|

روتین پوستی کُره ای / اینا رو به پوست کیوی هم بزنی میشه مثل آینه جالبه خیلیم ارزونن

در این مقاله در خصوص روتین پوستی کُره ای صحبت کردیم و یه سری مواد رو برای این منظور بهتون معرفی کردیم که به کارتون میاد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی در هر دوره ای از زمان برای خودش ملاک های خاص داره مثلا میشنویم که در زمان های قدیم و موقع قاجار خانوم هایی که چاق بودند زیبا به نظر میومدن در حالی که این روزا اینطور نیست و خب مهم ترین موضوع برای این که زیبا باشیم داشتن تناسب اندام هست و به همین دلیل خیلی از خانوم ها در تلاش برای این موضوع هستن تا بلکه بتونن خودشون رو با ملاک و استاندارد زیبایی در دنیای کنونی مچ کنن و یا به عنوان یه مثال دیگه در گذشته ابروهای نازک مد بود و از این رو خیلی ها حتی ابروهاشون رو تیغ میزدن و برای خودشون ابروهایی به نازکی نخ میکشیدن در حالی که این روزا اگر کسی این کار رو کنه فکر میکنن که مثل اصحاب کهف خوابیده و از دنیا بیخبره چون در حال حاضر ابروهای پهن اومده روبورس که خیلی ها برای این منظور به دنبال بهترین روش برای رشد سریع ابرو هستن.

پس باید برای زیباتر به نظر رسیدن در جریان مدهای روز باشیم و با پیش رفتن در مسیر اون ها این هدف رو عملی کنیم البته که در این بین یه سری ملاک های زیبایی هستن که با گذر رمان نه تنها تغییر نمیکنن بلکه ضرورت وجود اون ها پررنگ تر میشه مثلا داشتن پوست و موی سالم یکی از این ملاک ها هست که خب برای رسیدن به اون ها باید کارهای زیادی انجام بدید مثلا برای داشتن موهای درخشان شما باید بهترین ماسک موها رو مورد استفاده قرار بدید تا با گذر زمان و بالا رفتن سنتون موهاتون حالت وز به خودش نگیره و نرمی و درخشندگیش حفظ بشه و همچنین برای داشتن پوست شفاف و روشن هم باید روتین پوستی موثر داشته باشید که خب خیلی ها در این بین به دنبال روتین پوستی کره ای هستن چرا که مردمان این کشور از پوست های آینه ای برخوردار هستن به همین دلیل ما هم در این مقاله میخواهیم در خصوص این روتین پوستی برای شما صحبت کنیم تا کمکی برای زیباتر شدن هر چه بیشتر پوستتون کرده باشیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

روتین پوستی کره ای

لایه برداری پوست گام مهم و اصولی در روتین کره ای

یکی از اصلی ترین مراحلی که در خصوص روتین پوستی کره ای باید بهش حسابی پرداخته بشه لایه برداری پوست هست چرا که لایه بردارها میتونن آلودگی های جمع شده در عمق منافذ پوست و همچنین سلول های مرده ی اون رو پاکسازی کنن. البته که این کار نباید به شکل روزانه انجام بشه چرا که در صورتی که بیش از یه حدی اون رو تکرار کنید باید منتظر این باشید که به لایه ی محافظت کننده ی پوستتون آسیب وارد کنه. در این مرحله هم برای این منظور شما میتونید از اسکراب با توجه به نیازتون به طور معمول یک الی دوبار توی هفته استفاده کنید.

به طور معمول هم توی روتین کره ای برای لایه برداری بیشتر از ماسک های پیل آف و همچنین اسکراب های شنی استفاده میکنن؛ ماسک های پیل آف رقیق هستن و بعد از زدن روی پوست شما خشک میشن و برای لایه برداری سطحی پوست و همچنین از بین بردن جوش های سر سیاه بسیار مناسب اند. اسکراب های شنی هم از ذرات شن مانند درون خودشون برخوردار هستن که با پخش شدن اون ها روی سطح پوست و مالش دادن پوست باهاشون میتونید سلول های مرده و آلودگی های موجود روی پوست رو از بین ببرید.

روتین پوستی کره ای

با استفاده از تونر از جوش و آکنه جلوگیری کنید 

حفظ تعادل pH توی جلوگیری کردن از ایجاد مشکلات پوستی بسیار مسئله ی مهمی هست و خب برای این منظور شما میتونید از تونرها برای حفظ تعادل سطح پوستتون استفاده کنید و پوست خودتون رو از آلودگی های محیطی پاک کنید. تونرها میتونن با حفظ pH طبیعی پوست شما مانع از تولید چربی اضافی روی پوست شما بشن و همچنین بروز جوش و آکنه رو هم کنترل کنن. همچنین این مواد با تامین رطوبت مورد نیاز پوست شما میتونن از دهیدراته شدن اون جلوگیری کرده و سبب افزایش شادابی و طراوت پوست شما بشن.

روتین پوستی کره ای

با کرم دور چشم جوونی رو به پوستتون هدیه کنید

پوست زیر چشم بسیار حساس هست و دلیل این موضوع این هست که پوست این قسمت نسبت به بخش های دیگه ی پوست شما ضخامت کمتری داره به همین دلیل چروک، تیرگی و پف کردن پوست دور چشم از شایع ترین مشکلاتی هست که ممکن هست برای افراد پیش بیاد به همین دلیل باید در برنامه های مراقبتی پوستی به این موضوع توجه ویژه داشته باشید که خب برای جلوگیری و رفع اون میتونید مثل کره ای ها از کرم، سرم و ژل دور چشم بر اساس سلیقه تون استفاده کنید.

روتین پوستی کره ای

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها