|

اکسسوری فقط تو گردنبند و انگشتر نیست / با اکسسوری پاییزه استایل کن طعم خفن شدنو بچشی

اکسسوری های عضور به شدت مهم در استایل هر فرد می باشند که وجودشون میتونن ظاهر مون رو به شدت بولد تر کنند، به خصوص اینکه ماسب فصل باشند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- لباس میتونه یه آدم رو خوشگل و یا زشت کنه. لباس میتونه بیانگر درون و شخصیت آدما باشه که تا حدودی نشون بده شخص مورد نظر چه اخلاقیاتی داره و یا اینکه به چیه چیزهایی معتقده و شاید هم حتی چه مدلی فکر میکنه. اما استایل تنها از لباس تشکیل نشده و در حالی که تک به تک آیتم های از بالا تا پایین ما در ساخت یک استایل خوب موثره، اما آیتم های ریزی هم وجود داره به مانند اکسسوری که شاید گاهی نبودشون اصلا تاثیری از لحاظ عملکرد نداشته باشه، اما به شدت تو ظاهر و تکمیل کردن زیبایی استایل ها موثره!

خیلیا بر این فکرند که اکسسوری ها فقط زیورآلات هستند در حالی که اکسسوری ها به دو دستته پوشیدنی و انداختنی تقسیم میشن و خیلی موارد هستند که در این دو دسته قرار میگیرند. این روزا تو پاییز هستیم و کم کم هم به زمستون داریم ورود می کنیم که خب خیلی از دختران جوان ما شیفته این دو فصل هستند چرا چون میتونن از تیپای لایه ای استفاده داشته باشند و یه عالمه استایل های متنوع رنگی و جذاب بزنند. در اینجا نیز اکسسوری ها تعیین کننده خوش استایل تر شدن ما هستند. اما اکسسوری هایی که مناسب پاییز باشن چیان؟ اگر این سوال آشنا هم هست پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید تا با این آیتم ها آشنا بشیم.

ae64c11d-fa98-4e39-a189-21d13546de6f

کیف کمری

خب یکسری از خانوما هستند که دلشون نمیخواد چیزی دست بگیرند و یا دستشون معمولا پر از خرید میشه و حتی برخی هستند که خیلی حواس پرت هستند و ممکنه کیفشون رو جایی جا بذارن! خب در این شرایط کیف هایی به مانند کیف کمری میتونه به شدت خوب باشه چرا که اصلا جدا از قضیه زیبایی، کمک کننده نیز هست. البته که خب برخی از خانوما هم هستند که به دلیل مشکلات و دردی که در شانه و گردن دارند نمیتونن کیف دستشون بگیرن و یا از شانه آویزون کنند که خب در این شرایط نیز کیف کمری بهترینه. شما میتونید با خیال راحت کیف رو به کمر خود ببندید و از اونجایی که فرقی نمیکنه استایل شما چی باشه، میتونید این مدل کیف رو روی شلوار، مانتو یا حتی دامن استفاده کنید و بندازید. یکی از محبوب ترین مدل کیف ها کیف کمری هستند که طرفدارانی بسیار دارند.

Untitled

file_53

ساعت مچی

گاهی مد و فشن پاشون رو از مرزها فراتر میذارن و برای به دست آوردن بهترین ها، به هر جایی سرک می کشند. این اتفاق رو تو هفته های مد هم میشه دید و متوجه شد. احتمالا شما هم دیدین که خانوما بعضی وقتا به مدهای زنانه راضی نیستند و قدم به دنیای مردونه میذارند

مثلا برخی از خانوما هستند که علاقه وافری به ساعت مردونه دارند. اگر شما هم به ساعت علاقه مندید و میخواین به کلکسیون ساعتایی که دارین یه تنوع جالب بدین، بهتره که یکم از ظرافت ساعت های زنونه دور بشید و ساعت های کلاسیک نقره ای یا طلایی صفحه گرد مردونه، رو تست بزنید.

Untitled

گوشواره بزرگ

هیچ تیپ زنونه و دخترونه ای بدون گوشواره کامل نمیشه. گرچه که بیشتریا از گوشواره های کوچیک استفاده می کنند، اما اونچه که در فشن شو های فصل پاییز دیده میشه گوشواره های بزرگ و چشمگیر هستش. مهم نیست که گوشواره شما قرمزه یا آبی، شما می توانید حتی مرواریدهای سفید رنگ رو هم استفاده کنید و الان دقیقا اون تایمیه که همه چیز ترنده!

در هر صورت اونچه که اهمیت داره سایز بزرگشه که شما باید گوشواره خود را در اندازه بزرگ تهیه کنید. گردنبند، انگشتر، دستبند… هر کروم میتونن تو سایز بزرگ باشن تا به خوبی نگاه دیگران رو جلب کنند.

Untitled

عینک های فریم بزرگ

عینک بی شک یکی از اکسسوری های به شدت موثر در استایل و محبوب می باشد که این بار باری دیگر در هفته مد در استایل خیلی از بانوان دیده شد، البته با قاب بزرگش..! اتو فصل های بهار و تابستون عینک های آفتابی حرف اول رو میزنند، اما خب در این فصل نیز عینک های طبی یا حتی تزیینی جایگزین آنها شده اند.

Untitled

شال گردن

شال گردن نیز انواع مختلفی که جنس پارچش متناسب با فصل انتخاب میشه. شال گردن علاوه بر اینکه یک اکسسوری جذاب به حساب میاد و میتونه تایری مستقیم رو تیپ بذاره، مناسب افرادی که ز سوز و سرما فراری هستند نیز می باشد.

شال گردن های چهارخانه ای و یا بلند و ضخیم ترند شده امسال هستند که دلبرانه های خاص خودشون رو دارند.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی