|

چیتان پیتان "شقایق دهقان" واسه تولد پیش یه قُراضه؛ اعتیاد خانوم اینجا تابلو شد!

shaghayegh dehghan shayanews

شقایق دهقان که همیشه برای کسایی که دوستشون داره تو اینستا تولد میگیره اینبار عکس هایی با رفیق جونش گذاشت که کفشای خانوم سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- شقایق دهقان بازیگر معروف و باحال ایرانی می باشد که جزو هنرمندای نمکیه سینما و تلویزیونه و خب چون بیشتر تو سریالا دیده شده نه سینما، مخاطب بیشتر دوستش داره! مثلا شبهای ببره رو یادتون هست؟ یا ساختمان پزشکان که اصلا با شقایق دهقان یه حال دیگه ای داشت و خیلیا به خاطر خانوم شیرزاد میدیدنش.

اما شقایق دهقان حالا دیگه چند سالی میشه که خیلی تو این عرصه کمرنگ شده و در عوض اینستاگرام زیاد دیده میشه. خانوم بازیگر برای بیشتره اتفاقات کشور واکنش نشون میده و از اونجایی که مسائل کشور ما زیاااده و عکسای خودشم که در نظر بگیریم متوجه خواهید شد که چقدر فعاله و پست و استوری منتشر می کنه!

خانوم بازیگر اهل تیپای جذابه علی الخصوص کفشای پاشنه بلند و جلو باز که دیگه خیلی داره و خیلیم میپوشه! شقایق دهقان به تازگی تصاویری همراه با رفیق جونش منتشر کرد که به مناسبت تولد او کلی هم قربون صدقش رفته بود. در ادامه این تصاویر رو مشاهده می کنید. ناگفته نمونه که برخی از کاربران تضاده استایل شقایق رو با ماشین قراضه پشت سرش سوژه کردند!

campec.ir_2854489089044592905_1315567878

سوال یهوییه آرش ظلی پور درباره اعتیاد شقایق دهقان و هول شدنِ خانوم!

شقایق دهقان که تا به حال مصاحبه های زیادی داشته در یکی از این برنامه ها آرش ظلی پور یهویی ازش میپرسه شما معتاد بودیم که خب خانوم بازیگر هول میشن و اول میمونن چی بگن اما در ادامه توضیحات شقایق دهقان میگه اون ویدیو برای یکی از نقش هاش بود که شخصی برمیداره و فتوشاپش میکنه!

شقایق دهقان با خنده میگه مسافرت بودن که دیدم فیلمی از من داره هی پخش میشه با اسم اعتیاد شقایق دهقان، اما اون فیم نتیجه شیطنت یکی از مخاطبین بوده که وقتی چنین استعدادی داره بهتره که جای بهتری صرفش کنه نه جهت فیلم سازی بریا اعتیاد من!

shaghayeghdehghanofficial_1643282236

شقایق دهقان: مهراب رئیس بود منم طلاق گرفتم!

شقایق دهقان مدت هاست که از مهراب قاسم خانی طلاق گرفته و مجرد است. البته این خبر مثل همه اخبار طلاق هنرمندان ابتدا در قالب شایعه بود اما کم کم با پاک شدن تصاویر خانوادگی در پیج شقایق و نبود حلقه در دستش و فاز دپرسی که گرفته بود همه چیز برملا شد.

شقایق دهقان خودش نیز در برنامه فریدون جیرانی گفت دو سال و نیم است که متارکه کردم و از مهراب جدا شده ام.

1887424909-parsnaz-com

وقتی خانوم بازیگر واسه تولدش تغییر چهره میده

شقایق دهقان کلا عادت داره که تولد اطرافیان و کسایی که دوستشون داره رو با صمیمیت تبریک بگه اونم با عکسای خوشگلشون. مدتی پیش شقایق دهقان اینبار برای جشن تولد خودش عکس هایی دونفره همراه با خواهرش گذاشت که در این تصاویر با آرایش و استایلی متفاوت است به گونه ای که خیلی ها در وهله اول او را نشناختند اما به هر حال تنوع در زندگ خوب است به خصوص بعد از طلاق!

البته بازیگران به طلاق و ازدواج عادت دارند اما نگه داشتن روحیه خوب و مجرد زندگی کردن ممکن است برای برخی سخت باشد اما هنرمندانی مثل شقایق و بهنوش طباطبایی حتی شاد تر از پیش به زندگی خود ادامه می دهند.

shaghayeghdehghanofficial_1635788551_2

shaghayeghdehghanofficial_1635788551_1

بیوگرافی خارجکی شقایق دهقان

شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 4 اسفندماه سال 1357 در آلمان متولد شد. پدر و مادرش شقایق دهقان برای تحصیل پدرش در زمینه مهندسی مکانیک راهی آلمان شدند و در حالی که قصد بازگشت به ایران را نداشتند دخترشان شقایق در آلمان به دنیا آمد و بعد از اتمام تحصیلات پدر آنها به ایران بازگشتند.

این بازیگر کشورمان دو خواهر و یک برادر دارد و رابطه عاشقانه ای میان خانواده آنها برقرار است و شقایق دومین فرزند خانواده است.

Untitled (2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی