برش میزارن. اما در این میان یکی از کامنت ها کاملا شفاف مسخره کرده بود که خانم بازیگر از شغل همسرش شفاف تر رونمایی کرد!!!

البته که این رفتار احتمالا برای سوزاندن همسر قبلی هم میتونه باشه اما از اونجایی که خیلی از کاربران با او و این رفتار ها مخالف هستند نظرات زیاد نه چندان جالبی هم گذاشتند که بینشون یکی هم گفته بود: ایشون وزیر نیست و قبلی حداقل جوان بود این پنجاه و هفت سالشه

Untitled

کلینیک دار شدن خانم بازیگر به لطف شوهر دوم

انگاری آقای مقام دار چندان به حجاب خانم بازیگر هم توجه خاصی ندارند و نفیسه روشن همانطور که در تصویر بالا مشاهده کردید با لگ بسیار جذب و بسیار کوتاه عکس خود را منتشر کرد!

اما در عوض همسر پولدار باعث شد تا نفیسه روشن کلینیک زیبایی بزند اما انکه چه تخصصی ر این زمینه دارد مشخص نیست! قطع این روزها شغلی که پول توش فراوونه و شیک و خوشگلم هست انجام خدمات زیباییه که خب نفیسه روشن به لطف ازدواج دومش به این جایگاه رسید! 

nafisehroshan_1647477807

Untitled+(1)

حرکت جنجالی نفیسه روشن با شوهر دوم!

نفیسه روشن از سلاطین حواشی نامنظمه که اگه مدتی ازش خبری نشه و جنجالی به صدا درنیاد باید نگرانش شد!

نفیسه خانوم اخیراً ویدیویی در اینستاگرامش منتشر کرده بود که تو ماشین در حال عشق بازی با نامزدش بود. این ویدیو به سرعت در فضای مجازی وایرال شد و بسیار دیده شد. خیلی از کاربران به خانم بازیگر انتقاد کردند که چرا نفیسه روشن برای قضیه طلاقش گفت به کسی مربوط نیست اما موارد زیادی از عشق و عاشقی هایش در فضای عظیم مجازی منتشر می کند! اگر این را هم مردم انتقاد کنند میخواهد بگوید به کسی مربوط نیست؟! پس چرا چنین مواردی رو تو این فضا به اشتراک میزاره تا همگان ببینند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی