|

سوئست DX3 طی مراسمی رسماً توسط دیار خودرو معرفی شد

خودروسازی دیارخودرو حدود 18 سال انواع خودروها را در سگمنت های مختلفی چون سواری و پیکاپ تولید و عرضه کرده و به زودی کراس اوور جدید سوئست…

لینک کوتاه کپی شد

این شرکت طی مراسمی با حضور استاندار استان اصفهان و ریاست سازمان صنعت و معدن استان اصفهان، و با حضور معاون قضائی دادستان کل کشور، دادستان تهران و مدیران شوررای تامین و ستاد تسهیل استان، خط تولید این محصول جدید را رونمایی کرد و تولید کراس اوور DX3 را آغاز کرد.

افتتاح خط تولید سوئست DX3

دیارخودرو یکی از شرکت های خودروسازی است که در خلال تحریم های بین المللی و مشکلات تولید داخل، توانسته مدیریت مناسبی داشته باشد و تعهدات باقیمانده ای را به مشتریان نداشته باشد و حال تصمیم به عرضه محصول جدیدی به بازار گرفته است. قبل از این خودروهایی نظیر بایک X25 نیز توسط دیارخودرو به بازار عرضه شده بود و حال با معرفی سوئست DX3 سبد محصولات خود را گسترده تر خواهد کرد. البته این تنها محصول شرکت سوئست برای عرضه به بازار ایران نیست و به زودی سوئست DX7 نیز به سبد محصولات دیارخودرو اضافه خواهد شد.

حضور مسئولین در مراسم دیارخودرو

ظرفیت تولید این شرکت بیش از 80 هزار دستگاه به صورت سالانه است و خطوط تولید آن در کارخانه‌ای به وسعت 140.000 متر مربع با فضای تولیدی بالغ بر 60.000 متر واقع در شهر گلپایگان استان اصفهان است.

شرکت Soueast قبلاً نیز در بازار ایران با یک ون، که مخصوص تاکسیرانی و حمل و نقل داخل شهری بود، حضور داشت و حال قصد دارد با چند محصول سواری مجدداً حضور خود را در بازار ایران تقویت کند.

سوئست DX3 یک کراس اوور جمع و جور شهری است که پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ دارد و از گیربکس CVT بهره می برد. به زودی در خودروبانک معرفی کامل این خودرو را منتشر خواهیم کرد.

منبع:خودروبانک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی