|

جنجال همخوانی شقایق دهقان با خواننده لس آنجلسی؛ خانوم چه ریزم عِشوه میاد!

shaghayegh dehghan shayanews

شقایق دهقان به مناسبت آغاز سال نو و برای تبریک عید نوروز ویدیویی منتشر کد و یکی از آهنگ های مهستی را خواند و حسابی کیف کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شقایق خانم دهقان بازیگر طنز سینما و تلویزیون که هر از گاهی در اینستاگرام طوفان به پا می کند و با نوشته ها و یا ویدیوهایش فضای مجازی را چند روزی تحت تاثیر قرار می دهد بار دیگر در آستانه سال نو و نوروز ویدیو اش در فضای مجازی وایرال شد.

به گزارش «شایانیوز» شقایق خانم دهقان ویدیویی از آهنگ مهستی خواننده پرطرفدار لس آنجلسی منتشر کرد و روی آن دابسمش رفت و البته یکسری حرکات ناموزون هم انجام داد تا به سبک و سیاق خود نوروز را به مخاطبانش تبریک بگوید.

شقایق با انتشار ویدیو بالا نوشت:

یه قانونى یه موقعى بود که گویا یه دونه خانوم بخونه اشکال داره دو تا با هم نه، من به استناد اون قانون با خانوم مهستى همراهى کردم که ایشالا دیگه مشکلى پیش نیاد.

-قول داده بودم از آهنگ مجاز استفاده کنم، ببخشید نشد، هر چى تحقیق کردم آهنگى که شاد باشه ، مجاز باشه و خواننده ى زن خونده باشه پیدا نکردم!
‎این شد که نشد و این جورى شد که ملاحظه میکنین!
‎دیگه عیده دیگه، خواستم خوشحال باشیم دور هم!
‎این بزرگوار هم خواهر اون یکى بزرگواره که هر دو به رحمت خدا رفتن هر دو مرحوم هم سالهاست که از قدیم ما رو تو جاده ها و مهمونى ها و عروسى ها و مناسبت ها همراهى کردن و با صداشون و اثرشون براى ما یک دنیا خاطره ى خوب و خوش ساختن!
‎تا باشه خاطره ى خوب، تا باشه خاطره ى خوش!دیگه مى مونه اینکه..

‎عیدِ همگى پیشاپیش مبارک حتى عید شما دوست عزیز!

این نخستین بارنبود که خانم دهقان با همخوانی اش خبرساز می شود. در بحبوحه شیوع ویروس کرونا و در حالی که خانم بازیگر به گفته خودش سه بار به این بیماری مبتلا شده بود که آخرین بار آن کمی شدید هم بود خانم بازیگر بعد از اینکه خوب شد و صحت و سلامتی اش حاصل شد خبر خوب شدنش را هم با انتشار فیلمی از رقص و آوازش با آهنگ هایده نشان داد.

شقایق و محراب چرا از هم جدا شدند؟

شقایق دهقان مدت هاست که از مهراب قاسم خانی طلاق گرفته و مجرد است. البته این خبر مثل همه اخبار طلاق هنرمندان ابتدا در قالب شایعه بود اما کم کم با پاک شدن تصاویر خانوادگی در پیج شقایق و نبود حلقه در دستش و فاز دپرسی که گرفته بود همه چیز برملا شد.

شقایق دهقان خودش نیز در برنامه فریدون جیرانی گفت دو سال و نیم است که متارکه کردم و از مهراب جدا شده ام.

او درباره ماجرای نویسندگی و آرزوی خود نیز صحبت کرد و در ادامه حرف هایش گفت: به خاطر این که نویسندگی باعث برخی مشاجره ها میان من و همسرم می شد، سعی می کردم که دیگر ننویسم.

ماجرای تیکه سنگین شقایق دهقان به جاری سابقش بهاره رهنما

گفتیم که شقایق دهقان اصولا هر وقت در اینستاگرام پست و استوری می گذارد به نوعی طوفان به پا می کند. چندی پیش و در ماجرای بهاره رهنما و دست و پا دار بودنش شقایق جزو اولین بازیگرانی بود که از جاری سابقش انتقاد کرد. او در اینستاگرام خود نوشت: 

یادم مى آید یک بار مادربزرگ آمریکایىِ یکى از دوستانم براى مادربزرگِ دیگرِ اهلِ شهرِ ملایرش ، سوغاتى یک چکمه ىِ پلاستیکىِ قرمز با لبه ىِ خز دارِ کُرکى صورتى فرستاده بود!

یادم می آید از تصور مادربزرگ نُقلى ایرانى در آن چکمه هاىِ براقِ قرمز خیلى خندیدیم!

خندیدیم چون تصورِ پوشیدن کفش و لباسِ رنگى و روشن براى کسى که سنى از او گذشته باشد براى ما عجیب و خنده دار است!

راستش براى نسلى که هر چه زحمت کشیدند و تلاش کردند و جان کندند، چیزى غیر از ناامیدى ، با سیلى سرخ نگه داشتنِ صورت و غصه ى آینده فرزند و نواده ها را خوردن نصیبشان نشد، باید هم پوشیدن لباس شاد و روشن شوخىِ بد و خنده دارى باشد!

_مردِشریفِ پُشت به دوربینِ گوشىِ من نشسته، دستِ کم هفتاد سال سن دارد، ما او را عمو صدا میکنیم، عمو بعد از دستِ کم شصت سال کار کردن، حالا که وقتِ استراحت و آسودگیش است باید شب ها تا صبح در سرماى گزنده و بى رحم شب در محوطه راه برود و نگهبانى بدهد و تنها دلخوشى و سرگرمیش همان تلویزیونِ چهارده اینچِ کوچکى باشد که در عکس به آن چشم دوخته!

_پدرها و مادرهاىِ شریف و زحمتکشِ ما که عمرى جان کندند و هیچ وقت آسایش سهمشان نشد!

آدم دلش میخواهد زمین دهن باز کند و آدم را ببلعد

shaghayeghdehghanofficial_1636450187

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها