|

دستپخت محشر "نیوشا ضیغمی" با چاشنیِ فیس و افاده خَرواری؛ این شوهره یا پادشاه!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی بازیگر مشهور که در هر کجا میخواد خودنماییش رو داشته باشه اینبار همانند خیلییی از هم صنفیاش ویدویی منتشر کرد که پای دیگ نذریه!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- اگه بخوایم چهارتا بازیگر لوس و پررر افاده در سینما و تلویزیون ایران نام ببریم قطعا نیوشا ضیغمی در صدر جدول حضور داره. نیوشا ضیغمی بازیگر مشهور و با استعدادی می باشد که البته تنها در یه سمت و سو توانایی داره و اونهم همیییشه نقش هایی مثل دختران جذاب و خوشگلی که یه پسرم حسابی شیفتشون شده! نیوشا ضیغمی از اونم دسته هنرمندانی نبود که با سختی و گاماس گاماس وارد این حوزه بشه، بلکه از همون اول پرید مرحله دهم و با بازی در فیلم اخراجی ها حسابی مشهور و خواستنی شد. 

البته که نیوشا خانوم ضیغمی قبل از این هم در سریال "در چشم باد" بازی داشته اند و اون زمونا اتفاقا بینیشونم نچرال بود اما در اصل با اخراجی ها نیوشا ضیغمی کشید بالا و دیده شد. از این ها که بگذریم و برسیم به حال حاضر خانوم خانوما باید بگیم که نیوشا ضیغمی همانند محمدرضا گلزاره و اصولا هنرمندانی که توهم خیلی خوشگل بودن دارند علاقه ای ندارن که دست زیادی به ترکیات صورتشون بره و خب به همین علت بیشتر مواقع یک شکلن فقط دیالوگاشون تغییر میکنه!

اما در دو شب گذشته که عاشورا و تاسوعا بود بسیااااری از بازیگران عکس و فیلماشون پای دیگ های نذری منتشر شد! انگاری امسال خیلی ها تو رقابت بودن و هر طور شده قصد خودنمایی رو داشتند! اما واقعا اینهممممه عکس و فیلم چرا باید در بیاد؟ اونم یهو تو یه سال! قطعا دلیل خاصی جز خودنمایی نداره چرا که ریاکاری موج میزد و حسابی هم صدای کاربران رو درآوردن! در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که نیوشا خانوم ضیغمی با کیف و تریپ مجلسی و میکاپ هستند در شرایطی که کاملا مشخصه همین الان دو ثانیه کفگیر به دست شدن!

خیلی از کاربران به کیف خانوم بازیگر گیر دادن که به خوبی داره نقش بازی میکنه جلو دوربین اینستا ولی حداقل کیفشو درمیارد و طبیعی تر رفتار میکرد!!!

وقتی بازیگرا بیل میزنن تا پول در بیارن!

اما این اولین بار نیست که نیوشا ضیغمی واسه این فیس و افاده هاش مورد هجوم نظرات مختلف کاربران قرار میگیره. خانوم بازیگر از اون دسته بازیگرانی هستش که یه پاش تو آرایشگاهه و یه پاش تو اتاق عمل ها جهت ساخت و ساز صورت!

خیلی ها همانند نیوشا ضیغمی در سینمای ایران هستند که اصلا بعضی هاشونم ابتدا میرن عمل های لازمه رو انجام میدن و بعد میان بازیگر میشن که البته خیلیم جوابه و به راحتی میتونن وارد این عرصه بشن که هیچ، اگه اخلاقی همانند سحر قریشی هم داشته باشن و به راحتی با عوامل طرح رفاقت بریزن دیگه راااحت میتونن ره صد ساله رو یک شبه برن! اما از راهی نه چندان جالب!

که خب دقیقا به همین دلیل هم سینما پر میشه از بازیگرانی که استعداد و توانایی خاصی ندارند و تنها برای زیبایی چهره سینما رو دست میگیرن!

Untitled

تیپای نیوشا ضیغمی از خانومای بازیگر دو هیچ سَره!

این روزا خیلی از بازیگرای خانوم هستند که با تیپ و استایل هایی نه چندان جالب و نامتعارف دیده میشن. گاهی پوشش ها به قدری ناجور میشه که صدای مخاطب حسابی در میاد به این دلیل که مگه سینما مسئولی نداره که خانومای بازیگر همچون لس آنجلس تیپ میزنن و کسیم کاری به کارشون نداره!!

اما نیوشا ضیغمی شاید تنها خوبی که داشته باشه همینه که تا به حال زیاد نشده با استایلی نامتعارف ددیه بشه و اگه مانتوش کوتاه بوده حداقل از شلواری مناسب تر استفاده کرده و بلعکس! 

Untitled

تبلیغاتی که بازیگرا توش چاییدن!

خیلی از بازیگرای خانوم هستند که وقتی کم کار میشن حالا یا به دلیل کمبود پیشنهاد کاری و یا به دلایل شخصی، میرن سمت تبلیغات و استفاده از شهرت و پیجشون! مثلا نیوشا خانوم ضیغمی از سلاطین تبلیغات عجیب غریب هستند. اما رایج ترین تبلیغ مزون گردی بین خانومای بازیگر هستش که مثلا میرن چندتایی مانتو لوکس و خوشگل پُرو میکنن و یه دوتا اطوار هم جلوی آینه میان و همین میشه تا خیلی ها به اون مزون اعتماد کنند!

اما نکته جالب و مسخره ای که وجود دارره اینه که این چهره ها بازیگر هستند و باید طبیعی تر از این حرفا عمل کنند اما همونطور که در ادامه مشاهده می کنید مثلا نیوشا خانوم نه تنها طبیعی نیست بلکه همچون مجسمه و خیلی بی نمک داره مانتوهارو نگاه میکنه که کاملا هم مشخصه در آخر هیچکدومم نمیخواست!

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. روشا ضیغمی خواهر نیوشا نیز بازیگر است. آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی می باشد و این زوج دختری به نام لنا دارند. پولادخان چند سال است که در تجارت نقره و لوازم لوکس نقره جات فعالیت می کند.

آشنایی نیوشا ضیغمی با آقای شوهر

نیوشا سال 1389 با آرش پولادخان ازدواج کرد. آرش پولادخان در زمینه تجارت نقره فعالیت میکند و سال 93 عنوان برترین کارآفرین را در همایش ملی کارآفرینی و تولید ملی را از آن خود کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.

نیوشا ضیغمی وضعیت مالی بسیار خوبی دارد ولی خودش همیشه در مصاحبه ها تاکید دارد که وضعیت زندگی آنها خیلی معمولی است و در حد مردم و در خانواده ای بسیار ساده زیست به دنیا آمده است و هرچه اموال دارد خودش کار کرده و به دست آورده است.

نیوشا ضیغمی و دخترش نیوشا ضیغمی و دخترش

UGUG

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها