|

چه شلواری مناسب اندام و استایلمان است؟

به نظرت شلوار مام استایل بیشتر بهت میاد یا بگ؛ متناسب با اندام و قدت شلوار انتخاب کن

ویژگی شلوار های مختلف

برای یک خانم شیک پوش اهمیت دارد که با چه مدل شلواری در موقعیت های مختلف حضور پیدا کند، زیرا این لباس روی استایل او تاثیر فوق العاده ای دارد…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شلوار یکی از گزینه های اصلی پوشش است که تاثیر زیادی در استایل شما می‌گذارد، بنابراین باید بهترین مدل شلوار را متناسب با استایل خود انتخاب کنید زیرا انتخاب درست شما باعث شیک پوش تر شدن شما می شود. حال برای اینکه بدانید کدام شلوار مناسب اندام و استایل شما است بهتر است ابتدا با ویژگی های هر مدل شلوار آشنا شوید تا بتوانید آگاهانه شلوار انتخاب کنید. یکی از دغدغه های اصلی همه افراد این است که بدانند با کدام شلوار ها چگونه دیده می شوند و یا اینکه کدام شلوار به استایل و فرم بدنی آنها بیشترمی آید. پس فراموش نکنید که برای مثال شلوار بگ ممکن است یکی از ترندهای جذاب سال باشد که به شما نیاید، پس از انتخاب ترندهای هم بدون اطمینان از آمدنشان به اندام خود خودداری کنید. لاغر و یا چاق نشان دادن اندام ها معقوله ای است که هیچگاه در دنیای مد برای طرفداران مد از بین نمی رود. جالب است که بدانید همیشه دسته ای از افراد هستند که تمایل دارند اندام خود را به گونه ای دیگر نشان دهند و شلوار هم مانند مانتو این قدرت را دارد که نقص های اندام شما را بپوشاند و شما را به گونه ای که می پسندید نشان دهد.

پس از انتخاب شلوار سرسری نگذرید و به اندازه انتخاب مانتو به آن توجه و وقت دهید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با ویژگی های مختلف شلوارهای زنانه آشنا شوید.

چه شلواری به چه اندامی میاد؟

چه شلواری به چه اندامی میاد؟

شلوار فاق بلند؛ مژده برای قد کوتاه ها

شاید برایتان جالب باسد که بدانید شلوارهای فاق بلند قد را از آنچ هست کشیده تر نشان می دهند، البته اگر شکم ندارید بهتر است که این شلوار را امتحان کنید و حتما فراموش نکنید که لباستان را دداخل شلوار بگذارید تا فاق بلند آن دیده شود. خوب است که بدانید منظور از شلوار فاق بلند شلواری است که فاق آن بالای ناف و کمر قرار بگیرد، برای انتخاب شلوارهای فاق بلند حتما به این نکته دقت نمایید. زیرا این شلوارها به خاطر تفاوت قدی که در فاق دارند باعث بلندتر دیده شده شما خواهند شد نه تفاوت دیگری. این نوع شوارها برای افرادی که دارای اضافه وزن هستند گزینه مناسبی نیستند زیرا بیشتر باعث بیشتر دیده شدن شکم و پهلوی آن ها خواهند شد.

چه شلواری به چه اندامی میاد؟

چه شلواری به چه اندامی میاد؟

شلوار مام استایل به چه نوع اندام هایی می آید؟

این نوع از شلوار ها به دلیل گشاد و راحت بودن در گذشته اغلب مورد توجه مادران قرار می گرفتند، اما چند وقتی است که  با کمی تغییر دوباره راه خود را در صنعت مد پیدا کرده و طرفداران زیادی نیز بدست آورده اند. اما نکته مهم در رابطه با این شلوارها این است که مهم نیست شما در چه سایزی هستید و یا چه فرم اندامی دارید. البته به صورتی کلی این شلوار کمی پاها را پرتر نشان می دهد و برای خانم های لاغر گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود. خانم هایی که خود دارای پاهای پر هستند بهتر است از نوع های دیگری مانند شلوار راسته و بگ استفاده کنند.

چه شلواری به چه اندامی میاد؟

چه شلواری به چه اندامی میاد؟

شلوار بگ؛ مثل عروسک های باربی قد بلند و خوش اندام شوید

شلوار بگ پاهای لاغر را پرتر نشان می دهد و قد پا را تا حدود زیادی کشیده و بلندتر از آنچه هست نشان می دهد. شلوار بگ هیچگونه محدودیتی برای استفاده ندارد یعنی اگر پاهایی پر و چاق دارید هم می توانید شلوار بگ را با یک کفش پاشنه بلند و یک مانتو کوتاه مانند مانتو کتی ست کنید تا لاغر و قد بلند دیده شوید. این شلوار یکی از شلوارهای راحتی است که در سال های اخیر زیاد مورد استفاده قرار می گیرد، پس اگر دارای استایلی اسپرت و کژوال هستید، شلوار جین بگ را فراموش نکنید زیرا می تواند برای شما معجزه کند.

چه شلواری به چه اندامی میاد؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی