|

اطوارای دختر "نیوشا ضیغمی" از پول زیادی که غِیظ همرو درآورد؛ اینو باس گازید!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی از بازیگرای خوش چهره سینماست که زندگی مرفهی داره اما اینبار ویدیویی از وی به همراه دخترش منتشر شد که شاخ همرو درآوردن!!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نیوشا ضیغمی از بازیگرای پولدااار و حسابی بریز بپاش سینماست که البته به لطف چهره و لوس بازیای خودش و سپس جذب شوهری پولدار به این رفاه و آسایش رسید. نیوشا ضیغمی رو احتمالا در فیلمای مختلف دیدن که همیشه‌ی خدا تن صدا و لحنی جیغ دار و لوس داره و همیشه هم نقش دخترایی رو ایفا میکنه که خیلی خوشگل هستن و یه پسر هم حسابی عاشق و شیفتش میشه. البته که نیوشا خانوم ضیغمی دیگه باید از انتخاب چنین نقش هایی دست برداره چرا که سن و سالش داره میره بالا و نمیشه نقش یه دختر تینیجر یا خیلی جَوون رو بازی کنه! 

نیوشا ضیغمی اما آخر این بازیا و جذابیت ها به کارش اومد و در نهایت در اواخر دهه هشتاد بود که آقایی به نام آرش پولادخان حسابی عاشق خانوم بازیگر میشه جوری که بخاطر نیوشا ضیغمی سرمایه گذار فیلم میشه تا بیشتر به سلبریتی مورد علاقش نزدیک بشه و در نهایت خواستگاری! خب نیوشا خانوم ضیغمی هم که چون آقای سرمااایه گذار ازشون درخواست ازدواج کردن و معیارهای دیگه رو هم داشتن قبول میکنن و بدون حاشیه و حرف و حدیث خاصی این زندگی شروع میشه و نیوشا ضیغمی حالا دختری کوچولو موچولو به نام لنا داره و اینطور که نشون میدن زندگی خوبی رو هم میگذرونن و خب همین موضوع بین اینهمه طلاق تو بازیگرا خودش میتونه خبر خوبی باشه!!

اما همونطور که گفتیم نیوشا ضیغمی و همسرش و دخترش زندگی مرفهی دارند. اما انگاری این رفاه اونقدری زیاد بوده که در ادامه ویدیویی مشاهده می کنید از لنا خانوم که ظاهرا اولین بارشون بوده از سرویس بهداشتی ایرانی استفاده میکردن و اذیت شدن!!! حالا جدا از اینکه این ویدیو با نظرات شدید و منفی کاربران همراه شد که مردم چه مشکلاتی دارن و نیوشا و دخترش چه مشکلاتی! مورد دوم اینکه واقعا چنین مسئله ای ارزش فیلم گرفتن و انتشار داشت؟ خانوم نیوشا ضیغمی هم که کنار فیلمبرادر هستن و میتونن راحت بهشون بگن فیلم نگیر! پس این موارد انگاری مقصودی جز حاشیه سازی نداشته که خب نیوشا ضیغمی هم در این مورد یَد طولایی داره!

جریان طلاق نیوشا ضیغمی حقیقت بود یا خالی بندی؟!

اما از این ها که بگذریم و برسیم به خود نیوشا ضیغمی باید بگیم که مدتی پیش همین تازگیا حرف و حدیث هایی از طلاق نیوش ضیغمی به گوش میخورد چرا که خانوم بازیگر ظاهرا تصاویر همراه با همسرشون رو آرشیو کردن و استوری ای از صفحه طلاق گذاشتن. اما چنین خبری از طرف خود نیوشا ضیغمی تایید نشد!

نیوشا ضیغمی حتی در پیجش که 4 میلیون دنبال کننده داره، تنها هفت نفر رو خودش فالو کرده که یکی از اونها پیج همسرشون آقای آرش پولادخان هستش! همسر خانوم بازیگر از همسران مایه دار در میان بازیگران هتسند که در شغل تجارت نقره جات فعالیت می کنند.

Untitled

نیوشا ضیغمی انقدر این راهو آسفالت کرد تا خودش شد صابکار!

نیوشا ضیغمی سلطان تبلیغات عجیبه اما از طرفی هم پایه ثابت مزون ها لاکچری بود و برای معرفی و یا حضور به عنوان تبلیغ، مبلغ بالایی میگرفت. البته فکر نکنید همانند خانوم بهاره رهنما تازونده و هیچ چیز جلودارش نیست، خیر! نیوشا ضیغمی حد و حدود رو رعایت میکنه و نیمذاره کاربر خسته و کلافه بشه از تبلیغ!

اما اونقدر در این راه رفت و اومد تا آخر شغلی مستقل برای خودش ایجاد کرد و حالا براس خودش میخواد بشه صاحب کار. نیوشا ضیغمی به تازگی پیجی دیگر باز کرده با نام نیوشا استایل. خانومن بازیگر به گفته خود دو سالی هستش که روی این کار تمرکز کرده و میخواد در مورد طراحان ایرانی و مدلینگ یه استارت خفن بزنه!

البته که میگن هر کسی را بهر کاری ساختند همینه. خب یکی علاقمند به مثلا دکتر شدنه و یکی ذاتا خوشگلاسیون رو دوست داره و میره تو کار کلینیک زیبایی و مزون و لباس و اینا!

Untitled

Untitled

وقتی نیوشا ضیغمی شونصدتا عمل کرده و دخترش اصلا شبیهش نیست!

همونطور که در ابتدای متن چهره لنا دختر نیوشا ضیغمی رو مشاهده کردین هیچ شباهتی به مادرش نداره حالا چرا؟ چون دلیل اولش اینه که بیشتر شبیه به آقای پولاد خان هستش و به پدر رفته و. دلیل دوم اینکه مامتان جان اونقدری عمل های جراحی جورواجور انجام دادن که دیگه جایی برای شبیه شدن به بچه نیست!!

خیلی از کاربران نیز به این موضوع اشاره کردند که لنا کوچولو هم باید وقتی بزرگ شد حتما مثل مامیش کلی عمل زیبایی انجام بده که البته شایدم نخواد و به زیبایی چهره خدادادیش راضی باشه!

ki

f

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها