|

اصول شیک پوشی

نیم بوت رو با چه شلواری بپوشیم و ست کنیم؟

نیم بوت

برای اینکه نیم بوت و شلوار شما با هم هماهنگی داشته باشه و در عین حال هر کدام به تنهایی به خوبی دیده بشن، در انتخاب شلوار باید کمی دقت کنید.

لینک کوتاه کپی شد

معمولا با آغاز فصل سرما بوت ها و نیم بوت ها جای خودشونُ به کفش های تابستونی میدن. در واقع سرمای هوا و بارش برف و باران اجازه پوشیدن صندل، کتونی یا کفش های پاشنه بلند زنانه رو نمیده. این جور مواقع برای خانم هایی که به شیک پوشی اهمیت میدن این سوال مطرح میشه که این کفش ها رو با چه شلواری بپوشن تا آراسته تر به نظر برسند.

به گزارش «شایانیوز»، برای اینکه نیم بوت و شلوار شما با هم هماهنگی داشته باشه و در عین حال هر کدام به تنهایی به خوبی دیده بشن، در انتخاب شلوار برای پوشیدن به همراه نیم بوت باید کمی دقت کنید. در ادامه چند شلوار مناسب برای پوشیدن با نیم بوت معرفی می کنیم تا بدانید، بهتر است با کفش نیم بوت چه شلواری بپوشید.

جین اسکینی با نیم بوت

شلوار اسکینی با نیم بوت

شلوار اسکینی به شلوارهای جذبی گفته میشه که کاملا به بدن میچسبه و از جنس جین، کتان و پارچه ای هستند که نوع جین آن پرطرفدار می باشد. این شلوارها به راحتی با همه لباس ها و کفش ها ست میشن به همین دلیل خیلی پرطرفدارند. شما می توانید این شلوارها رو با کفش پاشنه بلند، کتونی، بوت و نیم بوت بپوشید. اگه خواستید شلوار اسکینی رو با نیم بوت بپوشید بهترِ که قد شلوارتون خیلی بلند نباشه تا مجبور بشید ادامه شلوارُ داخل نیم بوت قرار دهید.

شلوار مام استایل با نیم بوت

شلوار مام استایل با نیم بوت

این شلوارها جدیدا مد شدن البته در دهه های 80 و 90 میلادی هم طرفداران زیادی داشتند. شلوار های مام استایل به مدلی از شلوارهای لی و ضخیم گفته میشه که گشادند و دارای فاق های بلند می باشند. بلندی فاق این مدل شلوار تا بالای ناف است و از پشت تمام باسن را در برمی‌گیره؛ همین مورد سبب میشه که باسنُ بیشتر از سایز اصلی و مدل آن را صاف نشان دهد. این شلوارها قد شما رو کوتاه تر از حد معمول نشون میدن پس بیشتر مناسب خانم های قد بلنده.

شلوارهای مام استایل از جمله شلوارهایی هستند که برای پوشیدن با نیم بوت مناسبند. برای پوشیدن نیم بوت شلوار مام استایلی را انتخاب کنید که بالای نیم بوت شما قرار بگیرد و نمای کفش شما حفظ بشه. فراموش نکنید که به تناسب رنگ کفش و شلوارتان نیز توجه داشته باشید.

لگ چرم با نیم بوت

لگ چرم با نیم بوت

همان طور که می دونید این روزها شلوارهای چرم حسابی بین خانم ها مد شدن و اون هایی که میخوان از قافله شیک پوشی عقب نیفتن حداقل یه دونه از این شلوارها توی کمدشون دارن. از حق نگذریم شلوارهای چرم خیلی خوشگلند و گزینه بسیار خوبی برای استایل های زمستانی هستند. اگر شما هم جزء افرادی هستید که به پوشیدن لباس های چرم علاقه دارید، لگ چرم گزینه مناسبی برای پوشیدن به همراه نیم بوت است. البته این استایل بیشتر برای مهمانی و دورهمی پیشنهاد میشه. 

شلوار پارچه ای با نیم بوت

شلوار پارچه ای با نیم بوت

خیلیا فکر می کنند که نیم بوتُ نمیشه با شلوار پارچه پوشید اما باید بگیم که هر مدل نیم بوتُ با شلوار پارچه‌ای می تونید بپوشید، نیم بوت پاشنه دار هم با شلوار تنگ هم با شلوار گشاد هماهنگ میشه، ولی نیم بوت تخت تنها با شلوار تنگ قابل ست شدن است.

شلوار جاگر با نیم بوت

شلوار جاگر با نیم بوت

شلوار جاگر یکی از پر طرفدارترین انواع شلوارِ که شباهت زیادی از لحاظ ظاهری با شلوار اسلش داره. این شلوار نسبتا گشاد دوخته میشه و در قسمت مچ پا به کمک کش جمع میشه. شلوارهای جاگرُ معمولا با کتونی میپوشن اما برای پوشیدن با نیم بوت هم مناسبند.

شلوار جین راسته با نیم بوت

شلوار جین راسته با نیم بوت

یکی از کم ریسک ترین گزینه ها برای ست کردن با نیم بوت، شلوار راسته است. اگر می خواهید کمی تنوع در استایل خود داشته باشید می توانید شلوارهای راسته که انتهای آنها ریش ریش است را به همراه نیم بوت بپوشید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • المیرا کپییا ارسالی در

    اون قهوه‌ای رو دوست دارم

  • M ارسالی در

    برعکس بودا کفش های تابستونی جای خودشون رو به نیم بوت ها میدن:)))))

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی