|

وحید شیطان صفت به دختر دوست دخترش هم رحم نکرد

مدتی است متوجه شده ام که وحید با همسرم رابطه پنهانی دارد. اما اخیرا متوجه شده ام که او به دخترم هم رحم نکرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

تحقیقات درباره پرونده کارمند جوان که متهم است به دنبال رابطه پنهانی با یک زن دختر ۱۳ ساله وی را نیز آزار داده ادامه دارد. رسیدگی به این پرونده با شکایت مرد جوانی به نام بهمن آغاز شد. وی که به پلیس آگاهی رفته بود از مرد جوانی به نام وحید شکایت کرد و گفت: وحید کارمند شرکت آب و فاضلاب است مدتی است متوجه شده ام با همسرم رابطه پنهانی دارد. من منتظر بودم تا از او مدارکی به دست بیاورم و سپس شکایت کنم. حتی دختر ۱۳ ساله و مادر همسرم هم از این رابطه پنهانی مطلع بودند. تا اینکه چند روز پیش متوجه ماجرای وحشتناکی شدم.

وی ادامه داد: مادر همسرم در طبقه بالای خانه ما زندگی می کند. وقتی از سر کار به خانه برگشتم مادر زنم ماجرایی را برایم تعریف کرد که شوکه شدم. او گفت برای خرید از خانه بیرون رفته بود و وحید میهمان خانه ما بوده است. او می گفت چون کارت عابر بانکش را در خانه جا گذاشته چند دقیقه بعد به خانه برگشت و با صحنه وحشتناکی روبرو شد. وحید دختر ۱۳ ساله‌ام را آزار داده بود.

بیشتر بخوانید: همخوابی شیطانی دختر تهرانی با مرد متاهل

خواستگار شیطانی ام هم من و هم دخترم را می خواهد!

این مرد ادامه داد: وقتی ماجرا را از همسرم پیگیر شدم متوجه شدم که وحید به دخترم هم رحم نکرده و او را آزار داده است. من از او به خاطر رابطه با همسرم و آزار و اذیت دختر نوجوانم شاکی هستم. با این شکایت کارمند جوان بازداشت شد اما منکر رابطه پنهانی با همسر بهمن و آزار دخترش شد. این مرد گفت: من برای تعمیر به خانه آنها رفته بودم اما این مرد که از قبل به رابطه من و همسرش مشکوک شده بود چنین شکایتی را علیه من مطرح کرده است. با این ادعا دختر ۱۳ ساله به پزشکی قانونی معرفی شد تا تحقیقات درباره این پرونده تکمیل شود.

منبع: رکنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها