|

معرفی انواع شال برای استایل بهاری

این رنگ و طرح شال برای بهار و تابستون یه چیز دیگه است؛ اکسسوری های ترند استفاده کنید

شال رنگی

با آمدن بهار همه خانم ها دوست دارند با لباس های جذاب و خوشگل در مهمانی ها بدرخشند، یکی از اکسسوری های لازم شال مناسب با نوع استایلمان است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- با آمدن بهار همه خانم ها دوست دارند با لباس های جذاب و خوشگل در مهمانی ها بدرخشند و جالب است که بدانید یکی از اکسسوری های لازم برای این کار شال مناسب با نوع استایلمان است. حتی می توان گفت شال و روسری بخش مهمی از استایل خانم های ایرانی را تشکیل می دهد. در فصل بهار شال های جذاب بهاری از ساده به شلوغ و طرح دار جایگزین می شوند، و جالب است که بدانید این مدل شال ها ترکیبی جذاب با طرح فوق العاده هنری را برای شما خلق می کنند. به طوری که شما دیگر یک شال یکنواخت با تکرار کنتراست رنگ ندارید بلکه با بازی رنگ های مکمل و شبیه به هم و نقش های بی نظیر استایل خود را جذاب خواهید کرد. در نتیجه اگر برای استایل بهاری خود به دنبال یک شال جذاب و رنگی رنگی هستید پیشنهاد ما به شما انتخاب یک شال طرح دار است زیرا این شال ها حس و حال استایل ساده شما را به سمت استایل بهاری می برند.

در انتخاب شال های رنگی و یا طرح دار فراموش نکنید که رنگ غالب شالتان باید با رنگ مانتو استایلتان دارای هارمونی کلی باشد. برای مثال اگر شال صورتی را انتخاب کرده اید بهتر است از مانتو طوسی کمک بگیرید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع شال های طرح دار و بهاری آشنا شوید.

انواع شال طرح دار

انواع شال طرح دار

شال شکوفه های بهار را فراموش نکنید

یکی از بهترین گزینه ها برای فصل بهار شال گل گلی است، زیرا این شال ها برای همه یادآور شکوفه های بهاری هستند. پیشنهاد ما به شما نتخاب شال گل گلی با زمینه صورتی است زیرا، رنگ صورتی هم در کنار شکوفه های بهاری بسیار زیبا و آرامش بخش است؛ هم استفاده این رنگ در لباس به همراه رنگ طوسی ملایم باعث ترکیبی چشمگیر می شود. در نتیجه اگر برای استایل بهاری خود به دنبال یک شال زیبا و دخترانه هستید هرگز به سمت شال های ساده و یا کار شده مجلسی نروید زیرا این شال ها شاید شیک و زیبا به نظر برسند ولی برای استایل های مجلسی و یا رسمی مناسب تر هستند تا استایل های بهاری و رنگی رنگی.

انواع شال طرح دار

انواع شال طرح دار

شال آبرنگی سر کنید؛ رنگی رنگی و شاد بهار را بگذرانید

اگر بخواهیم به سراغ ترندهای سال برویم باید بگوییم که شال های آبرنگی و یا شال های رنگی رنگی یکی از جدیدترین و زیباترین مدل های شال در سال جدید هستند. برای انتخاب شال آبرنگی پیشنهاد ما به شما رنگ سبز و آبی است، زیرا این دو رنگ حس انرژی و شادابی را در شما تقویت می کنند و زیبایی استایل شما را چندین برابر نیز خواهند کرد. با استفاده از این رنگ ها درخشش و تاثیر مثبت را نیز می توانید در چشمان اطرافیانتان حس کنید. البته برای ست کردن و انتخاب رنگ مانتو در کنار این مدل شال ها بهتر است که از یکی از رنگ های غالب در آن استفاده کنید.

انواع شال طرح دار

انواع شال طرح دار

پترن های پلنگی و یا گورخری را هم حتما امتحان کنید

یکی از انتخاب های افراد خاص پسند برای خرید شال طرح های برگرفته از پوست حیواناتی مثل مار، کروکودیل و ببر است. ولی فراموش نکنید که آن ها در دنیای فشن مدتی کوتاه ترند هستند و بسیار زود از چرخه مد خارج می شوند. اما طرح پلنگی و یا گورخری یکی از معدود نقش هایی است که می توانید در هر زمانی از آن استفاده کنید و نگران مد بودن یا نبودن آن نباشید. پس اگر می خواهید استایلی خاص و لوکس را تجربه کنید و همزمان شیک به نظر بیایید، بهتر است که به دنبال انتخاب یک شال پلنگی باشید.

انواع شال طرح دار

انواع شال طرح دار

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها