|

جدیدترین مدل‌های آرایش چشم مینیمال / پرفکت بودن میکاپ اتفاقی نیست اینجوری جذابی

اگر شما هم از دست افراد طرفدار خط چشم های مینیمال هستید، پس حتما با این مطلب همراه بشید تا با مدلای مختلفش آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آرایش چشم یکی از مهمترین بخش های میکاپ هر خانوم محسوب میشه که میتونه چهره ای زیر و رو شده بهش تحویل بده. در واقع وقتی شما چهره فردی رو می بینید، ابتدا به چشمهای او نگاه می کنید و روی سخنتون هم ابتدا چشمهای او می باشد. آرایش چشم سبکی در میکاپ است که نیاز به مهارت و یادگیری خاصی دارد. البته که گاهی هم نیازی نیست شما چیز زیادی بلد باشید و همین که بتونید از سایه های رنگی استفاده کنید و ریمل بزنید کافیست. خیلی از خانوما هستن که شیفته خط چشم کشیدن هستن و خب به مرور و با تمرین زیاد هم یاد میگیرن و انواع مختلفی از خط چشم ها رو میزنند. اما گاهی هم پیش میاد که شما هیچ جوره نمیتونید خط چشم مشکی بکشید و با کمی لغزش در دست و یا کج کشیدن خط کل میکاپتون خراب میشه. در این حالت می تونید برید سراغ مداد های رنگی و ترفند های معمول تر و چشمانی زیبا بسازید.

model-khatecheshm2

آرایش چشم دخترانه ساده و مینیمال

امسال سال مینیمال هاست. آرایش چشم دختران در تابستون 1403 به سمت و سوی سادگی و البته مینیمالیستی رفته است. در این سبک شما علاوه بر زیبایی طبیعی که پیدا می کنید، خیلی راحت و سریع هم به میکاپ چشمتون میرسید. این مدل ها برای فصل گرما خیلی کارآمد هستن که در ادامه بیشتر با اونها آشنا خواهیم شد.

model-khat-cheshm-7

انواع آرایش چشم مینیمال با رنگ های مختلف

بی شک یکی از پرطرفدار ترین مدل های خط چشم ساده، سبک های نازک می باشد. این مدل به شما این اجازه رو میده که چشماتون رو برجسته تر کنید بدون اینکه چشماتون احساس سنگینی داشته باشه. انتخاب خط چشم های رنگی و چشمگیر میتونن واسه این فصل عالی باشند، اما رنگ هایی مثل مشکی و یا قهوه ای، به چشم ها نمایی زیبا و مینیمال و البته شیک تر می بخشند. میتونید در امتداد مژه یک خط صاف و ساده و البته با یک بکشید.

minimalmakeup-face

سایه‌ هایی که طبیعی و مات هستن

گرچه که قبلتر سایه ها تنها برای مهمونی و عروسی ها استفاده میشد، اما حالا انتخاب سایه های رنگی و ترند که نمایی مات دارند در میکاپ روزانه دختران جوان دیده می شود. شما میتونید با استفاده از رنگ های مثل بژ، قهوه‌ ای روشن و صورتی ملایم، پشت پلکی عالی برای میکاپ روزانتون داشته باشید. این سبک از سایه ها میتونن چشماتون رو بیشتر به چشم بیارن و در عین حال به پوست هم اجازه میدن که نفس بکشه که خب تو روزهای گرم تابستون این مسئله اهمیت فراوونی دره. 

8574854

ریمل های مناسب تعریق و تابستون داغ

تو گرمای تابستون ریمل سنگین ممکن باعث ایجاد ناراحتی بشه و به همین دلیل ریمل های سبک که فقط یکم حجم و طول به مژه می بخشند، گزینه های خیلی بهتری برای یک آرایش چشم مینیمال هستند. ریمل های ضد اب هم برای این هوا خوبه چرا که با عرق و خیس شدن صورت پخش نخواهند شد.

847584

آرایش تابستونی بدون سایه (No-Eyeshadow Look)

تو این سبک از آرایش که یکی از ترند ترین مدل هاست، ما چشمانی طبیعی ارید چا که بدون استفاده از سایه و تنها با کشیدن یک خط چشم نازک و ریمل میکاپ می کنید. مدل گفته شده برای روزهایی که میخواین طبیعی و درخشان باشید بسیار مناسبه.

524524

خط چشم رنگی ملایم پرفکته

اگ دلتون یکم تنوع و خوشگلاسیون یونیک تر میخواد، خب بهتره که برید سراغ خط چشم هایی که رنگ های ملایمی همچون آبی روشن و سبز نعنایی و بنفش ملایم دارند. این رنگا میتونن به میکاپ شما یه حال و هوای تابستونه هدیه بدن بدون اینکه خیلی چشمگیر باشید و در واقع تغییری کوچیک اما تاثیر گذار دارید.

2424

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها