|

مهم ترین خبر های نقل و انتقالاتی پرسپولیس شنبه 4 تیر

یحیی گل محمدی تاکنون به بیشتر خواسته های خودش در نقل و انتقالات رسیده و تیم خوبی را برای فصل آینده در اختیار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز»- پرسپولیس عملکرد بسیار درخشانی در نقل و انتقالات داشته و به نظر می رسد با به خدمت گرفتن 3 بازیکن دیگر کار این تیم در جذب بازیکن به پایان خواهد رسید.

پرسپولیس با سعید صادقی به توافق رسید و قرار است به زودی قرارداد نهایی امضا شود. صادقی که از چند تیم دیگر هم پیشنهاد داشت در نهایت با مسئولان پرسپولیس به توافق نهایی رسید. حواشی توافق این بازیکن با پرسپولیس از چند روز گذشته به بالاترین حد خودش رسیده که با واکنش فدراسیون فوتبال و عضو هیات مدیره باشگاه استقلال همراه بوده است.

کاسیانو برزیلی هم دیگر بازیکنی است که با سرخ ها توافق کرده است. این مهاجم برزیلی 33 ساله قراردادش با این تیم را به زودی نهایی خواهد کرد. باتوجه به اتفاقات قبلی در مورد سایر بازیکنان خارجی، باشگاه پرسپولیس به ایجنت او اعلام کرده که تنها در صورتی قرارداد را نهایی خواهد کرد که کاسیانو در ایفمارک تست پزشکی را با موفقیت پشت سر بگذارد.

علی شجاعی مدافع چپ پرسپولیس که در بازی مقابل النصر آخرین پنالتی سرخپوشان را به ثمر رساند و موفق شد تیم گل محمدی را راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا کند، با انتشار پستی در اینستاگرام از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد. گفته می شود شجاعی به همراه حمید مطهری راهی نساجی خواهد شد و دوباره پیراهن این تیم را برتن خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی