|

مانتوهای مجلسی ترند را بشناسید

معرفی چندتا مانتو مجلسی برای استایل های رسمی؛ به نظرت مانتو ژاکارد بهتره یا کت و شلوار؟

مانتو مجلسی

همه خانم های ایرانی دوست دارند ظاهری آراسته و شیک داشته باشند و به همین خاطر است که همیشه در خرید مانتو از خود حساسیت خاصی نشان می دهند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه خانم های ایرانی دوست دارند ظاهری آراسته و شیک داشته باشند و به همین خاطر است که همیشه در خرید مانتو از خود حساسیت خاصی نشان می دهند. البته فراموش نکنید که بدون شک شما اگر گران قیمت ترین مانتو را هم برای حضور در میهمانی های خود انتخاب و خریداری کنید تا زمانیکه ندانید با چه شال یا روسری ای می خواهید آن را ست کنید آرام و قرار نخواهید داشت. پس اگر برای رفتن به یک مهمانی آماده می شوید ابتدا خوب است که با مانتوهای مجلسی ترند سال آشنا شوید و در ادامه آگاه باشید که آن را چگونه می توانید ست کنید. برای مثال وقتی می گوییم مانتو مجلسی منظورمان مانتو ژاکارد یا مانتو کتی است، زیرا این مانتوها شما را به یک خانم شیک پوش و لوکس تبدیل می کنند. همه ما دست و پا شکسته درباره اصول ست کردن لباس ها اطلاعات داریم برای مثال می دانیم که لباس های کاملا هم اندازه، یک رنگ و راه راه های عمودی باعث می شوند که ما بلندتر و لاغر تر دیده شویم و یا یا اینکه انتخاب کردن لباس های لایه لایه با راه راه های افقی ما را چاق تر و کوتاه تر نشان می دهد.

پیس می توان گفت تا حدودی می دانیم چگونه لباس بپوشیم ولی در برخی از شرایط واقعا ست کردن لباس ها برایمان کاری سخت و دشوار می شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تابا چندتا از استایل های جذاب مجلسی 1402 آشنا شوید.

مانتو مجلسی

مانتو مجلسی

مانتو ژاکارد؛ مانتو ترند سال را بشناسید

جالب است که بدانید بهار امسال مانتو ژاکارد و سوزن دوزی شده هر دو پرفروش ترین مدل های مانتو بوده اند. پ چه گزینه ای بهتر از مانتو ترند سال برای رفتن به مهمانی؟ البته دقت کنید که مانتوهای ژاکارد معمولا دارای ظاهر لوکسی هستند و به خاطر نوع پارچه ژاکارد معمولا قیمت های بالاتری هم نسبت به دیگر مانتوهای زنانه دارند. خب حال که بیشترین دغدغه خانم ها برای حضور در مهمانی های رسمی این است که مانتو مجلسی را با چی ست کنند؟ باید بگوییم که مانتو ژاکارد را می توانید با شلوار پارچه ای راسته و یا بوت کات ست کنید، ولی اگر این مدل ها را دوست ندارید شلوار اسکینی هم گزینه مناسبی است.

مانتو مجلسی

مانتو مجلسی

کت و شلوار ست بپوشید؛ شیک و خانومانه به مهمانی بروید

همانطور که می دانید کت و شلوار جزو لباس هایی است که قدمت طولانی ای در دنیای مد دارد و برای استایل های رسمی در تمام این سال ها بهترین گزینه بوده است. پس اگر می خواهید برای یک مهمانی رسمی آماده شوید پیشنهاد ما به شما انتخاب یک دست کت و شلوار ست است. ست کردن صحیح کت و شلوار زنانه می‌ تواند جذابیت و زیبایی استایلشما را چند برابر نماید. در زمینه ست کردن کت و شلوار زنانه باید دقت بسیار بالایی داشته باشید؛ زیرا ممکن است تنها با یک اشتباه زیبایی و جذابیت استایلتان از بین برود.

مانتو مجلسی

مانتو مجلسی

کت تک را فراموش نکنید؛ محبوب هر فصل و هر نسل

اگر می خواهید به مهمانی بروید ولی پوشیدن کت و شلوار را زیادی رسمی می دانید بهترین گزینه برای شما انتخاب یک کت تک است. مانتو کتی یکی از انواع مانتو است که ظاهر رسمی‌ تری به استایل شما می‌ دهد. روش‌ های زیادی برای ست کردن مانتو کتی با لباس‌ های دیگر وجود دارد. با تغییر لباس‌ هایی که همراه مانتو کتی می‌ پوشید می‌ توانید استایل‌ های متفاوتی برای موقعیت‌ های مختلف داشته باشید. برای مثال شومیز در زیر مانتو می تواند رسمیت شما را بیشتر و تیشرت در زیر آن می تواند رسمیت استایل شما را کمتر کند.

مانتو مجلسی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی