|

تیپ زدن با قهوه ای شکلاتی / رنگ مورد علاقه حبیب که در حقش اجهاف شده واقعا جذاب میشه

استایل کردن کار سختیه به خصوص اینکه رنگ خاص رو مد نظر داشته باشید که خب در این مطلب ما با رنگ شکلاتی آشنا خواهیم شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید فکر کنید که استایل تنها به نحوه لباس پوشیدن میگن، در حالی که استایل میتونه هر چیزی باشه مثلا مثل لایف استایل که سبک زندگی فرد رو نشون میده. در واقع استایل ترکیبی از لباس پوشیدن فرد، به همراه نوع صحبت کردن و حرکات بدنی و هر چیز دیگه ای هستش که در زندگیش داره. همه ما روش هایی رو تو مسیر زندگانی مون در پیش داریم که بهش میگن استایل. اما اغلب افراد این کلمه رو برای لباس پوشیدن میدونن. 

استایل ها انواع بسیار مختلفی دارند که خب در تنوع رنگی و مدلی فراوونی است. رنگ ها در لباس پوشیدن اهمیت بسیار زیادی دارن که خب هم باید متناسب با سلیقه ما باشند و هم اینکه به پوستمون بیان. البته در کل آدمیزاد وقتی خودش رو تو لباسی زیبا میبینه، همون رو سلیقه خودش میدونه. پس اول باید بدونیم چه رنگ و مدل هایی به رنگ پوست و انداممون میاد، بی شک اون موارد میشن سلیقه و خواسته ما. امسال رنگ های نود و کرم خیلی ترند شدن به طوری که تو هر مغازه لباس زنونه فروشی میری یه عالمه مانتو و یا شومیز و تیشرت و غیره، در این تناژ رنگی می بینی. در حالی که مثلا رنگ شکلاتی خیلی خیلی جذابه، اما کمتر بهش توجه شده و میشه گفت در حقش ناعدالتی شده چون خیلی خوشگله. اما اغلب بانوان و طراحان لباس از این رنگ کمتر استفاده دارند و در نتیجه کمتر هم دیده میشه. در این مطلب ما میخوایم با شکلاتی، این رنگ جذاب و خاص استایل یاد بگیریم. پس اگر شما هم دوست دارید، همراه با باشید.

استایل با قهوه ای شکلاتی

روانشناسی رنگ شکلاتی یا قهوه ای

هر رنگی روانشناسی خاص خودش رو داره. رنگ قهوه ای هم نمادی پر قدرت از زمین است که سالم بودن، حمایت، امنیت و آرامش، قابل اعتماد بودن، حساس بودن، کیفیت و صداقت رو به شدت القا می کند. از طرفی هم قهوه ای روشن نماد امنیت و اعتماد می باشد.

افرادی که دوست دار رنگ قهوه ای می باشند اغلب افرادی محافظه کار هستند که بیشتر به بزرگتر ها احترام می گذارند. معمولا این جور افراد به دنبال صلح و صفا، ثبات و قدرت می باشند که خب فرقی نداره زن یا مرد باشید، پوشیدن لباس قهوه ای معمولا حس شخصیتی معتبر، هوشمند و منطقی رو تو آدما تداعی میکنه.

استایل با قهوه ای شکلاتی

شکلاتی و سبز سیج

سبز سیج زیبایی فوق العاده داره. اگر تا به حال ای رنگ رو امتحان نکرده اید حتما با قهوه ای تست کنید. چرا که همواره همیشه سبز و قهوه ای رنگ هایی مکمل برای هم بوده اند. انتخاب یک کت به رنگ سبز سیج میتونه شیک بودن رو با اصالت و طراوت به شما هدیه بده. البته که در هر چیز استفاده از سه رنگ برای ست سازی مجاز است و هم به خوبی میتونن به همدیگه وصل بشن و هم اینکه احساس شلوغی دست نمیده. چهار رنگ واقعا توی استایل حس درهم بودن القا میکنه.

استایل با رنگ قهوه ای شکلاتی

شکلاتی و آبی یخی

بیاید کمی از دنیای رنگ های معمول به دور باشیم و باز هم رنگی خاص انتخاب کنیم. مثلا رنگ آبی یخی یکی از بهترین ایده ها برای افرادی هستش که رنگ پوست گندمی دارند. به شما آبی یخی همراه با شکلاتی خیلی میاد. یادتون نره باز هم سفید زیبا میونه کمک کنده تکمیل شدن استایل شما باشه.

استایل با رنگ قهوه ای شکلاتی

شکلاتی و کرم

کرم رنگیه که براش مهم نیست شما از کدوم طیف رنگی گوست باشید، در هر صورت جذابیت رو به ظاهر شما میبخشه. اما باید دقت کنید استفاده بیش از اندازش شما رو بی روح خواهد کرد، پس بهتره که اون رو با یک شکلاتی شیک ترکیب کنید. کنار هم قرار دادن شکلاتی و کرم پیشنهادی همیشگی برای شماست که میتونه در هر مراسم و موقعیت بی نظیر باشه.

استایل با رنگ قهوه ای شکلاتی

شکلاتی و هلویی

شکلاتی رنگیه که میتونه در کنار بسیاری از رنگ های معمولی و خاص و حتی خیلی خاص ست بشه. اما اینکه در کدوم بخش از استایل تون این رنگ رو به کار ببرید واقعا اهمیت داره. مثلا ببینید چطور این خانوم زیبا شکلاتی رو با هلویی ترکیب کرده. استالی که هم شاد و ترند محسوب میشه، و هم شیک و باکلاس.

استایل با رنگ قهوه ای شکلاتی

شکلاتی و سفید

امکان نداره شما یک سفید پوست و یا گندمی گوست نباشید و حداقل یکبار در زندگی لباس سفید رو امتحان نکرده باشید. سفید روشن ترین رنگ ممکنه و میتونه با هر رنگی که تو دنیا شناخته شده ست بشه. شکلاتی در کنار سفید حسی کلاسیک و رسمی دست میده که خب به راحتی میشه ازش در موقعیت های خیلی مهم استفاده کرد و چشم ها رو به سمت خود خیره نمود.شومیز سفید با شلوار قهوه ای منحصر به فرده.

استایل با رنگ قهوه ای شکلاتی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها