|

استایل هایی که قراره تو پاییز 1403 ترند بشن/ با اینا خیابونا تو فصل بارون فشن شو میشن

در این مقاله در خصوص استایل های پاییزی که در 1403 ترند خواهند بود صحبت کردیم تا با رفتن به سراغ اون ها زیباتر از هر زمانی بدرخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خوش استایل بودن برای همه ی افراد جالب و جذابه چرا که شما میتونید با استفاده از لباس هاتون به قدری تعریف و تمجید دریافت کنید که حد و حساب نداره و خیلی از وقت ها هم حتی تبدیل میشید به الگوی اطرافیان خودتون در خوشتیپی که خب این هم خودش واقعا لذتبخش هست البته که برای رسیدن به این حد باید اطلاعات خودتون رو در زمینه های مختلف راجع به مد و استایل بالا ببرید مثلا سبک های مختلف استایل رو بشناسید و از اون ها در تیپ های رزومره ی خودتون استفاده به عنوان مثال در صورتی که میخواهید با تیپتون یه فرد پولدار به نظر بیایید میتونید به سراغ استایل اولد مانی برید و با استفاده از لباس ها و آیتم هایی که در این استایل هست خودتون رو از قشر مرفه جامعه به نظر بیارید.

البته که شما باید این رو هم در نظر بگیرید که آیا استایلی که برای پوشیدن انتخاب میکنید به شما میاد یا نه یعنی و با ویژگی های ظاهری و فیزیکی شما همخونی داره یا نه به عنوان مثال در صورتی که قد بلند هستید نباید به سراغ استایل مونوکروم و یا همون تک رنگ برید چون با زدن این تیپ باید منتظر باشید که قد بلندتر دیده بشید که این موضوع تعادل رو در اندام شما بهم خواهد زد. نکته ی بعدی هم که باعث خوشتیپ شدن شما میشه این هست که مناسب با هر فصلی به سراغ استایل کردن برید مثلا در حال حاضر تابستون داره کم کم تموم میشه و نوبت به استایل های پاییزی میرسه که خب شما باید برای تیپ هایی که در این فصل میزنید آماده باشید که در این مقاله بهتون یه سری ایده برای استایل هاتون در ماه های این فصل میدیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

استایل پاییزی1

پیراهن های بافت بلند در پاییز  برگ برنده ی شما هستن

در صورتی که به دنبال یه استایل هستید که در اون لباس های کم بپوشید این بخش رو با دقت بخونید؛ خب در خیلی از مواقع برامون پیش اومده که دوست داشتیم استایل هایی رو همراه با کمترین لباس و آیتم و همچنین ساده تجربه کنیم که خب یکی از دلایل اون ها میتونه راحتیشون باشه و همچنین یه موضوع دیگه که در خصوص اون ها وجود داره این هست که شما برای ست کردن سایر آیتم ها باهاشون زحمت خاصی نخواهید داشت و این کار براتون مثل آب خوردن خواهد بود. پس با خیال راحت در پاییز یه استایل کژوال و ترندی همراه با بافت های یه سره و بلند بسازید که برای کفش با اون ها هم میتونید به سراغ کتونی برید و هم میتونید نیم بوت رو برای این منظور انتخاب کنید.

البته که باید این رو در نظر داشته باشید که در صورتی که هوا خیلی سرد باشه شاید این استایل نتونه به خوبی گرمتون کنه به همین دلیل در صورتی که میخواهید باهاش گرم بشید میتونید از زیرش ساپورت تو کرکی و از روش هم کت و یا کاپشن کوتاه بپوشید.

استایل پاییزی2

با پلیور و دامن به استایل پاییزیتون یه معنای دیگه ببخشید

یه استایل پاییزه دیگه ای که میتونید برای این فصل زیبا به سراغش برید و شهر رو با استفاده ازش زیباتر کنید پلیور همراه با دامن هست؛ خب قبلا خیلی از افراد تصورشون این بود که دامن رو تنها میشه در مهمونی ها پوشید در حالی که در این سال های اخیر خلاف این موضوع با تولید دامن هایی برای استایل های خیابانی، ثابت شده چرا که افراد در فصل های گرم دامن های جین کاغذی و یا پارچه ای رو توی استایل هاشون استفاده میکنن و با اومدن فصل های سرد هم میرن به سراغ دامن های گرم تر و پشمی و با وجود اون ها استایل های ترندی و خاص میسازن. حالا شما تصورش رو کنید که در کنار این دامن ها به سراغ پلیور هم برید که دیگه تیپتون واویلا میشه و حسابی هنری.

استایل پاییزی3

پافر یه انتخاب اسپرت برای روزهای سرد پاییزی

در صورتی که از اون دسته از افرادی هستید که سرما در هر حد و اندازه ای به شدت اذیتتون میکنه و میره روی مختون ولی خب در فصل پاییز هم که هوا خنک هست خجالت میکشید که به سراغ پالتو و کاپشن برید بهترین انتخاب برای شما پافرها هستن که یه استایل اسپرت و خاص براتون میسازن که در زیرشون میتونید از هودی و شلوارهای ست هم استفاده کنید و یه استایل گرم و در عین حتال زیبا و شیک رو باهم و یکجا داشته باشید طوری که هر کسی با دیدنش به سلیقه ی زیباتون احسنت بگه.

استایل پاییزی4

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها