|

لاکچریای "نیوشا ضیغمی" که دخترشو گُرخوند؛ خانوم با سفره خونشون چه مانتوی دِبشی ساخته!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی بازیگر سریال بی نشان که داره با غرق شدن تو میکاپاش اینستا رو یوهویی قورت میده، به تازگی با استایل جدید از خودش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- نیوشا ضیغمی بازیگر محبوب و البته پرحاشیه سینما و تلویزیونه که این روزا با نقش آفرینی در سریال "بی نشان" هر شب مهمون خونه های مردمه. نیوشا ضیغمی که هر روز با یه سوژه جدید وارد پیج اینستاش میشه، یه زندگی فوق لاکچری داره که هر روز هم حسابی باهاش پُز میده. از اونجایی که نیوشا ضیغمی هم بدجوری رو کل انداختن با امثال بهاره رهنماها حساسه، حالا داره به هر چیزی که میتونه متصل میشه تا مبادا یه وقت ازشون عقب بیفته.

نیوشا خانوم که جدیدا داره تقریبا هر روز از استایل جدید و چشم گیرش رونمایی میکنه، حالا این بار با یه تیپ متفاوت و کاشی کاری شده تشریف آورده تو اینستا که اگه ببینینش رسما کُپ میکنین که خانوم چطوری تونسته یه همچین چیزی رو بپوشه و بعد هم با این دک و پُز و چیتان پیتان عکس بذاره و پستش هم بکنه! البته از دید کاربرا این مدل رخ اومدنا از نیوشا ضیغمی هیچ بعید نیس و خانوم خانوما همینطوری تونسته به شهرت بیشتری برسه.

q

نیوشا ضیغمی سلطون پُزدادنای راه و بیراه که چش درآرِ بدجور!

نیوشا ضیغمی رو شاید یه بانوی خیلی آروم و ساکت میشناختین، اما واقعیتش اینه که مدتیه با دختر خانومش لنا افتاده کف خیابونا و سعی داره از هر چیزی که میرسه فیلم بگیره که البته صدای همه رو هم درآورد.

نیوشا خانوم که ثابت کرد چیزی واسه خفن بودن و جلو زدن از رقباش کم نداره، ایندفعه با موضوع رفتن دخترش به دستشویی ایرانی اینستا رو منفجر کرد و یه جوری میخواست نشون بده که خیلی خانوادگی خفن تشریف دارن و اصلا با هیچ چیز ایرانی آشنا نیستن، به غیر از اعتماد به سقفی که در تمام سلبریتیای این مرز و بوم ذاتا وجود داره!

ww

پس از این با کلاس های خودشیفتگی در محضر نیوشا ضیغمی!

رخ اومدنای نیوشا ضیغمی با مانتوهای رنگ و وارنگ هیچ جوره تمومی نداره و خانوم خانوما مدام در حال تلاشه تا بگه از خیلی از سلبریتیایی که با عمل شدن نصف خانوم خیلییی سرتره. واسه همین هم چند وقت پیش یه عکسی از خودش منتشر کرد که او رو با یه تیپ گوجه ای خفن نشون میداد که کار دست روش موج میزد.

حالا بگذریم از رخ دادنای مایه دار خانوم که با برج و ویلاهای مختلف میخواد فک همه رو بچِسبونه زمین، ولی دیگه اینقدر هم خودشیفتگی رسما زیاده و حال خراب کن!

oo

نیوشا ضیغمی خودش کم بود، کلینیکش هم اضافه شد!

نیوشا ضیغمی هم مثل خیلی دیگه از بازیگرا فهمیده که باید بزنه تو کار شغل دوم و چی بهتر از کاری که خودش کفشو در آورده، یعنی کارای زیبایی! نیوشا خانوم حالا یه کلینیک تو بالا شهر تهرون زده که بی تردید میلیونی هم قراره ازش مایه تیله دربیاره. ولی شاید باورتون نشه خانوم با این وجود هم باز تو آتلیه های خفن میگرده و با کلی میکاپای پر ریزون سعی داره نشون بده که چقدر ژذابه و کسی هم نمیفهمه یعنی که همش بندِ همین ماست مالی های عجیب غریبه!

البته این مدل فازپرونیا الان تو اینستا خیلی مد شده و از اونجایی که نفیسه روشن هم زده تو همین کار و داره حسابی پول پارو میکنه، نیوشا خانوم هم گفته چرا من این کارو نکنم تازه با شوهر مایه داری که ایشون دارن و نفیسه خانوم از این موضوع بی بهره اس و حالا هم بدجور داره مایه تیله از سر و کله بانو بالا میره!

ggf

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها