|

طراحی ژلیش ناخن گیلاسی / هوای داغ خوبیم داره میتونی دستاتو خوگشلاسیون قرمز کنی

اگر دلت میخواد یه لاک ناخن گیلاسی داشته باشی که هم طراوت و شادابی داره، هم جذابیت و ترندی، پس حتما با این مطلب همراه شو.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فصل فصله گیلاس و آلبالو هستش. وقتی تابستون تموم بشه و پاییز بیاد دیگه خبری از این دو تا میوه خوشمزه و جذاب نیست و در واقع وارد مرحله برگ ریزون درختان خواهیم شد و میوه های خاص این فصل. اما مطلب ما در رابطه با میوه ها نیست و ما میخوایم راجب استایل یک بانو صحبت کنیم. بانویی که اهل جینگیلی جات هستش و مینیمال پسند و کلاسیک دوست نیست. استایل یک خانوم از بخش های مختلفی ساخته میشه که خب لاک ناخن یکی از مهم تریناشه. البته که لاک ناخن قبلتر به شکل خیلی کمتری انجام میشد و کمتر بانویی رو میدیدم که رفته سالن و کاشت ناخن انجام داده. اما حالا همه خانوما این کار رو انجام میدن و به زیبایی دستاشون بیشتر از قبل رسیدگی دارند. البته که هر چیزی حتی اگه خوب هم باشه باز اگه بیش از حد بشه مضر کمیشه و کاشت های مداوم هم به بافت ناخن طبیعی شما اسیب میرسونن چرا که تراشیدن ناخن چندان براش خوب نیست. 

اما بگذریم و برسیم به موضوع اصلیمون که لاک و ژلیش و البته طراحی ناخن هستش. مدل های طراحی ناخن و فت و فراوونی هستند اما اگر یک ترند باز هستید که با موقعیت و فصل پیش میره، پس الان بهترین موقع برای انتخاب طرح و نقش ها جذاب و دخترونه هستش. در اینجا شما میتونید از سبک های گیلاسی استفاده کنید که ظاهری جسورانه و شاداب و دخترونه بهتون می بخشند. این سبک برای بانوان جوان به شدت دلبر خواهد شد و استایلشون رو جونی دوباره میبخشه. در ادامه با این مدل بیشتر آشنا میشیم.

897489

دیزاین ناخن با طراحی گیلاس

دیزاین ناخن به شکل گیلاسی یکی از خوشرنگ ترین طرح ها محسوب میشه که طرفداران زیادی داره چرا که به شدت محبوبه. در این سبک شما میتونید با رنگ قرمز تیره و شفاف، یه حالت شیک و کلاسیک به ناخناتون ببخشید. برای انجام این کار نیاز به مهارت خاص هستش چرا که طراحی گیلاس به راحتی نیست و باید به دست ناخن کار ماهر انجام بشه. پس دستای زیبات رو به هرکسی نسپار. برای انجام این کار باید مراحلی رو طی کنید.

867486

انتخاب فرم ناخن بادامی و مستطیل

مثلا اینکه تو مرحله اول باید ناخن شما با دقت تمیز بشن و شکل دهیشون انجام بشه. چه فرمی دوست دارید؟ مربع یا سر گرد و بادومی. این مرحله میشه شامل کوتاه کردن، سوهان زدن و پولیش کردن سطح ناخن‌ها که بعد هم باید از وام لاکتون مطمئن باشید. ابته که این مراحل برای افرادی هستش که خودشون تا حدودی بلد هستند و میتونن برای خودشون انجام بدن. یادتون نره جهت دوام بیشتر از یک بیس کت هم استفاده کنید. این پایه میتونه علاوه بر افزایش موندگاری لاک، از تغییر نکردن رنگ لاک هم جلوگیری داره.

8748

63456

لاک گیلاسی مات و براق

بعد از اینکه ناخنتون رو آماده کردید، حال نوبت به انتخاب لاک گیلاسی میرسه. در اینجا لاک ها انواع مختلفی همچون مات و براق دارند. شما میتونید با توجه به سلیقه ای که دارید و البته رنگ پوستتون، انتخابتون رو داشته باشین. اغلب دو لایه از لاک برای دستیابی به پوشش کامل و یکنواخت کافی هستش.

5454

ناخنت رو دیزاین کن

اگر دوست داشتین که جلوه خاص تری به ناخناتون ببخشین، خب میتونین از تزییناتی همچون نگین ها و یا طرح های هندسی و خطوط نازک طلای یا نقره ای کمک بگیرید. این تزئینات جهت اینکه خوشگلاسیون انجام بدن و کثیف کاری نشه، با دقت و ظرافت اعمال کنید تا دیزایین حرفه ای تحویل بگیرید. تو این مرحله استفاده از ابزار ها و چسب مخصوص لازمه.

878

و اما لایه نهایی لاک ناخن گیلاسی

بعد اینکه همه مراحل زمینه و گیلاس و تزیینات تموم شد حالا نوبت به تاپ کت میرسه که هم دوام لاک رو ببره بالا هم شفاف ترش کنه. تاپ کت ها میتونن علاوه بر افزایش درخشندگی لاک، به تثبیت تزئینات و افزایش دوام کلی دیزاین کمک جذابی داشته باشند. این لایه نهایی، ناخن‌ ها رو در مقابل ضربه و خراش محافظت میکنه.

656

در آخر هم یادتون نره که جهت زیبایی و حفظ زیبایی بیشتر، از تکمم زیاد یا مواد شیمیایی خودداری کرده و از کرم مرطوب کننده هم جهت نرمی دست و ناخن ها استفاده کنید. اینجوری ناخن های سالم تیر خواهید داشت و لاکتون هم دیر تر خراب میشه. 

87

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها