|

"نفیسه روشن" با استایل شیک و پیک تو دو سانتیِ آقای محبوب؛ چه آرایش هایی!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن که این روز ها از عرصه بازیگری دور شده و مشغول شغل میدیریتی و جدیدشه، به تازگی هم عکسی همراه با بازیگر معروف منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نفیسه روشن بازیگر معروف و بسیااار دیده شده در سریال های تلویزیونی می باشد که البته همانند همکارش بهاره خانوم رهنما زده تو یه کارای دیگه که هم درآمد زیادی داره و هم پرستیژ کاری!! نفیسه روشن اما هنوز به اون درجه از منفوریت نرسیده اما خب چندان هم محبوب نیست چرا که بارها شده به دلیل حواشی که داشته مورد هجوم نظرات کاربران قرار گرفته و واکنش بدی نشون داده!

اما خب شما بدترین یا بهترین انسان روی زمین هم که باشی باز هم هوادار و گزافه گو داری اما بستگی داره کدوم بیشتر باشه و کدوم کمتر! نفیسه روشن به تازگی کلینیک زیبایی باز کرده و پرسنل زیادی داره که البته برای کاربران گاهی سوال میشه مگه خانوم بازیگر در این زمینه ها علمی داشتن که به یکباره سر از این کار درآوردن! برخی هم میگن مدیریت این شغل علم نمیخواد و خانوم بازیگر پزشک آوردن!

حالا از اینها که بگذریم نفیسه روشن در این مدت دائما مشغول کلینیکش شده و عکس و فیلم های بسیاری در اینستاگرامش منتشر میکنه. وی به تازگی هم همراه با آقای بازیگر معروف که به کلینیک ایشون رفته بودن عکسش رو منتشر کرد.

campec.ir_2851203730281915044_1315567878

برخی از کاربران همیشه در صحنه هم درباره لباس صورتی خانوم بازیگر نظر هایی داشتند که البته ظاهر زیبایی دارد و جایی برای تمسخر نیست اما خب میگن دیگه!

البته که نفیسه روشن در کل علاقه زیادی به تیپ و استایل ها جینگول و رنگی داره و این سبک لباس پوشیدن رو میپسنده اما گاهی بیش از اندازه گل منگولی یا ناهمخون میشن ترکیباش که شاید چندان به مذاق من و شما خوش نیاد. 

campec.ir_2835081444558827717_1315567878

نفیسه روشن یه مدل خوشگل برای میکاپ

نفیسه روشن تا به حال بارها مدل برای میکاپ شده و با توجه به اینکه چهره ساده و زیبایی دارد در این موارد نیز به خوبی جواب میدهد.

جدا از این ها خانم های بازیگری که دیگر کمتر پیشنهاد کاری در سینما و تلویزیون دارند به موارد این چنینی و مدلینگ عروس و مانتو و مزون و آرایش زیاد روی می آورند و زیاد دیده می شوند. با این کار هم درآمد بسیار خوبی کسب می کنند و هم فعالیتی جذاب برای خانم هاست که همگی استقبال می کنند!

ناگفته نماند ازدیگر راه های درآمد  اسفاده از پیج و تبلیغات است که نفیسه روشن نیز پول خوبی از این راه در می آورد اما همانند خانم صبا راد و بهاره رهنما زیاد از حد نیست و صدای کاربر را درنیاورده!

Untitled

فرق و خوبیه نفیسه با بقیه بازیگرااا

اما اینهمه انتقاد کردیم از این بازیگر، بهتره که مواردی هم از خوبیش بگیم. مثلا اینکه دیگه این روزا بسیاری از بازیگرای خانوم هستند که بدون فیلتر اینستایی امکان نداره جلوی سلفی گوشیشون بیان و اگرم بیان خیلی کم و سوسکی هستش اما نفیسه روشن برعکسه و هیچوقت با فیلتر پلنگ طور و این موارد صاف و صوف کن دیده نشده و اعتماد به نفس خوبی در این زمینه داره. ناگفته نماند که به قول نیکی کریمی سینمای ما شده پر از لب و گونه ها پروتزی، اما نفیسه روشن عمچنان نچراله و چهره طبیعی خودش رو حفظ کرده!

267626966_462220235448537_8369545729927725254_n

اما نفیسه روشن یک علاقه بسیار خوب هم دارد و آن این است که خیلی دوستدار حیوانات می باشد و به حیوانات آسیب دیده کمک می کند. در ادامه استوری جدید او را مشاهده می کنید و بعد هم ویدیویی که پست کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها