|

وقتی جذابیت نیوشا ضیغمی کنار خفن ترین دختر ایران گم شده؛ این کلینیکه یا اروپا

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی بازیگر جذاب ایرانی که دیگه داره میره تو فاز مدلینگی، پیجی جدید و کاری برای خود باز کرد اما فعلا همه رو تو سوال و گنگی گذاشته.

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- نیوشا ضیغمی از بازیگرای خوش چهره سینمامون هستش که از وقتی که یادمون میاد این شکلی بوده! البته که خانوم بازیگر بعد از عمل بینی و ژل هایی که تزریق کردن پفالو تر و تراشیده تر شدن اما از همون اولم نیوشا ضیغمی اهل آرایش های زیاد و مد و این موارد بود و همچنانم هست. نیوشا ضیغمی تو 99/9999 درصد تو فیلم و سریال ها نقش دختری رو داره که خیلی خوشگله و تقریبا هیچ.وقت این بازیگر جسارت ریسک نداشته که روی چهرش گریم خیلی خاصی انجام بشه و از زیباییش کم کنن

نیوشا ضیغمی از دوستای جیک تو جیک بهاره رهنما و الهام حمیدی هستش که خب کمال همنشینی حسابی اثر کرده و این هنرمندان کُپ هم لوس بازی دارند! نیوشا ضیغمی در اینستاگرام فعالیت بسیار زیادی نداره اما عکس های بسیااار زیادی در فضای مجازی ازش وجود داره و کمی تا قسمتی علاقمند به حواشی نیز هست.

وی مدتی میشه که در مشغله ای جدید فعال شده که البته هنوز این فعالیت گسترش پیدا نکرده اما اینطور که خود خانوم بازیگر فرموندن، قراره که در زمینه مد و مدلینگ و طراحی ایرانی حرکت بزنن که خب از این موضوع در حال حاضر فقط یه پیجش وجود داره به نام نیوشا استایل که توسط خانوم ضیغمی زده شده.

Untitled

بکش پَسکش نیوشا ضیغمی واسه طلاقش!

نیوشا ضیغمی یکبار ازدواج کرده و تا به حال حاشیه خاصی هم با شوهرش نداشته تا اینکه همین چند وقت خبر از طلاق این بازیگر شنیده شد که اونهم هنوز توسشط خودش تایید و یا تکذیب نشده.

این زوج که به لطف آقای شوهر، پولدار هم هستند زندگی مرفهی دارند و در طول این چند سال زندگی صاحب فرزند دختری به نام لنا شده اند. آرش پولادخان و نیوشا خانوم ضیغمی در اواخر دهه هشتاد ازدواج کردند و خیلی مراسمات هم کنار هم بودند تا اینکه خانوم خانوما تو تولد امسالشون همه جور چهره ای دیده ای دیده میشد جز همسر و خب همین موارد بود که بیشتر به خبر طلاق دامن میزد!

در ادامه تصویری از نیوشا ضیغمی مشاهده می کنید در کنار یه کوچولوی ناااز که البته دخترشون نیست!

Untitled

نیوشا ضیغمی هرچیش بد باشه اینش خوبه ....

نیوشا ضیغمی از اون دسته خانومایی هستش که به جز فیلم و سریال، هیچگاه حتی با آرایش کم هم دیده نشده چه برسه به نچرال! خانوم بازیگر همیشه آراسته هستند اما مورد بسیار خوبی که از وی دیده میشه و خیلی از خانومای بازیگر دیگه رعایتش نمی کنند پوشش و استایل آنهاست!

به خصوص در مراسمات سینمایی و اکران ها قطعا کم و بیش دیده اید که خانوم های بازیگر با چه سر و وضع های نامتعارف و عجیبی دیده میشن به طوری که لیندا کیانی پیش از عید برای اکران با پافری بسیار کوتاه تا کمر و بدون مانتو آمده بود و تا مدتها سوژه بود! ظاهرا بازیگران زن ما بیشتر مراسمات رو فشن شو میبینند تا مثلا جشنواره یا اکران!

اما نیوشا ضیغمی هیچگاه ازش لباس نامتعارفی دیده نشده و همیشه سعی داشته تا تعادل رو نگه داره. 

Untitled

Untitled

کلینیک شاخ نیوشا ضیغمی تو بالاشهر

نیوشا ضیغمی تا به الان دو بار فقط بینیشو پیش بهترین دکتر های زیبایی عمل کرده. وی به گفته برخی از کاربران کلینیک زیبایی هم دارد که در پست و استوری هایش معرفی کرده، اما به تازگی نیوشا خانم ویدیویی منتشر کرد که در آن سالنی خفن و مجهز را نشان می دهد و هنرمندان خانم و آقا و دختران زیبایی حضور دارند. 

اما نکته ای که توجه کاربران را به خود جلب کر بی حجاب بودن بعضی از دختران بود و اینکه اصلا چنین سالنی برای خود خانم بازیگره یا نه!

این کلینیک به قول خودشان مجهز ترین کلینیک زیبایی، لاغری، لیزر و... است که قطعا بالاترین هزینه را هم دریافت میکند. البته همه هنرمندان به جز بازیگری شغل دوم و حتی سوم و چهارمی هم دارند و خانم ثروتمندی مثل بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی باید هم چنین منبع درآمد های خفنی رو داشته باشند.

بیوگرافی جالب نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی می باشد. پولادخان چند سال است که در تجارت نقره و لوازم لوکس نقره جات فعالیت می کند. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها