|

مینی اسکارف را چگونه ست کنیم؟

مینی اسکارف را چگونه ست کنیم؟ به نظرتون از خود بیبی اسکارف چی اکسسوری ای جذاب تره؟

ست مینی اسکارف و دستکش

بسیاری از شیک‌ پوش‌ ترین خانم‌ ها در سراسر دنیا، مینی اسکارف را به روش‌ های مختلفی در استایل‌ شان با اکسسوری های دیگر ست می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سالیان سال است که استفاده از روسری‌ های کوچک از جنس ابریشم، ساتن و حریر زینت‌ بخش خانم های جهان بوده است. بسیاری از شیک‌ پوش‌ ترین خانم‌ ها در سراسر دنیا، این اکسسوری رنگارنگ و نفیس را به روش‌ های مختلفی در استایل‌ شان به‌ کار می‌ برند. حال اگر شما هم می خواهید استایل خود را از یک استایل ساده به یک استایل خیره کننده و جذاب تبدیل کنید خوب است که انواع مینی اسکارف را بشناسید و با ست کردن آن ها آشنا شوید. جالب است که بدانید ما برایتان یک پیشنهاد جذاب برای ست کردن این بیبی اسکارف های دوست داشتنی داریم. شما می توانید یک مینی اسکارف خود را با دستکش ست کنید و یا از ست مینی اسکارف و دستکش استفاده کنید تا متفاوت و خاص باشید. خوب است که بدانید دنیای مد هر چند سال به سراغ این روسری‌ های جذاب می‌ رود. با ترند شدن مینی‌ اسکارف، اکثر خانم‌ های طرفدار مد و ترندی پوش از این روسری‌ ها در استایل خود استفاده می‌ کنند. ویژگی مثبت بیبی اسکارف ها این است که آن ها می توانند برای تمام فصل‌ ها به خصوص بهار و تابستان انتخاب مناسبی باشند.

برای درک بیشتر این اکسسوری باید بدانید که مینی‌ اسکارف به روسری‌ هایی با قواره کوچک گفته می‌ شود که طول و عرض آن‌ ها حدودا 75 سانتی‌ متر است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های جذاب مینی اسکارف آشنا شوید.

مینی+اسکارف+و+دستکش

مینی اسکارف و دستکش

ست مینی اسکارف و دستکش؛ اکسسوری های جذاب انتخاب کنید

همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم مینی اسکارف نوعی روسری کوچک است که نام دیگر این روسری‌ باندانا می باشد. حال اگر می خواهید استایلی جذاب و خیره کننده را تجربه کنید پیشنهاد ما برای استایل تابستانی شما انتخاب یک مینی اسکارف به همراه دستکش ستش است. شاید باورتان نشود ولی  این ست های زیبا برای استایل های رسمی و مجلسی معجزه خواهند کرد. در نتیجه شما می توانید به جز آیتم های اصلی از اکسسوری های جذاب دیگری هم برای ست کردن بیبی اسکارف خود کمک بگیرید، پس تمام تمرکزتان روی مانتو و یا آستم های اصلی نباشد. زیرا این اکسسوری ها هستند که در نهایت استایل شما را خاص و زیبا می کنند.

7b6396c0fdecf7f6b800b574c3996a88

مینی اسکارف و دستکش

مینی اسکارف تور یا ساتن و معجزه مانتو کتی در استایل

در ابتدا دقت کنید که مینی‌اسکارف را دستمال سراشتباه نگیرید؛ زیرا دستمال سر کوچک‌ تر از مینی‌اسکارف است و تمام حجم مو را مورد پوشش قرار نمی‌ دهد. دستمال سر بیشتر در هنگام ورزش و فعالیت‌ های بدنی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این در حالی است که مینی‌ اسکارف به عنوان روسری روی سر بسته می‌ شود. پس اگر می خواهید برای استایل تابستانی خود معجزه کنید برای رفتن به مهمانی یک مانتو کتی تن کنید و برای ست کردنش از یک مینی اسکارف ساتن یا توری استفاده کنید. فراموش نکنید که مینی اسکارف های ساتن نسبت به نوع توری کمی سرتر هستند و سخت تر روی سر می مانند.

مینی اسکارف و دستکش

مینی اسکارف و دستکش

بیبی اسکارف های نخی را فراموش نکنید

اگر شما هم مانند بیشتر افراد طرفدار استایل کژوال و راحت هستید بهتر است که از روسری و یا مینی اسکارف های نخی استفاده کنید. مینی اسکارف های نخی راحت روی سر می مانند و به هیچ عنوان سر نمی خوردند. البته برای فصل تابستان بهترین گزینه هم محسوب می شوند زیرا که پارچه های نخی خنک تر از پارچه های ساتن و یا پارچه هایی هستند که از نخ های مصنوعی تهیه شده اند. البته مینی اسکارف‌ ها را می‌ توانیم یکی از اصلی ترین اکسسوری‌ های استایل رترو در ایران بدانیم. در استایل رترو، طراحان با الهام گرفتن از استایل یک دوره‌ی زمانی مشخص، عناصر این سبک را که شامل لباس‌ و اکسسوری‌ها است، طراحی و تولید می‌ کنند.

2864198923227833152_1

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی