|

ایده های شیک و جذاب برای استایل پاییزی / امسال خوشتیپ ترین دختر شهر باش

اینجا بهتون میگیم که با لباس هایی که دارید و اضافه کردن چند لباس دیگه، چجوری استایلی زیبا و منحصر به فرد داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- هرچند هوا هنوز گرمای تابستون رو داره اما کم کم باید به فکر لباس ها و اکسسوری های پاییز بیفتیم تا استایلی شیک و جذاب برای این فصل داشته باشیم. احتمالا می دونی که دوره «لباس همه شبیه هم باشه» گذشته و امروزه تنوع زیادی برای سبک پوشش هست و هرکس با سلیقه و ذوقش میتونه استایلش رو خاص خودش کنه.

با اومدن فصل پاییز، باید لباس های گرم که توی کمدها و دور از دسترس گذاشتیم رو بیاریم و ببینیم میشه از ترکیب اونها چه استایل های جذابی درست کرد. اینجا بهتون میگیم که با لباس هایی که دارید و اضافه کردن چند لباس دیگه، چجوری استایلی زیبا و منحصر به فرد داشته باشید. تا پایان همراه ما باشید.

style-fall-4

پرطرفدارترین استایل پاییزی؛ سبک کژوال

این روزا سبک کژوال بیشترین طرفدار رو در بین جوون ها داره و خیلی ها به خاطر راحتی و آزادی که این سبک بهشون میده، کژوال رو برای پوشش خودشون انتخاب می کنن. هودی و بافت های شل و آزاد، شلوارهای بگ و گشاد، شومیزهای اور سایز، پافرهای کوتاه و بلند و نیم بوت های بزرگ می تونن یه استایل کژوال زیبا برات بسازن.

این رو هم بگیم که استایل پاییزی کژوال برای دورهمی ‌های دوستانه، مهمونی‌ های ساده، کافه‌ نشینی و طبیعت‌ گردی مناسبه.

style-fall-5

style-fall-6

استایل رسمی پاییزی

بعضی ها هستن که به سبک کژوال علاقمند نیستن و یا یه قرار رسمی دارن و باید برای اون آماده بشن؛ به این افراد استایل شیک پاییزی رو پیشنهاد می کنیم که می تونه ترکیبی از شلوار جذب پارچه ای، پالتوی اندامی و کفش پاشنه دار و یا ساپورت، دامن، پالتو یا کت جین و نیم بوت چرم باشه. کت های پاییزی هم با شلوار و دامن هم استایل شیکی برای شما به وجود میارن.

این استایل برای قرارها و مهمونی های رسمی، مراسم رسمی، محیط کاری و برای انجام کارهای روزمره مناسبه.

style-fall-3

style-fall-1

استایل مونوکروم پاییزی

خیلی ها در هر فصل به استایل های مونوکروم علاقمند هستن و برای بیشتر موقعیت ها این استایل رو می پسندن. اگر شما جزو این دسته از افراد هستید، برای فصل پاییز بهتره لباس هایی به رنگ های سفید، طوسی و مشکی رو با هم ست کنید. استفاده از اکسسوری با رنگ های دیگه می تونه اساتایل مونوکروم پاییزی شما رو خاص تر کنه.

style-fall-8

style-fall-7

استایل پاییزی با لباس های چرم

چرم یکی از پرطرفدارترین جنس پارچه برای فصول سرد ساله؛ کت های بلند و کوتاه چرمی با رنگ های مختلف می تونه استایل های زیبایی برای شما بسازه که بیشتر حالت رسمی دارن و برای موقعیت های دوستانه و رسمی هر دو مناسب هستن. یک شلوار جین کوتاه، شومیز سفید و یک کت چرم میتونه بهترین استایل پاییزی رو برای شما که طرفدار استایل پاییزی با لباس های چرم هستید به وجود بیاره! لباس های چرم به صورت براق و مات توی بازار موجود هستن و شما با توجه به سلیقه تون می تونید اونها رو انتخاب کنید.

در ادامه چند عکس برای ایده گرفتن استایل پاییزی با لباس های چرم می بینید.

style-fall-12

style-fall-11

style-fall-10

style-fall-13

اگه به ظاهر و زیبایی خودتون اهمیت میدید، صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها