|

اصول شیک پوشی

مانتوی سبز رو با شلوار چه رنگی ست کنیم؟

مانتوی سبز

سبز رنگ طبیعتِ و از ترکیب آبی و زرد به دست میاد این رنگ نماد آرامش، رشد و نمو، از نو زاده شدن و همچنین نمادی از هارمونی و هماهنگی است.

لینک کوتاه کپی شد
3

خانم های ایرانی معمولا موقع خرید لباس بیشتر به مانتو توجه میکنن و فکر میکنن که اگه یه مانتوی خوشگل بخرن دیگه شیک پوش بودنش تضمین شدَس در حالی که این طرز فکر اشتباهِ. شیک پوشی یه فرآیندِ که آیتم های مختلفی داره. برای شیک پوش بودن در درجه اول باید به آرایش موها و صورتتون توجه کنید و متناسب با جایی که میخواین برید آرایش کنید که خیلی مواقع با یه ضد آفتاب و رژ لب و نهایتا یه کرم پودر سبک کارتون راه می افته. در مورد موها هم کارتون سخت نیست معمولا با یه روغن تراپی و استفاده از ماسک موی مناسب موهای زیبا خواهید داشت.

به گزارش «شایانیوز»، در مرحله بعد باید به لباس هایی که میخواین بپوشید فکر کنید اگه دقت کرده باشید گفتیم لباس نه فقط مانتو، پوشش خانم های ایران در بیرون از منزل شامل مانتو، شلوار، کیف، کفش، شال یا روسری است؛ البته که انتخاب مانتو مهم ترین بخش این فرآیندِ و بقیه آیتم ها باید متناسب با اون انتخاب بشه اما توجه زیاد به مانتو نباید باعث بشه از بقیه آیتم ها غافل بشید. برای اینکه خوش تیپ باشید باید به همه این آیتم ها توجه کنید. یعنی مجموعه لباس هایی که میپوشید باید با هم تناسب داشته باشن.

اگه مقالات ما رو دنبال کرده باشید قبلا راجع به تناسب مانتو با شال و روسری صحبت کردیم تو این سری از مطالب میخوایم تناسب مانتو با شلوارُ بررسی کنیم. امروز نوبت بررسی رنگ سبزِ؛ میخوایم بهتون بگیم که اگه یه مانتوی سبز داشته باشید بهترِ که اونُ با چه شلواری بپوشید تا خوش تیپ تر باشید. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

قبل از اینکه بریم سر اصل مطلب یکم راجع به رنگ سبز با هم صحبت کنیم. این رنگ، رنگ طبیعتِ و از ترکیب آبی و زرد به دست میاد. سبز نماد آرامش، رشد و نمو، از نو زاده شدن و همچنین نمادی از هارمونی و هماهنگی است. سبز طیفی از رنگ های سبز فسفری، رنگ سبز لجنی، سبز زمردی، سبز یشمی، سبز ارتشی، رنگ سبز پسته ای رو شامل میشه. این رنگ علاوه بر مشکی و سفید با رنگ‌هایی چون قرمز، مرجانی، بنفش، صورتی، آبی، زرد، نارنجی، قهوه‌ای، بژ و رنگ‌های نود ست میشه.

IMG_20220210_114638

عکس از صفحات mantolux, city.centerr

مانتوی سبز با شلوار مشکی

شلوار مشکی اولین انتخاب برای خانم های ایرانی است چون به راحتی با سایر رنگ ها ست میشه و از این جهت دغدغه ای نخواهید داشت. کلا اگه لباسی دارید حالا هر رنگی که باشه و نمی دونید که بقیه آیتم ها رو چه رنگی بپوشید بدون تردید رنگ مشکی رو انتخاب کنید و مطمئن باشید که حسابی جذاب میشید. سبز تیره با مشکی هارمونی جذابی رو ایجاد میکنه در واقع مشکی باعث میشه رنگ سبز جلوه بیشتری داشته باشه. اگه خواستید رنگ سومی رو به این ترکیب اضافه کنید کرم گزینه مناسبی است.

IMG_20220210_122747

عکس از صفحه mezon.flamingo1

مانتوی سبز با شلوار سفید

سفید رنگی خنثی است که وقتی کنار رنگ های دیگه قرار بگیره میتونه هارمونی جذابی رو ایجاد کنه. همه طیف های سبزُ میتونید با سفید بپوشید اما ترکیب سبز یشمی در کنار سفید مطمئنا از شما یه خانم شیک پوش میسازه. برای این ست اگه خواستید شال یا روسری انتخاب کنید میتونید سراغ مدل های آبرنگی برید. کیف و کفش کرم با این ست فوق العاده جذاب میشه. این ترکیب برای دیدارهای دوستانه و غیر رسمی مناسبِ.

IMG_20220210_123402

مانتوی سبز با شلوار کرم

شلوار کرم سومین رنگیه که میتونیم بهتون پیشنهاد بدیم این دو رنگ در کنار هم ترکیب فوق العاده ای براتون میسازه پس ازش غافل نشید. این رنگ هم مثل مشکی جزء رنگ های پرطرفدار بین خانم های ایرانی است. رنگ کرم جزء رنگ های خنثی و سردِ که از ترکیب رنگ های زرد، آبی، سفید و قرمز ساخته میشه و طیف وسیعی از رنگ‌ها از کرمی روشن تا نخودی و شتری را در برمیگیرد.

IMG_20220210_130516

مانتوی سبز با شلوار آبی

رنگ آبی هم مثل سبز جزء رنگ های پرطرفداره مانتو سبز با شلوار جین آبی یه ست فوق العاده میشه. همه طیف های آبی در کنار سبز ترکیب جذابی میشن اما رنگ آبی تیره یا سورمه ای با سبز تیره بسیار همخوانی داره و میتونه استایلی شیک براتون بسازه. اگه این ترکیب انتخاب کردید بقیه آیتم ها رو میتونید از رنگ های مشکی، سفید یا طیف های دیگه آبی استفاده کنید.

IMG_20220210_131238

مانتوی سبز با شلوار خردلی

ترکیب رنگ خردلی و سبز یه ترکیب فوق العاده جذابِ که حس خوبی رو القا می‌کنه، چرا که در طبیعت چنین ترکیب رنگی وجود داره. مانتوی سبز یشمی با شلوار خردلی میتونه یه استایل شیک و چشم نواز برای شما بسازه. کیف و کفش قهوه ای عسلی یا نارنجی با این ترکیب هماهنگ میشه. اگه بین زرد و خردلی شک داشتید خردلی گزینه مناسب تری است چون خردلی در مقایسه با زرد تمایل بیشتری به خنثی بودن داره و با رنگ های دیگه راحت تر ست میشه.

IMG_20220210_132533

مانتوی سبز با شلوار شتری

رنگ شتری جزء رنگ های خنثی است که در دنیای فشن هیچ وقت از مد نمی افته و همیشه طرفداران خاص خودشُ داره. این رنگ همانطور که از اسمش معلومِ به رنگ « شتر » می‌باشد و طیفی از رنگ های کرم تا قهوه ای رو شامل میشه. اگه خواستید مانتوی سبز با شلوار شتری بپوشید بقیه آیتم های ستُ میتونید به رنگ کرم، سفید یا قهوه ای انتخاب کنید.

عکس شاخص از صفحه flyfashion.ir

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها