|

معرفی چند شال تابستونی و ترند

امسال تابستون حتما این شال و روسری ها رو سر کن؛ یادت نره اکسسوری ها معجزه می کنند

شال ترند سال

از اهمیت شال و روسری نمی‌توان به راحتی گذشت، زیرا این کار با توجه به تاثیر زیادی که شال یا روسری روی استایل خانم‌ ها دارد عاقلانه هم نیست.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- جالب است که بدانید شال و روسری بخشی از استایل خانم های مسلمان نیستند، بلکه این آیتم ها جزو محبوب ترین اکسسوری های زنانه در تمام دنیا می باشند. به طوری که در زمستان ما حتی شاهد استفاده خانم های اروپایی از انواع شال یا روسری برای حفظ خود از سرما و یا در فصل های دیگر به عنوان اکسسوری و تزئین استایل هستیم. تاریخچه استفاده از روسری به سالیان دور و در زمان روم باستان بر می گردد. البته با گذشت زمان شکل استفاده از روسری تغییر کرد و استفاده از آن در فصل های مختلف با کاربردهای متفاوت بیشتر به شکل پوششی مناسب برای حفظ حجاب، گرم نگه داشتن سر و زیباتر شدن استایل تبدیل شد. شاید به نظرتان کمی عجیب باشد ولی شال و روسری در سال 2022 به عنوان بهترین ترند برای تکمیل استایل انتخاب شدند و در بسیاری از کانال ها و مجله های مد 2022 از روسری به عنوان یک اکسسوری برای کامل کردن مدل های خود استفاده کرده اند. پس فراموش نکنید که شما می توانید با انتخاب یک روسری شیک با رنگ های شاد به استایل خود روح تازه ای بدهید و استایل تان را به یک استایل شاد و پر انرژی تبدیل کنید.

 برای تابستان امسال چند ترکیب رنگی در ترندهای تابستانی نظر ها را جلب می کند که پیشنهاد ما استفاده از این رنگ ها برای شال است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از شال ها ترند و تابستانی 2023 آشنا شوید.

شال ترند 1402

شال ترند 1402

شال سیاه و سفید؛ لوکس و کلاسیک لباس بپوشید

جالب است که بدانید شال ها دنیای متنوع و جذابی دارند، پس طبیعی است که انتخاب و ست کردن این آیتم ها برای شما تا حدودی سخت باشد. ولی اصلا جای نگرانی نیست زیرا اگر شما هم مانند هر خانم شیک پوشی به استایل های ترندی و جذاب علاقه دارید، می توانید از رنگ های ترند سال شال و یا روسری خود را انتخاب نمایید. برای این کار شما فقط کافی است تا حدودی از ترندهای دنیای مد با خبر باشد. یکی از ترندهای شیک و کلاسیک امسال ترکیب دو رنگ سیاه و سفید با یکدیگر است، پس اگر برای یک مهمانی آماده شده اید و مانتو انتخاب شما مشکی است بهترین گزینه برای شما می تواند یک شال سیاه و سفید باشد.

شال ترند 1402

شال ترند 1402

باز هم سبز البته این بار سبز با سرخابی را امتحان کنید

جالب است که بدانید امسال با شروع بهار روسری های سیلک یا ابریشمی، بیشتر از همیشه ترند شدند. روسری های نازک و تقریبا براقی که برای فصول گرم سال بسیار مناسب هستند و شما می توانید از این روسری ها با یک مانتو تابستانی یا نازک استفاده کنید. یا اینکه با یاد گرفتن مدل بستن روسری جدید آن را برای مهمانی ها به عنوان دستمال گردن نیز مورد استفاده قرار دهید. البته پیشنهاد ما برای تابستان 1402 انتخاب یکی از این روسری ها به رنگ سبز و سرخابی است، زیرا این ترکیب رنگی چه در استایل کلاسیک و چه در استایل کژوال برای شما معجزه خواهد کرد.

شال ترند 1402

شال ترند 1402

شال نارنجی و سبز را فراموش نکنید؛ این ترکیب رنگی در استایل معجز می کند

فراموش نکنید که قبل از هر چیزی راحتی رکن اول شیک‌ بودن است، پس سعی کنید در مرحله اول چیزی را انتخاب کنید که با آن راحت هستید و احساس زیبایی می کنید و به شما می آید و در مرحله ی دوم سراغ مد بروید. پس ابتدا لازم است که بدانید با روسری راحت تر هستید یا با شال. البته فرقی نمی کند شما شال را انتخاب کنید یا روسری را، شما هر کدام را می توانید با الهام گرفتن از رنگ های ترند سال مانند نارنجی و سبز انتخاب نمایید. البته اگر علاقه به شال های شلوغ و رنگی رنگی ندارید می توانید یکی از رنگ ها را به صورت ساده سر کنید.

شال ترند 1402

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی