|

اصول شیک پوشی

به مانتوی سرخابی شال یا روسری چه رنگی میاد؟ روشن یا تیره؟

مانتوی سرخابی

رنگ مشکی رو باید متداول ترین ترکیب رنگ با سرخابی دونست این رنگ میتونه تندی سرخابی رو بگیره و یه استایل شیک براتون بسازه.

لینک کوتاه کپی شد
2

تا همین چند سال پیش خانم های ایرانی بیشتر لباس های مشکی، سفید، طوسی و رنگ هایی از این قیبل می پوشیدن اما اخیرا با افزایش سواد فشن رنگ های شاد مثل زرد، بنفش، سرخابی و مرجانی به تدریج به شکل ایرانیزه شده وارد پوشش خانم های ایرانی شد.

به گزارش «شایانیوز»، ست کردن این رنگ ها چون کمتر استفاده شده یکم سختِ. مسلما بارها دیدیم که کسایی لباس هایی به رنگ های سفید، مشکی، طوسی، قهوه ای و... پوشیدن و خیلی ظاهر جذاب و شیک داشتن ما هم سعی کردیم ازشون ایده بگیریم اما رنگ هایی مثل، صورتی، بنفش، سرخابی، لیمویی، مرجانی و .... رو کمتر دیدیم. بنابراین اگه کسی بخواد این رنگ ها رو بپوشه کارِش یکم سخت میشه. اما نگران نباشید ما اینجا هستیم تا اصول ست کردن رنگ ها رو بهتون یاد بدیم.

همون طور که می دونید لباس های مورد نیاز خانم ها شامل مانتو، شلوار، شال، روسری، کیف و کفش است. در این بین تناسب مانتو با شال یا روسری از بقیه مهم ترِ، چون بیشتر تو دیدِ. برای خوش تیپ بودن اولین قدم توجه به جنس و مدل مانتو است شما نباید یه مانتوی سنتی و گشاد رو با یه روسری ابریشمی کوچیک بپوشید بعد از هماهنگی و ایجاد یک هارمونی مناسب از جهت استایل و تیپ بین انتخاب شال یا روسری و مانتو حالا نوبت هماهنگی رنگی بین اون ها میرسه. 

سؤالی که برای اغلب خانم‌هایی که به شیک پوشی اهمیت میدن پیش مییاد اینِ که روسری چه رنگی به مانتوی من می‌آید؟ اکثر خانم ها با رنگ ها خیلی آشنایی ندارن و اصول ست کردن رو بلد نیستند حتی خیلیا نمیدونند که چه رنگ هایی بیشتر بهشون مییاد. به همین دلیل تو این سری از مطالب قصد داریم اصول ست کردن لباس ها رو با هم مرور کنیم. امروز میخوایم بدونیم که اگه یه مانتوی سرخابی داشته باشیم چه رنگ شال یا روسری ای بیشتر بهش میاد.

مانتوی سرخابی با شال مشکی

عکس از صفحه shaygangallery

مانتوی سرخابی با شال یا روسری مشکی

رنگ مشکی رو باید متداول ترین ترکیب رنگ با سرخابی دونست. این رنگ میتونه تندی سرخابی رو بگیره و یه استایل شیک براتون بسازه. حُسن رنگ مشکی اینِ که تقریبا با همه رنگ ها ست میشه اما با بعضی از رنگ ها مثل سرخابی خیلی زیبا و چشمگیرترِ. پس اگه یه مانتوی سرخابی دارید حتما اون با شال یا روسری مشکی بپوشید مطمئن باشید که از انتخابتون پشیمون نمیشید. 

مانتوی سرخابی با شال سفید

عکس از صفحه street_stylew

مانتوی سرخابی با شال یا روسری سفید

سفید هم مثل مشکی از اون رنگ های جذابیه که به راحتی میتونه با رنگ های دیگه ست بشه و هارمونی جذابی رو ایجاد کنه. البته تو انتخاب این رنگ باید کمی محتاط تر باشید چون سفید ممکن به بعضیا نیاد. ترکیب مانتوی سرخابی با شال یا روسری سفید و شلوار سفید مطمئنا از شما یه خانم شیک پوش میسازه.

مانتوی سرخابی با شال طوسی

عکس از صفحه brandya_mezon

مانتوی سرخابی با شال یا روسری طوسی

اگه بگیم که طوسی پادشاه رنگ های مکملِ اغراق نکردیم چرا که این رنگ با رنگ‌های دیگه هارمونی خوبی رو ایجاد می‌کنه. طوسی یه رنگ خنثی است که از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید ایجا میشه که به خوبی میتونه با بیشتر رنگ‌­ها ترکیب بشه. اگه مانتوی سرخابی رو با شال یا روسری طوسی بپوشید ترکیب بسیار جذابی میشه. 

مانتوی سرخابی با شال آبی

عکس از صفحه street_stylew 

مانتوی سرخابی با شال یا روسری آبی

همون طور که می دونید آبی یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها در بین مردم جهانِ. این رنگ نماد آرامشِ و مردم از طیف‌های مختلف ازش در لباس و پوشش خود استفاده می‌کنند. آبی تیره (سورمه ای)، آبی نفتی، آبی کاربنی، آبی روشن، آبی فیروزه ای، آبی آسمانی و آبی لاجوردی (نیلی) به عنوان طیف های مختلف رنگ آبی شناخته میشه. اگه مانتوی سرخابی دارید شال یا روسری آبی رو فراموش نکنید این دو رنگ در کنار هم از شما یه خانم جذاب و شیک پوش میسازه. از بین طیف های مختلف آبی رنگ های تیره اون در کنار سرخابی جذابیت بیشتری رو ایجاد میکنن.

مانتوی سرخابی با شال کرم

مانتوی سرخابی با شال یا روسری کرم

رنگ کرم جزء رنگ های خنثی و سردِ که از ترکیب رنگ های زرد، آبی، سفید و قرمز ساخته میشه و طیف وسیعی از رنگ‌ها از کرمی روشن تا نخودی و شتری را شامل میشه. برای ست کردن این رنگ ابتدا باید بدونید که پوست شما در گروه رنگ های سرد قرار می‌گیره یا گرم. برای این کار به رگ دستتون دقت کنید اگر رگ دستتون مایل به سبز بود پوست شما گرم و اگر مایل به آبی بود پوست شما در گروه رنگ‌های سرد قرار می‌گیره.  رنگ کرم برای پوست‌های گروه گرم مناسب ترِ. اگه جزء افرادی هستید که رنگ کِرم بهتون میاد ترکیب اون با مانتوی سرخابی شیک پوشی شما رو تضمین میکنه.

عکس شاخص از صفحه nasim.hed

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها