|

چطور استایل با پانچو داشته باشیم؟ فشن شوهای آمریکا رو به آتیش کشیده این لباس پاییزی

استایل با پانچو میتونه یه انتخاب بسیار عالی برای پاییز باشه که گرمای لازم رو برای شما فراهم میکنه و شما رو شیک و امروزی جلوه میده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هر کسی دوست داره که یه تیپ خوب داشته باشه چرا که این روزا اولین چیزی که از آدما دیده میشه استایل و لباس های اون هاست و بعد تازه شخصیتشون به چشم میاد بنابراین باید برای انتخاب لباسامون نهایت دقت و وسواس رو داشته باشیم مثلا شما نمیتونید با شلوار زاپ دار برید به مصاحبه ی کاری چرا که در این حالت یه فرد موقعیت نشناس به نظر میایید و یا در صورتی که با لباس سفید به یه عروسی برید خیلی ها اینطور برداشت میکنن که شما حسودید! حالا برای این که بهتون در راستای داشتن استایل بهتر یه راهنمایی کرده باشیم میخواهیم راجبه استایل با پانچو براتون صحبت کنیم.

پانچو لباس راحتی هست که به شکلیه که انگار پتو دور خودتون پیچید به همین دلیل توی پاییز استایل با پانچو میتونه خیلی لذت بخش باشه که در عین حال هم خیلی شیکه و میشه باهاش یه استایل لایه لایه داشت که این روزا حسابی مد شده. پانچو الهام گرفته شده از لباس های سنتی که در آمریکای جنوبی مورد استفاده قرار میگرفت. یکی از ویژگی های مثبت این لباس ها اینه که در عین حال که گرمابخش هستن شل و سبک هم هستن و مثل باقیه لباس های گرم مثل پالتو و بافت رو تنتون سنگینی نمیکنن. حالا در ادامه بریم برای دونستن این که با استایل با پانچو رو چطور ست کنیم.

استایل با پانچو

بافت ها راحت ترین گزینه برای استایل با پانچو

برای این که یه استایل غیر رسمی و راحت داشته باشید میتونید از زیر پانچوتون بافت بپوشید ولی از اون جایی که پانچوها اکثرا چند رنگ و یا رنگی هستن بهتره که بافت انتخابیه شما دارای یه رنگ خنثی باشه تا تمرکز استالیتون روی پانچو باشه و زیبایی اون بیشتر به چشم بیاد. برای تکمیل تیپتون هم میتونید سراغ بوت های مچی که از جنس جیر هستن برید تا شیک تر جلوه کنید و دقت داشته باشید که میزان گرما رو با بافتتون متعادل کنید یه وقت بیش از حد احساس گرما بهتون دست نده.

استایل با پانچو

استایل با پانچو رو میتونید با یه پیراهن یا تاپ تکمیل کنید

در صورتی که میخواهید یه استایل به روز داشته باشید در هوایی که حدس میزنید احتمال سرد شدنش هست توصیه ما به شما این هست که در قدم اول به سراغ یه پانچو برید که در صورت سرد شدن هوا سرما نخورید و برای این که زیاد هم گرمتون نشه از زیر اون یه تاپ و یا پیراهن یقه دار بپوشید و بعد استایلتون رو با یه شلوار اسکینی جین و یه بوت مچی از جنس چرم تکمیل کنید و یا کفش های پاشنه بلند که دارای نوک باریک هستن رو تست کنید.

استایل با پانچو

از شلوار های اسکینی در استایل با پانچو غافل نشید

یکی از راحت ترین راه ها برای داشتن یه استایل شیک با پانچو استفاده از لگ های اسکینی هست چرا که پانچوها در قسمت بالاتنه ی شما حجیم دیده میشن و شما میتونید با ست کردن اون ها با یه شلوار اسکینی استایلتون رو متعادل کنید. در این بین اون دسته از شلوارهای اسکینی که از جنس چرم هستن میتونن بهترین گزینه ی شما برای داشتن یه استایل غیر رسمی با پانچو باشن که میتونید در حالت کلی استایلون رو تک رنگ کنید و از بالا تا پایین یک رنگ بپوشید و در قسمت کفش هاتون یه رنگ مکمل با استایلتون انتخاب کنید.

استایل با پانچو

میتونید برای جمع و جور کردن استایل با پانچو از یه کمربند کمک بگیرید

پانچو میتونه جزء لباس های اورسایز باشه و در صورتی که دوست ندارید لباستون بیش از اندازه توی تنتون شل دیده بشه میتونید از یه کمربند کمک بگیرید؛ به این صورت که پانچو رو با یه شلوار اسکینی و یا گشاد بپوشید و بعد برای این که کمرتون رو باریک نشون بدید در این قسمت از یه کمربند کمک بگیرید که در این صورت متونید کمربند رو جوری ببندید که لباس زیر پانچو دیده بشه و یا پانچو رو به عنوان پیراهن بپوشید و کمربند رو طوری ببندید که چیزی از لباس های زیر اون دیده نشه و بعد از یه بوت مچی و یا تا زانو برای تکمیل کردن استایلتون استفاده کنید.

استایل با پانچو

موقعیت هایی که مناسب استایل با پانچو هستن

پانچوها رو میشه از جمله لباس های کاربردی دونست که میشه اون ها توی موقعیت های متفاوت استفاده کرد. شما میتونید اون ها رو برای محل کار، دورهمی های دوستانه در کافه و... بپوشید و یه استایل شیک داشته باشید برای این که استایلتون رو با این لباس غیر رسمی کنید میتونید از پانچوهایی که دارای رنگ های خنثی هستن به همراه شلوارهای دمپا و یا اسکینی کمک بگیرید و کفش های تخت و یا کتونی رو برای راحت تر بودن استایلتون انتخاب کنید.

استایل با پانچو

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی