|

اصول شیک پوشی

مانتوی طوسیُ با شلوار چه رنگی ست کنیم؟

مانتوی طوسی

برخلاف خیلی از رنگ ها که رنگ مکمل زیادی ندارن طوسی رنگ مکمل زیادی داره به همین دلیل هم بهش لقب پادشاه رنگ های مکملُ دادن.

لینک کوتاه کپی شد
5

رنگ طوسی یکی از رنگ های مورد علاقه خانم ها است. این رنگ مثل مشکی و سفید جزء رنگ های خنثی است که به راحتی با رنگ های دیگه ست میشه. پس اگه یه مانتوی طوسی داشته باشید خیالتون راحتِ که اونُ با خیلی از لباس هاتون میتونید ست کنید. اگه یادتون باشه توی مقاله به سبزه ها شال یا روسری چه رنگی میاد از رنگ مشکی به عنوان پادشاه رنگ ها یاد کردیم دلیش این بود که این رنگ تقریبا با همه رنگ ها ست میشه. اگه بگیم که رنگ طوسی پادشاه رنگ های مکملِ اغراق نکردیم چرا که این رنگ هم با رنگ‌های دیگه هارمونی خوبی رو ایجاد می‌کنه.

به گزارش «شایانیوز»، قبلا در مورد اینکه به مانتوی طوسی شال یا روسری چه رنگی میاد توضیح دادیم امروز میخوایم بررسی کنیم و ببینیم که اگه یه مانتوی طوسی داشته باشیم بهتر اونُ با چه شلواری بپوشیم. قبل از اینکه بریم سر اصل مطلب یکم راجع به رنگ طوسی با هم صحبت کنیم. در روانشناسی رنگ‌ها، طوسی نماد اعتماد، اطمینان، آرامش، استقلال و هوش است. در واقع این رنگ آن چنان قدرتی داره که ظاهر شما را از دیگران متمایز می‌کنه.

برخلاف خیلی از رنگ ها که رنگ مکمل زیادی ندارن طوسی رنگ مکمل زیادی داره به همین دلیل هم بهش لقب پادشاه رنگ های مکملُ دادن بنابراین ست کردن لباس طوسی اصلا کار سختی نیست. اما مسلما با بعضی از رنگ ها هارمونی جذاب تری رو ایجاد میکنه اگه میخواین با این رنگ ها آشنا بشید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

مانتوی طوسی با شلوار مشکی

عکس از صفحه mezon.bahar_y

مانتوی طوسی با شلوار مشکی

اگه یه مانتوی طوسی دارید و دنبال یه شلوار مناسب براش میگردید اولین پیشنهادی که میتونیم بهتون بدیم شلوار مشکیه. حُسن انتخاب شلوار مشکی اینِ که مطمئنا همه خانم ها توی کمدشون یکی دو تا دارن. علاوه بر این ست مشکی و طوسی یه ترکیب فوق العاده جذابِ که مطمئنا از شما یه خانم خوش تیپ میسازه. این ترکیب برای مهمانی و قرارهای رسمی مناسبِ. اگه میخواین رنگ سومی رو به این ترکیب اضافه کنید پیشنهاد ما رنگ قرمزِ میتونید کیف و کفش به رنگ قرمز انتخاب کنید.

مانتوی طوسی با شلوار سفید

عکس از صفحه gallery.sara1235

مانتوی طوسی با شلوار سفید

سفید دومین رنگیه که به راحتی میتونید با طوسی ست کنید و مطمئن باشید که باهاش هارمونی جذابی رو ایجاد کردید. این رنگ هم مثل مشکی جزء رنگ های خنثی است که به خوبی میتونه با رنگ های دیگه ست بشه. اگه خواستید این ست بپوشید میتونید کفشتون به رنگ مشکی یا سفید انتخاب کنید که پیشنهاد ما برای مهمانی یا قرارهای رسمی کفش پاشنه بلند مشکی است.

مانتوی طوسی با شلوار کرم

مانتوی طوسی با شلوار کرم

شلوار کرم سومین رنگیه که میتونیم بهتون پیشنهاد بدیم این دو رنگ در کنار هم ترکیب فوق العاده ای براتون میسازه پس ازش غافل نشید. این رنگ هم مثل مشکی جزء رنگ های پرطرفدار بین خانم های ایرانی است. رنگ کرم جزء رنگ های خنثی و سردِ که از ترکیب رنگ های زرد، آبی، سفید و قرمز ساخته میشه و طیف وسیعی از رنگ‌ها از کرمی روشن تا نخودی و شتری را در برمیگیرد.

مانتوی طوسی با شلوار جین آبی

عکس از صفحه luxury_mezon2

مانتوی طوسی با شلوار جین آبی

مثل شلوار مشکی شلوار جین آبی هم توی کمد همه خانم ها پیدا میشه. ترکیب مانتوی کتی طوسی با شلوار جین آبی به همراه کتونی سفید یه استایل اسپرت فوق العاده جذاب برای شما میسازه. توی این استایل دستتون خیلی بازه به عنوان مثال اگه بخواین کمی رسمی تر باشید میتونید لباستون با کیف و کفش پاشنه بلند صورتی یا کالباسی ست کنید.

مانتوی طوسی با شلوار صورتی

مانتوی طوسی با شلوار صورتی

اگه یه لباس طوسی داشته باشید اولین رنگی که برای ست کردن با اون لباس به ذهنتون میرسه رنگ صورتیه. رنگ‌های صورتی پاستیلی، صورتی هلویی و گلبهی یک ست شیک با مانتوی طوسی می‌سازه. این ستُ بهترِ برای فصل بهار، تابستان و پاییز بپوشید. لازمِ بدونید که رنگ صورتی از رنگ های سرسختیه که نمیشه هر رنگی رو باهاش پوشید. پس تو انتخاب این رنگ به عنوان شلوار کمی دقت کنید. 

مانتوی طوسی با شلوار آبی

مانتوی طوسی با شلوار آبی

طیف آبی از تیره تا روشن، به سادگی با مانتو طوسی ست میشه. رنگ آبی یک رنگ سلطنتیه و انتخاب جذابی برای مانتو طوسی مجلسی و استایل رسمی خواهد بود. اگر به دنبال یک استایل مجلل و آرامش بخش هستید که شخصیت شما را برجسته تر نشان دهد، حتما از آبی تیره یا همان آبی کلاسیک در ست مانتو طوسی خود استفاده کنید.

42eb898f-3c12-493b-9035-2361ed292213

مانتوی طوسی با شلوار قرمز

اگه یه مانتوی طوسی دارید حتما سراغ این ترکیب رنگ برید مانتوی طوسی با شلوار قرمز یا زرشکی یه ترکیب خیلی شیک و چشم نواز میشه این ترکیب رنگ میتونه خوش تیپ بودن شما رو تضمین کنه. از اون جایی که طوسی رنگی بسیار آرام است قرار گرفتن اون کنار قرمز میتونه به استایل شما انرژی و طراوت بده. البته شلوار قرمز ممکن انتخاب خیلیا نباشه ولی در کنار مانتوی طوسی هارمونی جذابی رو ایجاد میکنه.

عکس شاخص از صفحات hona.mezon , mezon.flamingo1

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی