|

اصول شیک پوشی

به مانتوی صورتی شال یا روسری چه رنگی میاد؟

مانتوی صورتی

صورتی جزء رنگ های گرم می باشد که طیفی از رنگ های صورتی رز، گل بهی، صورتی چرک و صورتی جیغ را در برمیگیرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

تا همین چند سال پیش خانم های ایرانی بیشتر لباس های مشکی، سفید، طوسی و رنگ هایی از این قیبل رو می پوشیدن اما اخیرا با افزایش سواد فشن رنگ های شادی مثل زرد، بنفش، سرخابی، صورتی و مرجانی به تدریج به شکل ایرانیزه شده وارد پوشش خانم های ایرانی شد.

به گزارش «شایانیوز»، حالا برای خانم هایی که همیشه مشکی، سفید، طوسی، قهوه ای و رنگ هایی از این قبیل می پوشیدن ست کردن لباس هایی با رنگ های زرد، بنفش، سرخابی، صورتی و ... یکم سخته چون این رنگ ها رو تو تن دیگران کمتر دیدن اما نگران نباشید اگر دوست دارید مانتویی با این رنگ های شاد داشته باشید ما بهتون میگیم که اونُ با چه رنگ هایی ست کنید تا خوش پوش و آراسته باشید.

همون طور که می دونید لباس های مورد نیاز خانم ها شامل مانتو، شلوار، شال، روسری، کیف و کفش است. در این بین تناسب مانتو با شال یا روسری از بقیه مهم ترِ، چون بیشتر تو دیدِ. برای خوش تیپ بودن اولین قدم توجه به جنس و مدل مانتو است شما نباید یه مانتوی سنتی و گشاد رو با یه روسری ابریشمی کوچیک بپوشید بعد از هماهنگی و ایجاد یک هارمونی مناسب از جهت استایل و تیپ بین انتخاب شال یا روسری و مانتو حالا نوبت هماهنگی رنگی بین اون ها میرسه. 

سؤالی که برای اغلب خانم‌هایی که به شیک پوشی اهمیت میدن پیش مییاد اینِ که روسری چه رنگی به مانتوی من می‌آید؟ اکثر خانم ها با رنگ ها خیلی آشنایی ندارن و اصول ست کردن رو بلد نیستند حتی خیلیا نمیدونند که چه رنگ هایی بیشتر بهشون مییاد. به همین دلیل تو این سری از مطالب قصد داریم اصول ست کردن لباس ها رو با هم مرور کنیم. امروز میخوایم بدونیم که اگه یه مانتوی صورتی داشته باشیم چه رنگ شال یا روسری ای بیشتر بهش میاد.

قبل از اینکه بریم سر اصل مطلب یکم راجع به رنگ صورتی با هم صحبت کنیم. این رنگ ترکیبی از دو رنگ قرمز و سفید است و جزء رنگ های گرم محسوب میشه. صورتی طیفی از رنگ های صورتی رز، گل بهی، صورتی چرک، صورتی پر رنگ و صورتی جیغ را در برمیگیرد. صورتی با رنگ هایی مثل سفید، مشکی، قرمز، طوسی، آبی و سبز هارمونی جذابی رو ایجاد میکنه.

مانتوی صورتی با شال مشکی

مانتوی صورتی با شال یا روسری مشکی

ساده ترین و راحت ترین ترکیب با رنگ صورتی، مشکی است. همه طیف های صورتی رو میتونید با شال یا روسری مشکی ست کنید. استفاده از این رنگ باعث میشه مانتو صورتی شما جلوه بیشتری پیدا کنه. علاوه بر این خوبی شال یا روسری مشکی اینِ که با رنگ های دیگه هم به راحتی ست میشه پس اگه یه شال یا روسری مشکی داشته باشید اونُ با همه مانتوهاتون میتونید بپوشید.

مانتوی صورتی با شال سفید

عکس از صفحه soraya_bahadori , ellin_design2021

مانتوی صورتی با شال یا روسری سفید

سفید هم مثل مشکی جزء رنگ های خنثی است که به راحتی با رنگ های دیگه ست میشه. اگر رنگ مانتوی شما صورتی کم رنگ و پاستلی باشه با ست کردن آن با شلوار و شال یا روسری سفید میتونید یه استایل شیک و جذاب داشته باشید.

مانتوی صورتی با شال طوسی

مانتوی صورتی با شال یا روسری طوسی

اگه یه مانتوی صورتی داشته باشید اولین رنگی که برای ست کردن باهاش به ذهنتون میرسه رنگ طوسیه. پیشنهاد ما به شما برای ست کردن با مانتوی صورتی طوسی روشنِ. میتونید از شلوار طوسی روشن هم برای این استایل استفاده کنید. روسری های چهارخونه طوسی صورتی هم گزینه بسیار خوبی برای این ست است. اگه خواستید رنگ سومی رو به این ترکیب اضافه کنید از رنگ نقره ای غافل نشید.

مانتوی صورتی با روسری آبی

مانتوی صورتی با شال یا روسری آبی

آبی از جمله رنگ هایی است که طیف های مختلف آن از روشن تا تیره و سورمه ای با رنگ صورتی هماهنگ است. مانتوی صورتی با شال یا روسری آبی بدون شکئ از شما یه خانم خوش تیپ و خوش استایل میسازه.

مانتوی صورتی با شال کرم

عکس از صفحه _sepiddesign_

مانتوی صورتی با شال یا روسری کرم

رنگ کرم جزء رنگ های خنثی و سردِ که از ترکیب رنگ های زرد، آبی، سفید و قرمز ساخته میشه و طیف وسیعی از رنگ‌ها از کرمی روشن تا نخودی و شتری را شامل میشود. برای ست کردن این رنگ ابتدا باید بدانید که پوست شما در گروه رنگ های سرد قرار می‌گیره یا گرم. برای این کار به رگ دست خود دقت کنید اگر رگ دستتون مایل به سبز بود پوست شما گرم و اگر مایل به آبی بود پوست شما در گروه رنگ‌های سرد قرار می‌گیره.  رنگ کرم برای پوست‌های گروه گرم مناسب ترِ. پس اگه جزء کسایی هستید که رنگ کرم بهتون میاد میتونید اونُ با مانتوی صورتی ست کنید.

مانتوی صورتی با شال قرمز

مانتوی صورتی با شال یا روسری قرمز

از جمله رنگ هایی که برای ست کردن با مانتو صورتی مناسبِ رنگ قرمز می باشد، اما باید توجه باشید که ترکیب هر رنگ قرمز و صورتی باهم زیبا نمیشه. اگه مانتو شما صورتی خیلی ملایم و روشنِ میتونید اونُ با رنگ قرمز ست کنید.

مانتوی صورتی با شال پلنگی

عکس از صفحه ellin_design2021

مانتوی صورتی با شال یا روسری پلنگی

طرح های پلنگی یکی از طرح هایی است که چند سالیه پاش به دنیای مد باز شده و در بین بانوان خوش پوش بسیار پرطرفدار است. روسری یا شال هایی با پترن پلنگی تقریبا با همه لباس ها ست میشن. طرح های پلنگی در کنار رنگ صورتی هم جلوه بسیار خوبی پیدا می کنند. پس اگه یه مانتوی صورتی دارید حتما این ترکیب امتحان کنید. کلا همه خانم ها باید یه شال یا روسری با طرح پلنگی داشته باشن چون اونُ با خیلی از لباس ها میتونن بپوشن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مریم محمدی ارسالی در

    به نام خدا سلام
    من دختری ۱۴ ساله هستم و شاید هم اشتباه کنم
    اما به نظر من به مانتوی صورتی بیشتر شال کرمی یا
    سفید میاد و سیاه هم به هر رنگی میاد
    باتشکر

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها