|

اصول شیک پوشی

به مانتوی سرمه ای شال یا روسری چه رنگی میاد؟

مانتوی سرمه ای

سرمه‌ای رنگی تیره با ته مایه‌های سرد آبی و خنثی است که شاید شما را یاد لباس‌های مدرسه بیاندازد؛ اما در حال حاضر از شیک‌ترین رنگ‌ها است.

لینک کوتاه کپی شد
8

مطمئنا براتون پیش اومده که بعد از پوشیدن مانتو روبروی کمد لباستون ایستادید و از خودتون پرسید که کدوم شال یا روسری بیشتر به این مانتو میاد؟ ساده یا طرح دار؟ رنگ روشن یا تیره؟ و سوالاتی از این قبیل که جواب مطمئنی براش نداشتید. 

به گزارش «شایانیوز»، همون طور که می دونید لباس های مورد نیاز خانم ها شامل مانتو، شلوار، شال، روسری، کیف و کفش است. در این بین تناسب مانتو با شال یا روسری از بقیه مهم ترِ، چون بیشتر تو دیدِ. برای خوش تیپ بودن اولین قدم توجه به جنس و مدل مانتو است بعد از هماهنگی و ایجاد یک هارمونی مناسب از جهت استایل بین انتخاب شال یا روسری و مانتو حالا نوبت هماهنگی رنگی بین اون ها میرسه. 

سؤالی که برای اغلب خانم‌هایی که به شیک پوشی اهمیت میدن پیش مییاد اینِ که شال یا روسری چه رنگی به مانتوی من می‌آید؟ اکثر خانم ها با رنگ ها خیلی آشنایی ندارن و اصول ست کردن رو بلد نیستند حتی خیلیا نمیدونند که چه رنگ هایی بیشتر بهشون مییاد. به همین دلیل تو این سری از مطالب قصد داریم اصول ست کردن لباس ها رو با هم مرور کنیم. امروز میخوایم بدونیم که اگه یه مانتوی سرمه ای داشته باشیم چه رنگ شال یا روسری ای بیشتر بهش میاد.

قبل از اینکه بریم سر اصل مطلب یکم راجع به رنگ سرمه ای با هم صحبت کنیم. سرمه‌ای یک رنگ تیره با ته مایه‌های سرد آبی و خنثی است که شاید شما را یاد لباس‌های مدرسه بیاندازد؛ اما در حال حاضر این رنگ از شیک‌ترین رنگ‌ها به شمار می‌رود. سرمه‌­ای از آن دسته رنگ­‌های خنثی است که برای هر ست و استایلی به کار می­‌رود. رنگی پر کاربرد که می­‌توان برای جلسه‌­های مهم اداری، کلاس­‌های دانشگاه، ملاقات­‌های دوستانه­‌، مهمانی­­‌های تولد و جشن‌­های عروسی روی آن حساب باز کرد! رنگ سرمه‌­ای را می­‌توان رنگی کم ریسک، منعطف برای ست شدن با اکثر رنگ‌­ها و انتخاب هوشمندانه‌­ای برای تمام طیف­‌های رنگی پوست دانست. 

مانتوی سورمه ای با شال قرمز

مانتوی سرمه ای با شال یا روسری قرمز

اگه میخواین خوش تیپ باشید اما نمیخواین ریسک کنید از ترکیب رنگ سرمه ای و قرمز غافل نشید. رنگ سرمه ای با همه طیف‌های قرمز از قرمز آتشین و مایل به نارنجی تا زرشکی به خوبی ست میشه. این دو رنگ وقتی کنار هم قرار بگیرن یه استایل شیک و چشم نواز برای شما می سازن. این استایل با شلوار جین آبی، کیف دوشی قرمز و کفش‌­هایی به رنگ مانتو تکمیل می شود.

مانتوی سورمه ای با شال بنفش

مانتوی سرمه ای با شال یا روسری بنفش

اگه یه مانتوی سرمه دارید از شال بنفش غافل نشید. ست کردن مانتو سرمه ای با شال یا روسری بنفش یه ترکیب بسیار شیک و چشم نوازِ. اگه خواستید رنگ سومی رو به این ترکیب اضافه کنید پیشنهاد ما رنگ خاکستری است.

مانتوی سورمه ای با شال سفید

عکس از صفحه chivai_design

مانتوی سرمه ای با شال یا روسری سفید

سفید جزء رنگ های خنثی است که به راحتی میتونه با رنگ های دیگه ست بشه. اگه یه مانتوی سرمه ای دارید میتونید اونُ با یه شلوار جین سفید و شومیز و شال سفید ست کنید.

مانتوی سورمه ای با شال سبز

مانتوی سرمه ای با شال یا روسری سبز

شاید فکر کنید که سبز و سرمه ای هیچ سنخیتی با هم ندارند اما یه بار امتحان کنید مطمئنا پشیمون نمیشید. ترکیب شلوار جین روشن، مانتوی سرمه ­ای و شال سبز، برای قرار­ها و جلسه­ های نیمه رسمی بسیار مناسب است. برای انتخاب اکسسوری­ ها، علاوه بر رنگ سفید می­ توانید به رنگ طلایی هم فکر کنید. البته اگر روی فانتزی شدن تیپتان تاکید دارید دنبال گردنبند، گوشواره و حتی ساعت سبز باشید.

مانتوی سورمه ای با شال کهربایی

مانتوی سرمه ای با شال یا روسری زرد و کهربایی

ترکیب رنگ زرد به همراه سرمه ای، ترکیبی شاد و زیبا است که در دنیای مد بسیار استفاده‌ میشه. زرد با خانواده آبی که سرمه ای هم شامل آن می شود یک جفت شگفت‌انگیز است؛ بنابراین اگر به یک مهمانی دعوت هستید برای مانتو یا پالتوی سرمه ای شال زرد استفاده ‌کنید.

مانتوی سورمه ای با شال صورتی

مانتوی سرمه ای با شال یا روسری صورتی

ست کردن طیف صورتی با انواع سایه‌های آبی، سلیقه‌ای خاص و منحصر به‌ فرد را می‌طلبد. پوشیدن مانتوی سرمه‌ای به همراه شال یا روسری صورتی از شما یک خانم شیک پوش می سازد.

مانتوی سورمه ای با شال طوسی

عکس از صفحه mezon_hedieh

مانتوی سرمه ای با شال یا روسری طوسی 

طوسی یه رنگی خنثی است که از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید ایجا میشه که به خوبی میتونه با بیشتر رنگ‌­ها ترکیب بشه.  اگه مانتوی سرمه ای رو با شال یا روسری طوسی بپوشید ترکیب بسیار جذابی میشه. 

مانتوی سورمه ای با شال مشکی

مانتوی سرمه ای با شال یا روسری مشکی

 اگه یادتون باشه توی مقاله به سبزه ها شال یا روسری چه رنگی میاد از رنگ مشکی به عنوان پادشاه رنگ ها یاد کردیم دلیش هم این بود که این رنگ تقریبا با همه رنگ ها ست میشه. شال یا روسری مشکی با مانتوی سرمه ای ترکیب جذابی رو ایجاد میکنه. برای کفش مناسب این استایل میتونید سراغ رنگ های مشکی، صورتی، سرکه ای یا کفش های شیشه ای برید.

مانتوی سورمه ای با شال سرخابی

مانتوی سرمه ای با شال یا روسری سرخابی

 اگه مانتوی سرمه ای دارید شال یا روسری سرخابی رو فراموش نکنید این دو رنگ در کنار هم از شما یه خانم جذاب و شیک پوش میسازه. کلا همه طیف های آبی در کنار سرخابی جذاب میشن اما رنگ های تیره اون مثل سرمه ای جذابیت بیشتری رو ایجاد میکنن.

مانتوی سورمه ای با شال کرم

مانتوی سرمه ای با شال یا روسری کرم

رنگ کرم جزء رنگ های خنثی و سردِ که از ترکیب رنگ های زرد، آبی، سفید و قرمز ساخته میشه و طیف وسیعی از رنگ‌ها از کرمی روشن تا نخودی و شتری را شامل میشه. برای ست کردن این رنگ ابتدا باید بدونید که پوست شما در گروه رنگ های سرد قرار می‌گیره یا گرم. برای این کار به رگ دستتون دقت کنید اگر رگ دستتون مایل به سبز بود پوست شما گرم و اگر مایل به آبی بود پوست شما در گروه رنگ‌های سرد قرار می‌گیره.  رنگ کرم برای پوست‌های گروه گرم مناسب ترِ. اگه جزء افرادی هستید که رنگ کِرم بهتون میاد ترکیب اون با مانتوی سرمه ای شیک پوشی شما رو تضمین میکنه. برای این استایل میتونید کیف و کفشتونُ هم به رنگ کرم انتخاب کنید.

عکس شاخص از صفحه mantoshik

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • تابا ارسالی در

    این تیپ های غربی چیه دارید به بهانه ست رنگ لباس
    تبلیغ می کنید
    بترسید از عاقبت کارتون
    این کار کمک به شیطان هستش
    انشاءالله خدا به راه راست هدایت تون کنه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها