|

اصول شیک پوشی

به مانتوی سفید شال یا روسری چه رنگی میاد؟

مانتوی سفید

مانتوی سفید در کنار رنگ‌های پاستلی مثل آبی آسمانی، یاسی، صورتی، نارنجی، سورمه ای، بنفش تیره و قرمز بسیار جذاب میشه.

لینک کوتاه کپی شد
6

احتمالا خیلیاتون یه کمد پر از لباسای نو دارید اما بازم وقتی جایی میخواین برید نمیدونید که چه بپوشید در مقابل بعضیا هم با چند دست لباس همیشه شیک و مرتب هستند. اگه شما هم جزء گروه اول هستید یعنی با اینکه برای لباس خیلی هزینه می کنید اما هیچ وقت از اون چیزهایی که دارید راضی نیستید باید بگیم که شما اصول لباس خریدن رو بلد نیست. احتمالا از خودتون میپرسید اصول لباس خریدن دیگه چیه؟ مگه لباس خریدن هم اصول داره؟

به گزارش «شایانیوز»، در پاسخ به این سوال باید بگیم که بله، لباس خریدن هم قاعده و قانون داره. در واقع برای اینکه خوش تیپ باشید موقع خرید لباس باید یه سری نکاتُ رعایت کنید پس هر چی که خوشتون اومدُ سریع نخرید قبلش یه سری به کمدتون بزنید و ببینید که آیا آیتم های دیگه که متناسب با اون لباس باشه رو دارید یا نه؟ مثلا قصد دارید یه مانتوی جدید بخرید حتما چک کنید از بین کیف، کفش، شلوار و شال یا روسری حداقل دو تا آیتم که متناسب با اون مانتو باشه رو داشته باشید.

یه چیز دیگه که باید رعایت کنید توجه به جنس و مدل لباسِ شما نباید یه مانتوی سنتی و گشاد رو با یه روسری ابریشمی کوچیک بپوشید. خُب بعد از هماهنگی و ایجاد یک هارمونی مناسب از جهت استایل حالا نوبت هماهنگی رنگی میرسه. هماهنگی رنگی یعنی چه؟

هماهنگی رنگی همون چیزیه که خیلی از ماها در موردش چیز زیادی نمی دونیم. متاسفانه خیلیامون با رنگ ها آشنایی نداریم و اصول ست کردن رو بلد نیستیم حتی نمیدونیم که چه رنگ هایی بیشتر بهمون مییاد. اما نگران نباشید ما اینجاییم تا تو این زمینه بیشتر بهتون کمک کنیم. تو این سری از مطالب قصد داریم اصول ست کردن لباس ها رو با هم مرور کنیم. امروز میخوایم بدونیم که اگه یه مانتوی سفید داشته باشیم چه رنگ شال یا روسری ای بیشتر بهش میاد.

قبل از اینکه بریم سر اصل مطلب یکم راجع به رنگ سفید صحبت کنیم. این رنگ هم مثل مشکی جزء رنگ های خنثی است بنابرین بیشتر رنگ ها رو میتونید باهاش ست کنید پس کارتون خیلی سخت نیست اما مسلما با یه سری از رنگ ها هارمونی جذاب تری ایجا میکنه. مانتوی سفید در کنار رنگ‌های پاستلی مثل آبی آسمانی، یاسی و صورتی بسیار جذاب میشه. اگه نمیخواین پالت رنگیتون خیلی روشن باشه رنگ هایی مثل زرد، نارنجی، سورمه ای، بنفش تیره، سرکه ای و قرمز هم در کنار مانتوی سفید هارمونی زیبایی رو ایجاد میکنه.

IMG_20220127_134017 (1)

مانتوی سفید با شال یا روسری مشکی

مشکی هم مثل سفید یه رنگ خنثی است که قابلیت ست شدن با همه رنگ ها رو دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های رنگ مشکی اینِ که هیچ وقت از مد نمی افته و در کنار هر سبک لباسی قرار بگیره میتونه یه هارمونی جذاب و زیبا ایجاد کنه. این ست برای موقعیت های رسمی گزینه بسیار مناسبی است.

مانتوی سفید با شال آبی

مانتوی مشکی با شال یا روسری آبی

همون طور که میدونید آبی یکی از محبوب ترین رنگ ها در بین مردم جهانِ که طیفی گسترده از آبی تیره (سورمه ای)، آبی نفتی، آبی کاربنی، آبی روشن، آبی فیروزه ای، آبی آسمانی و آبی لاجوردی (نیلی) رو در برمیگره. همه طیف های آبی در کنار سفید زیبا هستند. اگه یه مانتوی سفید دارید به هیچ وجه از این رنگ غافل نشید. شلوار جین آبی با این ترکیب رنگ بی نظیر میشه.

مانتوی سفید با شال طوسی

عکس از صفحه hona.mezon

مانتوی سفید با شال یا روسری طوسی

طوسی یه رنگی خنثی است که از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید ایجا میشه که به خوبی میتونه با بیشتر رنگ‌­ها ترکیب بشه. پس اگه یه شال یا روسری طوسی داشته باشید میتونید اون با خیلی از مانتوهاتون ست کنید. با این ترکیب رنگ اگه شلوار سفید هم بپوشید دیگه خوش تیپ بودنتون تضمین شدس.

مانتوی سفید با روسری نارنجی

مانتوی سفید با شال یا روسری نارنجی

نارنجی، یه رنگ بسیار زیبا و شادِ که با پوشیدن اون میتونید امید و نشاط رو در خودتون چند برابر کنید. از اون جایی که سفید رنگی خنثی است قرار گرفتنش در کنار رنگ های گرمی مثل نارنجی میتونه به استایل شما انرژی بده.

مانتوی سفید با شال یا روسری سبز

عکس از صفحه marryamabdollahii

مانتوی سفید با شال یا روسری سبز

سبز تیره در کنار سفید میتونه نهایت شیک پوشی رو برای شما به ارمغان بیاره پس از ترکیب این دو رنگ در کنار هم غافل نشید. شما میتونید شلوارتون رو هم به رنگ شالتون انتخاب کنید. برای کیف و کفش هم میتونید سراغ رنگ هایی مثل نارنجی برید.

مانتوی سفید با روسری سرخابی

مانتوی سفید با شال یا روسری سرخابی

رنگ سرخابی یه رنگ گرم و شادِ که انرژی مثبت رو در فضا پخش میکنه. ست کردن مانتو سفید با شال یا روسری سرخابی یه ترکیب بسیار شیک و چشم نوازِ.

مانتوی سفید با شال سفید

مانتوی سفید با شال یا روسری سفید

این ترکیب رنگ بیشتر توسط عروس خانم ها برای مراسم عقد محضری انتخاب میشه. برای اینکه به این استایل یکم رنگ بدید بهترِ که شلوار، کیف و کفشتونُ از رنگ های طوسی یا نقره ای انتخاب کنید. از اون جایی که مانتوی عقد معمولا دیزاین شدس پس شال یا روسریتونُ ساده تر انتخاب کنید تا زیبایی مانتوتون بیشتر به چشم بیاد.

مانتوی سفید با شال قرمز

مانتوی سفید با شال یا روسری قرمز

قرمز یکی از محبوب ترین رنگ ها است که نماد زندگی است. میشه گفت که این رنگ یکی از اولین انتخاب ها برای بسیاری از بانوان می باشد. قرمز میتونه با رنگ های دیگه مثل مشکی، زرد، کرم یا خاکی، شتری، آبی، طلایی، نقره ای، سبز، طوسی به راحتی ست بشه. پس از اون رنگ های کار راه اندازه که حتما باید توی کمدتون یکی دو تا شال یا روسری این رنگی داشته باشید.

عکس شاخص از صفحه hona.mezon

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    عالی من چیزای زیادی یاد گرفتم

  • داود طنوریا ن ارسالی در

    به نظر من درکنار مانتو سفید روسری وشال قر مز می ا ید

  • رویا ارسالی در

    به نظر من سیاه یا توسی

  • آناهیتا همتی ارسالی در

    به نظر من سال صورتی و توسی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها