|

عکس بی فیلتر و باز از دخترِ "جمشید هاشم پور" در لباس عروس؛ وای چه نازه!

jamshid hashempoor shayanewd

به تازگی تصویری از ساناز دختر جمشید هاشم پور منتشر شده که با لباس عروس و موهایی باز هستند.

لینک کوتاه کپی شد

جمشید هاشم پور بازیگر با سابقه و دوست داشتنی ایرانی می باشد که سال هاست در سینما و تلویزیون ایفای نقش دارد و هم نقش جدی به او می آید و هم نقش طنز و شوخی. وی هنرمندی بی حاشیه است که اگر در کاری حضور داشته باشد قطعا از پربیننده ها خواهد بود.

به گزارش«شایانیوز» جمشید هاشم پور به تازگی در سریال شبکه خانگی "نیسان آبی" در نقش خودش بازی می کند. جمشید هاشم پور دو دختر به نام های ساناز و مریم نیز دارد که یکبار با دخترش ساناز در مراسم جشن منتقدان حضور پیدا کرده بود و همه را از شباهت عجیب پدر و دختر متعجب ساخت. دقیقا مثل داستان مهران مدیری و دخترش که شباهت زیادشون هنوز هم برای برخی تعجب دارد!

اما از این ها که بگذریم به تازگی تصاویری از جشن عروسی ساناز خانوم منتشر شده و در حال وایرال است که حجاب ندارد و با لباس عروسی باز تشریف دارد. البته که امکان داره این تصاویر بدون اجازه گرفته شده و منتشر شده باشد اما به هر حال ساناز هاشم پور با موهایی بسیار کوتاه و رژ قرمز جذابیت خاص خودش را داشت و نظر کاربران رو به خودش جلب کرد.

soozhe_mag_1643218691_1

soozhe_mag_1643218691_2

اما مریم هاشم پور دختر دیگر جمشید هاشم پور است که در مردادماه 93 مجری یک برنامه تلویزیونی شد. برنامه «با اجازه» با اجرای مریم هاشم پور، دختر جمشید هاشم پور بازیگر مطرح سینما و تلویزیون از شبکه سه پخش شد . سوای اهمیت و محتوای این برنامه، مجریش در صدر اخبار مرتبط با این برنامه قرار گرفته زیرا او فرزند یکی از بازیگران مطرح سینمای ایران است. او که خود نیز حقوق خوانده، مجری برنامه ای شد که قرار بود مشکلات حقوقی مردم را با زبانی ساده بیان کند.

این برنامه یک برنامه اجتماعی با رویکرد حقوقی بود که هدفش کاهش مشکلات مردم بود و تلاش می کرد حتی المقدور یک سری آگاهی هایی از علم حقوق به مردم بدهد تا در دعوی های دادگاهی بتوانند از حقوق اولیه خود دفاع کنند.

مریم-هاشم-پور-1 (2)

بیوگرافی آقای بازیگر

جمشید هاشم پور (آریا) بازیگر سینما و تلویزیون و متولد ۳ فروردین ۱۳۲۳ در خیابان سلسبیل تهران متولد شد اما او اصالتا ترک زبان است. پدر وی نظامی و اهل میانه و مادر ایشان اهل اردبیل بودند و دارای هشت خواهر و برادر است و در خانواده پر جمعیتی رشد یافته است.

photo_2019-01-11_17-58-30

ساناز دختر جمشید هاشم پور

پشکسوت محبوب سینما سال ها قبل با مهرانگیز متین ازدواج کرده و دو فرزند ثمره زندگی مشترک وی می باشد یکی از دخترانش تجربه مجری گری در تلویزیون را دارد و ازدواج کرده و یک دختر دارد و فرزند دیگرش ساناز در کار طراحی لباس می باشد.

اما در ادامه تصویری از جمشید هاشم پور و ازاده نامداری بازیگر نقش باران در اوای باران و همسر جمشید هاشم پور را مشاهده می کنید. ظاهرا ازاده زارعی ارتباط نزدیکی با اقای بازیگر دارد اما این که قضیه از چه قرار است کسی نمیداند!

file

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی