|

اصول شیک پوشی

به مانتوی آجری شال یا روسری چه رنگی میاد؟

مانتوی آجری

آجری به گونه‌ای از رنگ نارنجی گفته میشه که نامشُ از رنگ آجر‌های ساخته شده از خاک رس گرفته این رنگ یکی از جذاب ترین رنگ ها برای بانوان است.

لینک کوتاه کپی شد
1

خیلیا موقع خرید لباس با خودشون فکر میکنن که اگه این مانتو رو خریدم بقیه آیتم ها رو باید چه رنگی بخرم اغلب هم هیچ جوابی برای سوالشون ندارن مخصوصا اگه اون لباس به رنگی باشه که کمتر تن دیگران دیدن مثلا یه مانتوی بنفش، سرخابی یا زرد و رنگ هایی از این قبیل. برای خرید لباسای سفید، مشکی، طوسی، قهوه ای و ... کارتون راحت تر چون این رنگ ها رو زیاد تن دیگران دیدید و میتونید الگو برداری کنید. اما اگه دلتون میخواد رنگ های خاصی مثل صورتی، زرد یا آجری بپوشید اصلا نگران نباشید چون ما بهتون کمک میکنیم که بقیه آیتم ها رو از چه رنگ هایی انتخاب کنید تا آراسته و شیک پوش باشید. 

به گزارش «شایانیوز»، به طور کلی برای اینکه خوش تیپ باشید موقع خرید لباس باید یه سری نکاتُ رعایت کنید پس هر چی که خوشتون اومدُ سریع نخرید قبلش یه سری به کمدتون بزنید و ببینید که آیا آیتم های دیگه که متناسب با اون لباس باشه رو دارید یا نه؟ مثلا قصد دارید یه مانتوی جدید بخرید حتما چک کنید از بین کیف، کفش، شلوار و شال یا روسری حداقل دو تا آیتم که متناسب با اون مانتو باشه رو داشته باشید.

یه چیز دیگه که باید رعایت کنید توجه به جنس و مدل لباسِ شما نباید یه مانتوی سنتی و گشادُ با یه روسری ابریشمی کوچیک بپوشید. خُب بعد از هماهنگی و ایجاد یک هارمونی مناسب از جهت استایل حالا نوبت هماهنگی رنگی میرسه. هماهنگی رنگی یعنی چه؟

هماهنگی رنگی همون چیزیه که خیلی از ما ها در موردش چیز زیادی نمی دونیم. متاسفانه خیلیامون با رنگ ها آشنایی نداریم و اصول ست کردن رو بلد نیستیم حتی نمیدونیم که چه رنگ هایی بیشتر بهمون مییاد. اما نگران نباشید ما اینجاییم تا تو این زمینه بیشتر بهتون کمک کنیم. تو این سری از مطالب قصد داریم اصول ست کردن لباس ها رو با هم مرور کنیم. امروز میخوایم بدونیم که اگه یه مانتوی آجری داشته باشیم چه رنگ شال یا روسری ای بیشتر بهش میاد.

قبل از اینکه بریم سر اصل مطلب یکم راجع به رنگ آجری با هم صحبت کنیم. آجری به گونه‌ای از رنگ نارنجی گفته میشه که نامشُ از رنگ آجر‌های ساخته شده از خاک رس گرفته. این رنگ یکی از جذاب ترین و بهترین رنگ ها برای بانوان می باشد. خانم هایی که پوست سفید یا گندمی دارن به راحتی میتونن از این رنگ استفاده کنند.

مانتوی آجری با شال خردلی

مانتوی آجری با شال یا روسری خردلی

خردلی زیر مجموعه رنگ زردِ، این رنگ یکی از رنگ ‌های اصلیه که از انرژی و زیبایی ویژه‌ ای برخوردارِ. ترکیب رنگ زرد خردلی و آجری برای تمامی کسایی که پوست گندمی، سفید یا سبزه دارن مناسبِ. این ترکیب رنگُ تو هر فصلی میتونید بپوشید.

مانتوی آجری با شال کرم

مانتوی آجری با شال یا روسری کرم

رنگ کرم جزء رنگ های خنثی و سردِ که از ترکیب رنگ های زرد، آبی، سفید و قرمز ساخته میشه و طیف وسیعی از رنگ‌ها از کرمی روشن تا نخودی و شتری را شامل میشود. برای ست کردن این رنگ ابتدا باید بدانید که پوست شما در گروه رنگ های سرد قرار می‌گیره یا گرم. برای این کار به رگ دست خود دقت کنید اگر رگ دستتون مایل به سبز بود پوست شما گرم و اگر مایل به آبی بود پوست شما در گروه رنگ‌های سرد قرار می‌گیره.  رنگ کرم برای پوست‌های گروه گرم مناسب ترِ. پس اگه جزء کسایی هستید که رنگ کرم بهتون میاد میتونید اونُ با مانتوی آجری ست کنید. برای بقیه آیتم های این ست هم میتونید از رنگ کرم استفاده کنید و اصلا هم نگران یکنواخت شدن تیپتون نباشید.

مانتوی آجری با شال طوسی

مانتوی آجری با شال یا روسری طوسی

یکی از ویژگی های مانتوی آجری اینِ که به راحتی با رنگ های خنثی مثل طوسی ست میشه. همه طیف های طوسی از روشن تا تیره در کنار آجری ترکیب فوق العاده زیبایی میشه پس به هیچ وجه ازَش غافل نشید چون شیک پوشی شما رو تضمین میکنه.

مانتوی آجری با شال یا روسری سفید

مانتوی آجری با شال یا روسری سفید

سفید هم از اون رنگ های جذابیه که به راحتی میتونه با رنگ های دیگه ست بشه و هارمونی جذابی رو ایجاد کنه. البته تو انتخاب این رنگ باید کمی محتاط تر باشید چون سفید ممکن به بعضیا نیاد. ترکیب مانتوی آجری با شال یا روسری سفید و شلوار سفید مطمئنا از شما یه خانم شیک پوش میسازه. توی استایل میتونید شلوارتونم به رنگ سفید انتخاب کنید.

مانتوی آجری با شال یا روسری مشکی

مانتوی آجری با شال یا روسری مشکی

با جرات میتونیم بگیم که اگه یه شال یا روسری مشکی داشته باشید اون با هر مانتویی مکیتونید بپوشید و به هیچ وجه هم نباید نگران استایلتون باشید چون این رنگ با همه رنگ ها هارمونی جذابی رو ایجاد میکنه. یکی دیگه از ویژگی های منحصر بفرد رنگ مشکی اینِ که هیچ وقت از مد نمیفته. پس اگه یه مانتوی آجری دارید با خیال راحت اونُ با شال یا روسری مشکی بپوشید. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی