|

"فریبا نادری" سولار رفته در حد تَه تیگ با یه شال خوشرنگ تیپ زد؛ فتوشاپ زپرتی خانومو!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری از فعالین پر و پا قرص اینستاگرامه که عکس و استوری های زیادی از خودش منتشر میکنه و اینبار هم با شالی زیبا چنین کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فریبا نادری بازیگر مشهور و باحالی می باشد که سالهاست در تلویزیون بازی دارد و او را می بینیم اما خانوم بازیگر چندان در سینما حضور ندارد تا اینکه به تازگی فیلمی به نام "خائن کشی" از او دیده شد که البته هنوز به مرحله اکران نرسیده. فربیا نادری در کل خانومی مهربون و صمیمی با فالووره ولی اگه دوست دارید ورژن دیگری از او ببینید بهتره که شبها ساعت ده بزنید شبکه آی فیلم تا فریبا نادری رو در نقشی بسیار حرص آمور ببینید و لذت ببرید!!

فریبا نادری از فعالین شیش دنگ اینستاگرامه طوری که اگه یکروز از خانوم خانوما خبری نشه باید نگرانش شد! وی عکس و استوری های زیادی از خود منتشر میکنه و چندان همسر و دخترش رو قاطی فضای مجازی نمیکنه که البته کار خوبیم هست! فریبا نادری البته در این میان که برای فالووراش غرور نداره، اما خودنمایی های داره و جدیدا هی از باغ کردن و ویلای شمالشون میزاره!

اما در ادامه تصویر جدیدی که خانوم بازیگر منتشر کرد و چهره ای ساده اما شالی برند و گل گلی داشت رو مشاهده می کنید.

Untitled

فریبا نادری همش گیره این مدل ژستاست!!

اما فریبا نادری یه اخلاق بدی داره و اون هم اینه که خیلی وقتا در تخت خواب و یا بی روسری عکساشو منتشر میکنه. البته فکر نکنید خانوم بازیگر کشف حجاب میکنه نه!

وی علاقه بسیار زیادی داره تا نشون بده در این حالات قرار داره و احتمالا براش خوشاینده! بین بازیگران خانوم دو سه سالیه که شدیدا رقابت در اینستا وجود داره. اینجوریه که هرکی تعداد فالووراش بیشتره، هر کی حاشیه هاش بیشتره، هر کی بیشتر تو شچمه هر کی بیشتر میکاپ داره هر کی بیشتر پولداره و....!

خلاصه که همه در تلاشند تا از قافله عقب نمونن مگه اینکه هنرمندانی مثل پردیس پورعابدینی پیدا بشن که اهل هیچ یک از این ها نباشن! ناگفته نماند که هر کسی سلیقه و خلقیاتی داره و کسایی که چنین راهی رو دارند بد نیستند اما اشخاصی مثلا مثل بهاره رهنما دیگه شور این موارد رو درآوردن!!

fariba_naderi___2866344329842094574_266452035

فریبا نادری یه شوهر پولدار تور کرد و صاحب خونه دوبلکس شد

فریبانادری سالها پیش وقتی که تنها 19 سال داشت با آقای کارگردان معروف یعنی مسعود رسام ازدواج میکنه که البته این وصلت حاصل عشقی هستش که بین این دو ایجاد شده بود. مسعود رسام فاصله سنی بسیار زیادی با فریبا خانوم داشته و تقریبا جای باباش بوده اما خب عشقه دیگه کاریش نمیشه کرد!

مسعود رسام به دلیل سرطان از دنیا رفت و فریبا نادری موند و عشقی که در سر داشت، تااا اینکه با آقای مهرداد طباطبایی آشنا میشه و بعد از ارتباطاتی که شکل میگیره تصمیم به ازدواج میگیرن اما ظاهرا آقای شوهر ابتدا نَگیر بودن و با اصرار خانوم بازیگر به خواستگاری رفتن و به هر حال این ازدواج صورت گرفت و حالا این زوج دختری به نام یارا دارند که هنوز سن کمی داره و در کانادا به دنیا آوردنش.

همسر دوم فریبا خانوم نادری بیزینس غذایی دارند و به همین جهت زار و زندگی لوکسی به هم زده اند که خب اصلا خانه مجلل و متفاوت فریبا نادری در برنامه شام ایرانی باعث شد تا این بازیگر بیش از پیش معروف بشه. در ادامه تصویری از فریبا نادری رو میبینید که تو خونه دوبلکسش نشسته، البته با سیس خشم دار!

Untitled (2)

Untitled (1)

فریبا نادری ریز و مایه داری خودشو زد به کوچه علی چپ!

اما فریبا نادری این گوشه موشه ها یه خودنمایی های ریزی هم داره که نمونش رو بالاتر گفته بودیم اما خانوم بازیگر نصف مشهوریت خود را به دلیل بازیگر بودنش دارد و شاید نصف دیگشم برای این باشه فریبا نادری مدت ها پیش در برنامه شام ایرانی حضور داشت و خانه مجللش حتی بازیکران و هم گروهی های خود را هم شگفت زده کرد چه برسه به کاربران! 

فریبا نادری به تازگی هم تصویری رو پست کرد که کاربران گفتند انگاری خانوم بازیگر خیلی در تلاشه تا ساعت گرون قیمتش رو به رخ بکشه اما خب با کمی کوچه علی چپ زدن!!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    چقدر قشنگه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی