|

اصول شیک پوشی

مانتوی طوسیُ با کیف چه رنگی ست کنیم؟

مانتوی طوسی

امروز میخوایم بهتون بگیم که اگه یه مانتوی طوسی داشته باشید بهتره کیفتونُ چه رنگی انتخاب کنید تا ظاهری متفاوت و زیبا داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

هر سال این موقع ها همه دنبال خریدای عید هستن و جنب و جوش زیادی تو شهر به راه می افته. یه سریا که براشون مهمِ طبق مد لباس بپوشن دارن سرچ میکنن که امسال چه رنگی مدِ که براساس اون رنگ، مانتو، شلوار، کیف، کفش، شال یا روسریشونُ بخرن؛ بعضیا هم که خیلی در قید و بند مد نیستن توی فروشگاه ها و پاساژها دنبال رنگ و مدلِ مورد علاقه شون هستن؛ خلاصه که هر سال این موقع ها شور و حال عجیبی توی شهر به راه می افته.

به گزارش «شایانیوز»، عید که از راه میرسه و بساط مهمونی و دورهمی ها به راه میشه یهو میبینی که همه لباس نو پوشیدن اما یه سریا خیلی خوش تیپ شدن یه عده ای هم با اینکه هزینه و وقت زیادی برای خرید لباس صرف کردن تیپشون چندان چنگی به دل نمیزنه. اگه میخواین بدونید که چرا اینجوریه در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

اگه دنبال خرید لباس هستید همین جوری بی گُدار به آب نزنید؛ چراااا؟ چون که این روزا همه چی خیلی گرونِ پس چیزی که میخرید باید قبلش حسابی در موردش فکر کنید تا از انتخابتون پشیمون نشید. پس موقع خرید لباس آیتم های زیادی رو باید در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگه میخواین مانتو بخرید باید به نکات زیر توجه کنید:

1- مانتویی که قصد خریدشُ دارید متناسب با اندامتون هست؟ (به چاقی و لاغری توجه کنید.)

2- از بین رنگ هایی که داره کدومشون بیشتر به شما میاد؟ (اگه یه مانتوی کرم تو تن کسی دیدید که خیلی خوشتون اومده حالا اون مانتو رو توی پاساژ پیدا کردید سریع نخریدش ممکنِ این رنگ به شما نیاد.)

3- اگه این مانتو رو بخرید از بین کیف، کفش، شلوار، شال یا روسری ای که بخواین باهاش ست کنید کدومشُ دارید؟ (باید حداقل 2 تا از این آیتم ها رو داشته باشید و الا بی خیال خریدش بشید.)

Student-manto-model-tip-tik.com_-968x610-1

اگه در حال خوندن این مقاله هستید احتمالا به اینجا که رسیدید به خودتون میگید کی حوصله داره این همه فکر کنه؛ به ما هم میگید دلتون خوشِ ها یه لباس میخوایم بخریم این همه دَنگ و فنگ دیگه برای چیه؟ تا حدودی حق دارید اطلاعات جمع کردن راجع به این چیزا یکم سختِ. به خاطر همین ما تصمیم گرفتیم یه سری مقالات راجع به مد و شیک پوشی تهیه کنیم.

اگه مخاطب ما بوده باشید می دونید که قبلا در مورد اینکه با هر رنگ مانتویی شال، روسری و شلوار چه رنگی بپوشیم صحبت کردیم حالا میخوایم راجع به کیف صحبت کنیم. این مطالب باید خیلی با دقت دنبال کنید؛ چراااا؟ چون کیف و کفش جزء آیتم های گرون هستند که خیلیا نهایتا سالی یه دونه میتونن بخرن. خب تا اینجا یه پیش زمینه ای بهتون دادیم که اصلا قضیه از چه قرارِ. 

کیف

به عنوان اولین رنگ سراغ طوسی رفتیم؛ امروز میخوایم بهتون بگیم که اگه یه مانتوی طوسی داشته باشید بهتره کیفتونُ چه رنگی انتخاب کنید تا ظاهری متفاوت و زیبا داشته باشید علاوه بر این بهتون میگیم مثلا کیف زردُ علاوه بر مانتوی طوسی دیگه با چه مانتویی میتونید بپوشید.

قبل از اینکه بریم سر اصل مطلب یکم راجع به رنگ طوسی با هم صحبت کنیم. در روانشناسی رنگ‌ها، طوسی نماد اعتماد، اطمینان، آرامش، استقلال و هوش است. در واقع این رنگ آن چنان قدرتی داره که ظاهر شما را از دیگران متمایز می‌کنه. برخلاف خیلی از رنگ ها که رنگ مکمل زیادی ندارن طوسی رنگ مکمل زیادی داره به همین دلیل هم بهش لقب پادشاه رنگ های مکملُ دادن بنابراین ست کردن لباس طوسی اصلا کار سختی نیست. اما مسلما با بعضی از رنگ ها هارمونی جذاب تری رو ایجاد میکنه اگه میخواین با این رنگ ها آشنا بشید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

IMG_20220216_133636

مانتوی طوسی با کیف قرمز

قرمز و زرشکی و حتی آجری جزء رنگ هایی هستند که در کنار طوسی هارمونی جذابی رو ایجاد میکنن؛ در واقع از اون جایی که طوسی رنگی بسیار آرام است قرار گرفتن اون کنار قرمز میتونه به استایل شما انرژی و طراوت بده. علاوه بر این، رنگ قرمز از اون رنگ های کار راه اندازهِ؛ اگه یه کیف قرمز داشته باشید به راحتی میتونید اونُ با لباس های مشکی، خاکستری، کرم و قهوه ای ست کنید. اگه اصول ست کردن آیتم ها رو بلد باشید و یکم هم ریسک پذیر باشید قرمز در کنار آبی، سبز و بنفش هم جذابیت خیره کننده ای رو برای شما ایجاد میکنه.

IMG_20220216_132828

عکس از صفحه shik.ladyy

مانتوی طوسی با کیف مشکی

اگه میخواین یه مانتوی طوسی بخرید اما نمیخواین برای کیف هزینه کنید اصلا نگران نباشید چون این رنگ به راحتی با کیف مشکی ست میشه و مطمئنا همتون توی خونه یه کیف مشکی دارید. اگر هم میخواین کیف بخرید اما میخواین یه چیزی بخرید که با همه لباس هاتون بتونید استفاده کنید حتما سراغ رنگ مشکی برید.

مانتوی طوسی با کیف سفید

مانتوی طوسی با کیف سفید

اگه از استایل تکراری خسته شدید و دنبال این هستید که یه تغییر اساسی توی تیپتون بدید به رنگ سفید توجه کنید. این رنگ میتونه استایل شما رو از تکراری شدن نجات بده. این رنگ هم مثل مشکی این حُسن داره که به خوبی میتونه با رنگ های دیگه ست بشه. مانتوی طوسی تیره با شلوار جین تیره به همراه شومیز سفید و کیف سفید از شما یه خانم خوش تیپ میسازه. برای این استایل میتونید کفشتونُ به رنگ سفید با مشکی انتخاب کنید.

مانتوی طوسی با کیف زرد

مانتوی طوسی با کیف زرد

طوسی و زرد به خصوص زرد خردلی جزء رنگ هایی هستند که در کنار هم هارمونی جذابی رو ایجاد میکنن. اگه خواستید مانتوی طوسی رو با کیف زرد ست کنید پیشنهاد ما این که یه شلوار جین با رنگ خنثی بپوشید، کفشتونُ به رنگ طوسی یا مشکی انتخاب کنید. توی این استایل رنگ شالُ میتونید با کیف ست کنید. کیف زرد میتونید با لباس های سفید، آبی کاربنی، بنفش، سبز و سرمه ای ست کنید.

مانتوی طوسی با کیف صورتی

مانتوی طوسی با کیف صورتی

اگه یه لباس طوسی داشته باشید اولین رنگی که برای ست کردن با اون لباس به ذهنتون میرسه رنگ صورتیه. رنگ‌های صورتی پاستیلی، صورتی هلویی و گلبهی یک ست شیک با مانتوی طوسی می‌سازه. این ستُ بهترِ برای فصل بهار، تابستان و پاییز بپوشید. اگه میخواین بهترین نتیجه رو از این ست بگیرید به طیف رنگ ها توجه کنید اگه مانتوی طوسی تیره دارید رنگ کیفُ صورتی روشن انتخاب کنید اکه مانتوتون طوسی روشنِ رنگ کیف صورتی تیره انتخاب کنید. لازمِ بدونید که رنگ صورتی از رنگ های سرسختیه که نمیشه هر رنگی رو باهاش پوشید. پس تو انتخاب این رنگ کمی دقت کنید. با این حال این رنگ به راحتی میتونه با لباس های رنگ خنثی ست بشه. 

مانتوی طوسی با کیف آبی

عکس از صفحه setshopmahbono

مانتوی طوسی با کیف آبی

رنگ طوسی و آبی مثل دو تا خواهر هستند. طیف رنگ آبی از تیره تا روشن، به سادگی با مانتو طوسی ست میشه. رنگ آبی یک رنگ سلطنتی است و انتخاب جذابی برای مانتو طوسی مجلسی و استایل رسمی خواهد بود پس ازش غافل نشید. کیف آبی علاوه بر مانتوی طوسی با مانتوهای مشکی، زرد، سفید و طیف های دیگه آبی هارمونی جذابی رو ایجاد میکنه.

مانتوی طوسی با کیف نارنجی

مانتوی طوسی با کیف نارنجی

ترکیب مانتوی طوسی با کیف نارنجی یکی از بهترین ترکیب رنگ‌­ها است. برای این استایل بهترِ که از یه یک نارنجی تند و براق در کنار طوسی پر رنگ با ته مایه زغالی استفاده کنید. اگه میخواین یه استایل متفاوت تجربه کنید تو انتخاب رنگ نارنجی در کنار طوسی تردید نکنید. کیف نارنجی رو میتونید با لباس های جین، مشکی، سفید و آبی ست کنید.

عکس شاخص از صفحات sarameh ghayeghran , mezon.flamingo1

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها