|

دو خبر تازه از نقل و انتقالات پرسپولیس دوشنبه 24 مرداد

در روز‌ های اخیر شایعاتی درخصوص جذب دو بازیکن توسط باشگاه پرسپولیس مطرح شده است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیسی‌ها که هفته اول بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر را با تساوی مقابل ذوب‌آهن آغازکرده‌اند، احتمالا در روزهای پیش رو با یک خرید دیگر  به کار خود در نقل و انتقالات تابستانی پایان دهند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اندیشه معاصر؛ سرخپوشان که در چند گذشته بالاخره طلسم جذب یک مهاجم با کیفیت خارجی را با جذب لوکادیای هلندی شکستند، احتمالا تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر یک مهاجم خارجی دیگر را جذب کنند.

یحیی گل محمدی که در دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن به خوبی از ضعف تمام کنندگی مهاجمان تیمش آگاه شده است، چراغ سبز خود را برای جذب یک مهاجم خارجی به مدیران پرسپولیس نشان داده است.

گفته می شود در این پست پرسپولیسی‌ها یک مهاجم خارجی با سابقه حضور در بوندسلیگا را زیر نظر دارند و در این هفته شرایط جذب این بازیکن را بررسی خواهند کرد.

در مورد مهاجم عراقی عنوان شد که مدیربرنامه این بازیکن اعلام کرده شرط این انتقال حضور یونس دلفی در پرسپولیس است. در مورد این دو موضوع از باشگاه پرسپولیس سوال کردیم که در پاسخ به این استعلام عنوان کردند: «احتمالا تمایل به انتشار خبر حضور دیاباته در پرسپولیس بیشتر افزایش رقم قرارداد این بازیکن در مذاکرات احتمالی بعدی‌اش است! وگرنه بارها عنوان شد که باشگاه پرسپولیس قصدی برای خرید این بازیکن ندارد. اما در مورد جذب مهاجم عراقی به همراه دلفی باید بگوییم این موضوع اصلا درست نیست و چنین موضوعی اصلا مطرح نشده است.» از باشگاه پرسپولیس در مورد ادامه یا پایان نقل‌وانتقالات این باشگاه سوال کردیم که در پاسخ اعلام کردند فعلا برنامه‌ای برای یارگیری نیست. مگر اینکه سرمربی تیم درخواستی برای جذب بازیکن تا قبل از پایان زمان نقل‌وانتقالات داشته باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها