|

میخوای راز هر چی خوشتیپ تا حالا دیدی رو بدونی که بهت نمیگن؟ / 4 نکته برای استایل شیک

در این مقاله یه سری نکات برای استایل شیک رو بهتون گفتیم که میتونید با رعایت کردن اون ها به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خوشتیپ بودن این روزا یکی از مهم ترین مسائلیه که هر کسی بهش توجه داره چرا که از این طریق میشه توی اجتماع به میزان زیادی مورد قبول واقع شد چون از قدیم گفتن که عقل مردم تو چششونه البته که نمیدونم این مردم رو بجز ما کیا تشکیل میردن ولی خب ما انسان های بصری هستیم و به کلی از آدمای خوشتیپ خوشمون میاد چون به نظرمون این افراد دارای اعتماد به نفس بالایی هستن و این کاملا درسته ولی این روزا خوشتیپ بودن سخت تر شده قبلا مثلا وقتی یه پالتو طوسی میخریدی میرفتی سراغ دونستن این که پالتو طوسی با چی ست میشه و کار رو با ردیف کردن رنگ هایی که به طوسی میاد کار رو تموم میکردی.

ولی این روزا افراد توقعات بیشتری از استایل هاشون دارن مثلا خیلی ها میخوان که در صورت وجود یه فیزیک خاص بدنی و موضوعی که توی خودشون اذیتشون میکنه یه استایل داشته باشن که اون مشکل رو حل کنه مثلا در صورتی که یکی قدش کوتاه باشه به دنبال لباس هایی که قد بلند نشان می دهند میگرده تا از این طریق علاوه بر این که استایل خوب و شیکی داشته باشه فیزیکش رو هم یه شکل دیگه و اونطور که خودش میخواد نشون بده که خب موفق هم میشه و اینطوری میشه که افراد خوشتیپ متمایز میشن یعنی لباس ها رو فقط برای خوشگلی نمیپوشن بلکه برای بهتر دیده شدن هر چه بیشتر خودشون به سراغشون میرن حالا در ادامه به یه سری نکات برای استایل شیک با کمترین هزینه اشاره خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

نکات برای استایل شیک

لباس های مناسب با اندامتون رو بخرید

یه سری از افراد هستن که در موقع خرید لباس تنها نکته ای که بهش توجه دارن مد و ترند بودن لباسی هست که در حال خرید اون هستن و دیگه چشمشون رو به روی بقیه ی چیزها میبندن در حالی که خب بعد از یه مدت که میرن سر وقت اون لباس که بپوشنش با خودشون میگن عجب کاری کردم این اصلا به من نمیاد فقط پول حروم کردم!

با این حساب در صورتی که شما هم دوست ندارید که یکی از این افراد باشید بهتون توصیه میکنیم که متناسب با فرم بدن خودتون لباس بخرید مثلا در صورتی که خلی لاغر هستید لباس های خیلی جذب نخرید که لاغرتر دیده بشید و یا در صورتی که چاق هستید هم لباس هایی که خیلی گشاد و یا خیلی تنگ هستن نخرید و در موقع خرید و به این که به سایزتون بیاد توجه کنید و حد وسط رو بگیرید.

نکات برای استایل شیک

به رنگ لباس هایی که میخرید توجه کنید

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در  راستای شیک پوش بودن خودتون حسابی رعایتش کنید وجود تناسب رنگی بین آیتم های مختلف در استایلتون هست بنابراین مثل شنبه و یکشنبه ای ها لباس نپوشید و در صورتی که نمیتونید لباس هاس های رنگی بپوشید زیاد و خوشتون نمیاد توصیه میکنیم برای این که بتونید در ست کردن راحت باشید لباس هایی با رنگ های خنثی بخرید تا بشه راحت تر اون ها رو ست کرد مثل سفید، کرمی، طوسی و... .

همچنین در صورتی که لاغر هستید و میخواهید که یه مقدار پرتر دیده بشید توصیه میکنیم که به سراغ پوشیدن رنگ های روشن و پاستلی برید و در صورتی که چاق هستید و میخواهید که لاغرتر باشید رنگ های تیره تر مناسب تره و یه دست پوشیدن هم شما رو کشیده تر نشون میده.

نکات برای استایل شیک

برای داشتن یه استایل خاص از قدیمی ها استفاده کنید

در صورتی که شما یه لباس دارید که قشنگه ولی به نظرتون دمده هست توصیه میکنیم که اون رو دور نندازید و نگهش دارید چون احتمالا یه روزی باز مد بشه چرا که به کلی اگر دقت کرده باشید آیتم های زیادی در دنیای مد و فشن دوباره برمیگردن مثلا آیتم های چرم یه تایمی فراموش شدن ولی این روزا شاهد برگشت جانانه ی اون ها در خیلی از آیتم ها هستیم. به طور کلی طراحان مد برای خیلی از استایل های خیابانی از مدهای دهه های قبلی الهام میگیرن پس اصلا چرا خود شما دست به کار نشید و با ایجاد یه سری از تغییرات لباس رو امروزی نکنید و اون رو دوباره نپوشید وقتی این کار با یکم خلاقیت و سلیقه شدنیه!

نکات برای استایل شیک

به اکسسوری ها توجه خاصی داشته باشید

اکسسوری ها این روزا تبدیل شدن به یه آیتم مهم توی استایل همه و میشه با استفاده از اون ها یه عالمه به کلاس استایلمون اضافه کنیم بنابراین هیچ نیازی به این که حتما لباس های گرون و فاخر بخرید نیست چون شما میتونید با اکسسوری های خوب و شیک هم یه استایل متفاوت برای خودتون داشته باشید پس دست به کار بشید و در صورتی که بیشتر لباس های موجود توی کمدتون دارای رنگ های خنثی هستن در کنارشون چندتا اکسسوری براق و رنگارنگ تهیه کنید تا با استایلتون حسابی بدرخشید.

نکات برای استایل شیک

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی