|

اصول شیک پوشی

مانتوی سفیدُ با شلوار چه رنگی بپوشیم؟

مانتوی سفید

سفید مثل مشکی جزء رنگ های خنثی است بنابراین بیشتر رنگ ها رو میتونید باهاش ست کنید پس کارتون خیلی سخت نیست.

لینک کوتاه کپی شد
2

شنیدید که میگن بعضیا خیلی خوش لباسن و اصطلاحا لباس به تنشون خیلی خوب میشینه. احتمالا از خودتون پرسیدید چه کار میکنن که همیشه خوش تیپ هستن؛ یعنی خیلی هزینه میکنن؟ بعد به خودتون میگید منم که کلی پول برای لباس میدم پس چرا اونقدرا خوش تیپ نیستم؟ در پاسخ به این سوال باید بگیم که هزینه کردن بخشی از فرآیند خوش تیپ بودن اما هرکسی که پول خرج میکنه و لباس های گرون میخره الزاما خوش تیپ نیست.

به گزارش «شایانیوز»، در واقع شیک پوشی یه فرآیندِ که آیتم های مختلفی داره. برای شیک پوش بودن در درجه اول باید به آرایش موها و صورتتون توجه کنید و متناسب با جایی که میخواین برید آرایش کنید که خیلی مواقع با یه ضد آفتاب و رژ لب و نهایتا یه کرم پودر سبک کارتون راه می افته. در مورد موها هم کار سختی در پیش ندارید معمولا با یه روغن تراپی و استفاده از ماسک موی مناسب موهای زیبا خواهید داشت.

همه این ها رو که رعایت کردید تازه میرسیم به لباس؛ همون طور که میدونید پوشش خانم های ایران در بیرون از منزل شامل مانتو، شلوار، کیف، کفش، شال یا روسری است اما مانتو مهم ترین بخش این فرآیندِ و بقیه آیتم ها باید متناسب با اون انتخاب بشه اما توجه زیاد به مانتو نباید باعث بشه از بقیه آیتم ها غافل بشید. برای اینکه خوش تیپ باشید باید به همه این آیتم ها توجه کنید. یعنی مجموعه لباس هایی که میپوشید باید با هم تناسب داشته باشن.

فرض کنید یه مانتوی خیلی خوشگل سنتی خریدید اما متاسفانه بی سلیقگی به خرج دادید و اون با یه شال یا روسری ابریشم پوشیدید خب مسلما این دو تا آیتم نمیتونن در کنار هم یه هارمونی جذابُ ایجاد کنند. با این اوصاف نه زیبایی مانتوتون به چشم میاد نه زیبایی شال یا روسریتون؛ چراااا؟ چون این دو تا لباس هیچ تناسبی با هم ندارن.

مانتو و روسری

اگه مقالات ما رو دنبال کرده باشید قبلا راجع به تناسب مانتو با شال و روسری صحبت کردیم تو این سری از مطالب میخوایم تناسب مانتو با شلوارُ بررسی کنیم. امروز نوبت بررسی رنگ سفیدِ؛ میخوایم بهتون بگیم که اگه یه مانتوی سفید داشته باشید بهترِ که اونُ با چه شلواری بپوشید تا خوش تیپ تر باشید. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

قبل از اینکه بریم سر اصل مطلب یکم راجع به رنگ سفید با هم صحبت کنیم.  این رنگ هم مثل مشکی جزء رنگ های خنثی است بنابراین بیشتر رنگ ها رو میتونید باهاش ست کنید پس کارتون خیلی سخت نیست اما مسلما با یه سری از رنگ ها هارمونی جذاب تری ایجا میکنه.

مانتوی سفید با شلوار مشکی

عکس از صفحه mantojordan

مانتوی سفید با شلوار مشکی

رنگ مشکی یکی از مکمل‌های بسیار زیبا برای رنگ سفیدِ که میتونه یک استایل بهاره یا پاییزه خیلی شیک براتون بسازه. شلوار مشکی در کنار مانتوی سفید انتخابی هوشمندانه است که شیک پوشی شما رو تضمین میکنه. برای این ترکیب میتونید کیف و کفشتونُ هم به رنگ مشکی انتخاب کنید یا اینکه سراغ رنگ های ملایم مثل کرم یا خاکی برید. برای شال و روسری هم دستتون بازه اما رنگ های شاد مثل قرمز، نارنجی، مرجانی و... گزینه های مناسبی هستند.

مانتوی سفید با شلوار کرم

عکس از صفحه chiaamode, soheila.zohdi

مانتوی سفید با شلوار کرم

اگه دوست دارید پالت رنگیتون روشن باشه از شلوار کرم در کنار مانتوی سفید غافل نشید این دو رنگ در کنار هم هارمونی جذابی رو ایجاد میکنن. رنگ کرم جزء رنگ های خنثی و سردِ که از ترکیب رنگ های زرد، آبی، سفید و قرمز ساخته میشه و طیف وسیعی از رنگ‌ها از کرمی روشن تا نخودی و شتری را شامل میشه. کیف و کفش این ستُ میتونید از رنگ های مشکی، خاکی یا سایه هایی از کرم انتخاب کنید.

مانتوی سفید با شلوار جین

مانتوی سفید با شلوار جین

شلوار جین از اون شلوارای کار راه اندازیه که به راحتی میتونید با هر لباسی بپوشید و مطمئن باشید که خوش تیپ شدید. مانتوی سفید رو میتونید با هر رنگ شلوار جینی ست کنید و از انتخابتون مطمئن باشید چون این ترکیب هیچ وقت قدیمی نمیشه. برای این ست دستتون بازه و بقیه آیتم ها رو از هر رنگی میتونید انتخاب کنید.

مانتوی سفید با شلوار طوسی

مانتوی سفید با شلوار طوسی

در روانشناسی رنگ‌ها، طوسی نماد اعتماد، اطمینان، آرامش، استقلال و هوش است. در واقع این رنگ آن چنان قدرتی داره که میتونه به راحتی ظاهر شما را از دیگران متمایز کنه. اگه یه مانتوی سفید دارید و دنبال یه شلوار مناسب براش میگردید طوسی گزینه خیلی خوبیه که ما بهتون پیشنهاد میدم. همه طیف های طوسی از روشن تا تیره با سفید هارمونی جذابی رو ایجاد میکنه. اگه این ترکیب انتخاب کردید برای اینکه خروجی نهایی، خنثی و بی روح نباشه میتونید بقیه آیتم ها مثل شال یا کیف و کفشُ از رنگ های گرمی مثل قرمز یا نارنجی انتخاب کنید. البته نقره ای هم با این ترکیب خیلی جذاب میشه.

مانتوی سفید با شلوار خاکی

مانتوی سفید با شلوار خاکی

خاکی رنگی میان خاکستری و کرم روشن (یا قهوه‌ای رنگ‌ پریده) است. این رنگ جزء رنگ ‌های خنثی می باشد و به راحتی میشه اونُ با رنگ های دیگه پوشید. ویژگی مهم رنگ خاکی اینِ که میشه اونُ برای استایل های روزمره یا مراسم رسمی استفاده کرد. ترکیب مانتوی سفید با شلوار خاکی میتونه از شما یه خانم شیک پوش بسازه. برای سایر آیتم ها میتونید سراغ پترن پلنگی برید.

مانتوی سفید با شلوار سفید

مانتوی سفید با شلوار سفید

این ترکیب رنگ معمولا برای مراسم عقد محضری توسط عروس خانم ها انتخاب میشه. برای اینکه به این استایل یکم رنگ بدید بهترِ که کیف و کفشتونُ از رنگ های طوسی، نقره ای یا کرم  انتخاب کنید.

عکس شاخص از صفحات mantojordan , hona.mezon

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها