|

کابینت نئو کلاسیک / این آشپزخونه اونقدری همه چی تمومه که به درد خانمای شیک میخوره

کبینت ها رد هر آشپزخونه مهمن چرا که زیبایی و کاربرد رو به فضا می بخشند و در این مطلب قراره با یکی از پرطرفدار ترین سبک های کابینت آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- درسته که آشپزخونه فضای به شدت مهمی تو هر خونست، اما اونچه که مشخصه اینه که این فضا بدون کابینت ها با هیچ فرقی نداره و انگاری یه تیکه از خونست که اون گوشه افتاده! کابینت ها انواع مختلفی دارند که بسته به سلیقه و بودجه شما، انتخاب شده و به دیزاین فضای آشپزخونه می پردازند. کابینت کار ها همیشه کار سختی دارن، چرا چون قراره یه اندازه گیری بکنن و بعد برن بسازن و در نهایت به مانند پازل این جعبه های چوبی رو به هم وصل کنند. اینکه سبک آشپزخونه شما چجوری باشه بر میگپرده به مدل کابینت ها و مدل کابینت ها هم برمیگرده به اینکه شما کدوم سبک رو می پسندین و نمای کلی خونه تون در چه سبک دکوراسیونی میچرخه.

یکی از پرطرفدار ترین سبک های کابینت نئوکلاسیک می باشد که تا به اینجا تونسته نگاه و حواس بسیاری از افراد به رو به سمت خود بکشونه. کابینت نئوکلاسیک تلفیقی زیبا از سبک های کلاسیک و مدرن می باشد که در واقع ویژگی هر دو رو در خود جای داده. این کابینت ها در عین حال که شیک هستند، اما المان هایی از سادگی و جزئیات ظریف دارند که میتونن با انواع و اقسام سبک دکوراسیون ها تطبیق پیدا کنند. کابینت های نئوکلاسیک فروش بسیار بالایی دارند، اما چرا؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به جواب این سوال برسیم.

علت پرطرفدار بودن و فروش بالای کابینت نئوکلاسیک

هر کدوم از کابینت های آشپزخونه الهام گرفته از سبکی خاص هستند و کابینت های نئوکلاسیک نیز برگرفته از سبک دکوراسیون نئوکلاسیک می باشد. از خصوصیات این سبک میتوان به شیک بودن، سادگی و همچنین مدرنیته بودنش اشاره کرد که تموم اینها رو در کابینت های نئوکلاسیک می بینید. اگر شما فردی هستید که شیکی به علاوه خاص بودن مورد علاقتونه، در عین حال جزئیات فراوون خیلی مورد پسند تون نیست و دلتون سادگی بیش از اندازه سبک مدرن رو نمیخواد، پس حتما برید سراغ سبک نئوکلاسیک!

کابینت نئوکلاسیک

سبک نئوکلاسیک در عین حال که سادگی و جزئیات کمی داره، به شدت شیک و لاکچریه و به همین دلیل میتونه چندین خواسته شما رو به طور همزمان برآورده کنه. به همین دلیل کابینت های این سبکی خیلی پر فروش میشن و محبوبیتی فراوونی پیدا می کنند.

کابینت نئوکلاسیک

ویژگی های خاص کابینت های نئوکلاسیک؛ جزیره خوراکشه

همونطور که اشاره شد کابینت های نئوکلاسیک یه ترکیبی جذاب و مناسب از سبک های مدرن و کلاسیک می باشند که ویژگی هر دو رو در خود جای داده اند. اگر از نئوکلاسیک استفاده کنید، در واقع از هر دو سبک استفاده کرده اید و هردوشون رو در منزل خود دارید. مخصوصا اینکه اگر دلتون میخواد آشپزخونه رو به شکل جزیره طراحی کنید، پس بدونید که نئوکلاسیک میتونه خیلی به زیباسازی فضای آشپزخونه و جزیره کمک کنه. به زبان ساده تر بگین جزیره خوراکشه! به علاوه اینکه سبک نئوکلاسیک به دلیل اضافه کردن جزئیات هر کدوم از مدرن و کلاسیک، هزینه کمتری رو هم بر روی دست شما خواهد گذاشت.

کابینت نئوکلاسیک

دوام و مقاومت بالای کابینت نئوکلاسیک

در طراحی و ساخت کابینت های نئوکلاسیک از متریال مرغوب و مناسب استفاده میشه که خب همین ویژگی مهم باعث میشه تا کابینت ها طول عمر بیشتری داشته باشند و امکان استفاده سالیان سال رو براتون فراهم سازند. بدنه اصلی این سبک از کابینت ها از چوب محکم تولید میشه و درب ها نیز علاوه بر متریال مقاوم، اغلب دارای یک روکش هم هستش که به افزایش مقاومت کابینت ها کمک خوبی میکنه.

کابینت نئوکلاسیک

تنوع رنگه که تو کابینت نئوکلاسیک فراوونه

خب هر کابینتی رو نمیشه تو هر رنگی ساخت. اما از دیگر ویژگی های کابینت های نئوکلاسیک اینه که میشه اونها رو در انواع رنگ ها طراحی کرد و این خیلی مهمه که کلاسیک و مدرن ندارند. در سبک مدرن، کابینت‌ ها اغلب با رنگ‌ های خنثی مل سفید یا طوسی طراحی میشن و در سبک کلاسیک، طیف‌ های مختلف رنگ قهوه‌ ای برای طراحی کابینت‌ ها مورد استفاده قرار میگیرن. اما بیایم سراغ کابینت های نئوکلاسیک باید بگیم که در این سبک امکان استفاده از هر دو طیف رنگ خنثی و قهوه‌ ای وجود داره تا کابینت‌ هایی جذاب با رنگبندی متنوع طراحی کرد.

به علاوه اینکه ناگفته نمونه رنگای براق و پولیشی که خیلی این روزا پر طرفدار شدن، تنها در این مدل دیده میشن! طراحی کابینت‌ های نئوکلاسیک رو میشه به‌ شکل دو رنگ هم انجام داد و با کمی خلاقیت دکوراسیون جذاب‌ تری برای آشپزخونه ایجاد نمود.

کابینت نئوکلاسیک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی