|

اکسسوری های ترند سال را بشناسید

معرفی چندتا اکسسوری ترند 1402؛ استایل خانومانه با ساعت مچی و شال سنگشور یه چیز دیگه است

اکسسوری زنانه

اکسسوری های دنیای مد و فشن برای همراهی لباس های اصلی شما تولید و طراحی شده اند تا در کنار آن ها برای هرچه زیباتر دیده شدن شما خودنمایی کنند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- جالب است که بدانید اکسسوری های دنیای  مد و فشن برای همراهی لباس های اصلی شما تولید و طراحی شده اند تا در کنار آن ها برای هرچه زیباتر دیده شدن شما خودنمایی کنند. به نوعی می توان گفت اکسسوری ها تکمیل کننده لباس ها و استایل شما هستند و در نمایش شخصیت و خصوصیات فردی شما نقش بسیار مهمی دارند. پس فراموش نکنید که اکسسوری می تواند از شما یک ملکه تمام عیار بسازد، در نتیجه قبل از اینکه لباس های خود را انتخاب کنید بهتر است که به فکر انتخاب اکسسوری های مورد نیاز سبک استایل خود باشید. شما برای اینکه انتخاب های درستی داشته باشید ابتدا باید با اکسسوری های ترند و لوکس دنیای مد آشنا شوید. برای مثال ساعت مچی و یا کیف چرم نوعی از اکسسوری هستند که اگر به درستی انتخاب شوند می توانند برای یک عمر همراه شما بمانند و استایل شما را همیشه و در هر دوره ای زیبا و مدرن نشان دهند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید انواع اکسسوری ها به دو دسته اکسسوری های پوشیدنی و اکسسوری های حمل کردنی تقسیم بندی می شوند.

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از اکسسوری های جذاب و ترند 1402 آشنا شوید. البته خوب است که بدانید این آیتم ها در رنگ ها، شکل ها، سایز ها، طراحی ها و مواد مختلف ساخته و تولید می شوند تا هر کدام در جای مناسب مورد استفاده قرار گیرند.

اکسسوری زنانه

اکسسوری زنانه

ساعت مچی را فراموش نکنید؛ شیک و لوکس مهمانی بروید

ساعت مچی یکی از انواع اکسسوری است که تاثیر زیادی روی استایل و چگونه نمایش دادن شخصیت ما دارد. برای خیلی از افراد پیرامون ما ساعت وسیله ای است برای نمایش زمان است، اما فراموش نکنید که هنگامی که می خواهید لباس رسمی بپوشید این وسیله نقشی مهم تر بازی خواهد نمود. البته انتخاب ساعت مچی دارای اصولی است که حتما باید آن را رعایت کنید، برای مثال ابتدا باید بدانید که برای چه جایی اماده می شوی و ساعت مورد نیاز استایل شما باید چه ویژگی هایی داشته باشد. برای مثال ساعت های بند چرمی استایل های کژوال و اسپرت تری نسبت به نوع های استایل و یا فلزی پین بند دارند. پس اگر به مهمانی می روید بهتر است که ساعت های رسمی و لوکس را انتخاب کنید.

اکسسوری زنانه

اکسسوری+زنانه

سال 1402 شال سنگشور سر کنید؛ اکسسوری های ترندی را انتخاب کنید

یکی از ترندهای اکسسوری در سال 1402 متعلق به شال سنگشور است. این شال ها معمولا دارای تکه دوزی های دانتل می باشند و برای استایل های رسمی و کژوال قابل استفاده هستند. حاشیه گیپوری این شال ها همراه با نقش های خاص و سنتی زیبایی چشم نوازی به آن بخشیده است. البته از قیمت بالای این مدل شال های سنگشور نمی توان چشم پوشی کرد. به همین دلیل نیز کمتر در بازار به چشم می خورند. در نتیجه اگر هنگام خرید شال مجلسی به این نوع محصول علاقه داشتید، به فروشگاه های معتبری مراجعه کنید که انواع با کیفیت شال های سنگشور را در اختیارتان قرار دهند.

اکسسوری زنانه

اکسسوری زنانه

کیف چرم دستی؛ اکسسوری تاثیر گذار استایلتان را بشناسید

یکی از اکسسوری هایی که خانم ها همیشه برای خرید آن بی تاب و ذوق زده هستند کیف است، در کل داشتن لیستی از انواع کیف ها حس خوبی را به آن ها القا می کند. به ویژه آنکه اگر مدل آن کیف کلاچ و یا دستی باشد. پس فرقی نمی کند یک کیف رسمی باشد یا یک کیف دستی مجلسی، در هر صورت کیف چرم زنانه همیشه جزو انتخاب های برتر خانم های خوش سلیقه ایرانی محسوب می شود. البته توجه کنید ه نوع های کوچک و دستی این کیف ها مسال بسیار ترند شده اند و مورد توجه قرار گرفته اند. پس بهتر است کیف خود را از این مدل ها انتخاب کنید.

اکسسوری زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها