|

اصول شیک پوشی

رنگ سالُ چجوری بپوشیم؛ مانتوی بنفشُ با شلوار چه رنگی ست کنیم؟

مانتوی بنفش

بنفش رنگ محبوبی‌ است که حس شیک و خاص بودن را القا می‌کند این رنگ طیف گسترده ای از رنگ ها از بادمجانی تا یاسی روشن را شامل میشه.

لینک کوتاه کپی شد
3

خیلیا موقع خرید لباس با خودشون فکر میکنن که اگه این مانتو رو خریدم بقیه آیتم ها رو باید چه رنگی بخرم اغلب هم هیچ جوابی برای سوالشون ندارن مخصوصا اگه اون لباس به رنگی باشه که کمتر تن دیگران دیدن مثلا یه مانتوی بنفش، سرخابی یا زرد و رنگ هایی از این قبیل. برای خرید لباسای سفید، مشکی، طوسی، قهوه ای و ... کارتون راحت تر چون این رنگ ها رو زیاد تن دیگران دیدید و میتونید الگو برداری کنید. اما اگه دلتون میخواد رنگ های خاصی مثل بنفش، صورتی، زرد یا آجری بپوشید اصلا نگران نباشید چون ما بهتون کمک میکنیم که بقیه آیتم ها رو از چه رنگ هایی انتخاب کنید تا آراسته و شیک پوش باشید. 

به گزارش «شایانیوز»، همون طور که می دونید امسال رنگ بنفش به عنوان رنگ سال انتخاب شده بنابراین در آستانه عید نوروز طیف وسیعی از این رنگُ در بوتیک ها خواهید دید. خیلیا از الان دارن سرچ میکنن که مانتوی بنفشُ چجوری ست کنند. به همین خاطر ما هم دست به کار شدیم و یه سری مطالب راجع به اصول ست کردن لباس بنفش جمع آوری کردیم. امروز میخوایم بررسی کنیم که اگه یه مانتوی بنفش داشته باشیم چه رنگ شلواری بیشتر بهش میاد. 

قبل از اینکه بریم سر اصل مطلب یکم راجع به رنگ بنفش با هم صحبت کنیم. بنفش رنگ محبوبی‌ است که حس شیک و خاص بودن را القا می‌کند. این رنگ طیف گسترده ای از رنگ ها از بادمجانی تا یاسی روشن را شامل میشه. هر چه در این طیف به سمت تناژ تیره پیش میریم، مکمل های این رنگ روشن‌تر میشه به طوری که رنگ زرد را معمولا به عنوان مچ اصلی بادمجانی می‌بینیم که ترکیب فوق العاده ای در کنار یکدیگر می‌سازند. شاید با شنیدن این رنگ ابتدا کمی گیج بشید اما اصلا نگران نباشید ست کردن لباس بنفش با توجه به طیف رنگی گسترده ای که داره خیلی سخت نیست و به راحتی میتونه همه سلیقه ها رو راضی نگه داره.

مانتوی بنفش با شلوار مشکی

عکس از صفحات mezon.bahar_y , medusacenter

مانتوی بنفش با شلوار مشکی

همیشه برای ست کردن لباسا اولین رنگی که به ذهنمون میرسه مشکیه؛ چون به دلیل خنثی بودن به راحتی با رنگ های دیگه ست میشه. علاوه بر این همیشه در دسترسِ؛ خیلی محتملِ که شما شلوار زرد یا نارنجی نداشته باشید اما مطمئنا همه خانم ها توی کمدشون یکی دو تا شلوار مشکی دارن. پس اگه میخواین برای عید یه مانتوی بنفش بخرید بی دردسرترین کار این که شلوارتون به رنگ مشکی انتخاب کنید اینجوری با یه تیر دو نشون زدید هم مطمئنید که خوش تیپ شُدید و اینکه مطمئنا شلوار مشکی رو دارید اینجوری هزینتون هم کمتر میشه.

مانتوی بنفش با شلوار سفید

عکس از صفحه chitra.mezon

مانتوی بنفش با شلوار سفید

سفید دومین رنگیه که به راحتی میتونید با بنفش ست کنید و مطمئن باشید که باهاش هارمونی جذابی رو ایجاد کردید. این رنگ هم مثل مشکی جزء رنگ های خنثی است که به خوبی میتونه با رنگ های دیگه ست بشه. اگه خواستید رنگ سومی رو به این ترکیب اضافه کنید پیشنهاد ما اینکه اون رنگُ از طیف های دیگه بنفش انتخاب کنید. به عنوان مثال اگه خواستید مانتوی بنفش روشنُ با شلوار سفید بپوشید کیف و کفشتون بنفش تیره انتخاب کنید یا اینکه کفشتون به رنگ سفید انتخاب کنید اما برای کیف حتما سراغ بنفش تیره برید. 

مانتوی بنفش با شلوار جین آبی

مانتوی بنفش با شلوار جین آبی

شلوار جین از اون شلوارای کار راه اندازیه که به راحتی میتونید با هر لباسی بپوشید و مطمئن باشید که خوش تیپ شدید. این شلوارا هم مثل لباسای مشکی تو کمد همه پیدا میشه پس با این انتخاب کارتون سخت نیست. برای این استایل میتونید کیف و کفش به رنگ صورتی تیره انتخاب کنید. اینجوری در عین حال که یه تیپ شاد زدید حسابی هم خاص شدید.

مانتوی بنفش با شلوار کرم

عکس از صفحات nasim.hed , poshak_sanaaa

مانتوی بنفش با شلوار کرم

اگه انتخابتون برای مانتو، بنفش تیره باشه میتونید اونُ با شلوار کرم بپوشید این دو رنگ در کنار هم ترکیب فوق العاده ای براتون میسازه پس ازش غافل نشید. این رنگ هم مثل مشکی جزء رنگ های پرطرفدار بین خانم های ایرانی است. رنگ کرم جزء رنگ های خنثی و سردِ که از ترکیب رنگ های زرد، آبی، سفید و قرمز ساخته میشه و طیف وسیعی از رنگ‌ها از کرمی روشن تا نخودی و شتری را در برمیگیرد.

مانتوی بنفش با شلوار زرد

مانتوی بنفش با شلوار زرد

زرد و بنفش دو رنگ متضاد در چرخه رنگ ها هستند که ترکیب بی نظیری را خلق می کنند. قرار گرفتن رنگ زرد و بنفش در کنار یکدیگر موجب جلوه بیشتر هر کدام میشه. پس اگه تا به حال این ترکیب رنگ زیبا رو امتحان نکردید حتما به شما پیشنهاد می کنیم که از رنگ های همیشگیتون فاصله بگیرید و این پالت رنگی فوق العاده رو امتحان کنید. به طور کلی رنگ زرد مکمل خوبی برای رنگ های متضاد خود هست البته به شرطی که اصول ست کردن آیتم ها رو بلد باشید.

مانتوی بنفش با شلوار طوسی

مانتوی بنفش با شلوار طوسی

اگه بگیم که رنگ طوسی پادشاه رنگ های مکملِ اغراق نکردیم چرا که این رنگ با رنگ‌های دیگه هارمونی خوبی رو ایجاد می‌کنه. در واقع رنگ طوسی یه رنگی خنثی است که از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید ایجا میشه که به خوبی میتونه با بیشتر رنگ‌­ها ترکیب بشه. مانتوی بنفش با شلوار طوسی به راحتی میتونه از شما یه خانم خوش پوش بسازه.

عکس شاخص از صفحات mantoshik_ , mezon_luxurypoosh

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی