|

دستبندهای مناسب مچ توپر و تپل / با اینا مچ دستت ظریف به چشم میاد فک میکنن خودتم لاغری

در این مقاله به معرفی دستبندهای مناسب مچ تپل پرداختیم و چند تا از بهترین اون ها رو که مچتون رو ظریف تر به نظر میارن رو نشونتون دادیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خوشتیپ بودن این روزا یکی از مهم ترین مسائلی هست که هر خانوم به روزی باید بهش توجه کنه چرا که این موضوع مستقیما با میزان اهمیتی که به خودتون میدید ارتباط داره مثلا در صورتی که شما یه استایل ژولیده داشته باشید در نظر افراد اینطور به نظر میایید که برای خودتون هم وقت ندارید چه برسه به دیگران بنابراین استایل شما میتونه اطلاعات زیادی رو ازتون به دیگران انتقال بده و صد البته که باید این رو هم در نظر بگیرید که به قیمت خوشتیپ شدن هر لباسی رو هر جایی نپوشید مثلا در مراسم عروسی نباید یه جوری تیپ بزنید که از عروس قشنگ تر بشید و یا برای مراسم های عزاداری مثل شب های قدر که در پیش هست باید شیک ترین تیپ های مشکی رو بزنید تا یه فرد موقعیت شناس به نظر بیاید و نه این که به سراغ مانتو های رنگی و عروسکی برید.

نکته ی دیگه ای که در خصوص خوشتیپ شدن شما بسیار تاثیر گذار هست اینه که بدونید چی بهتون میاد و چی نمیاد که برای این منظور باید شناخت کامل از ویژگی های ظاهری و اندام خودتون داشته باشه و با توجه به به شناختتون به سراغ آیتم ها برید مثلا در صورتی که شانه های پهنی دارید و بالا تنه تون نسبت به پایین تنه بزرگ تره باید بدونید لباس مناسب خانم های چهار شانه چه جوریه تا با پوشیدن اون تعادل رو در اندامتون برقرار کنید. حالا در این مقاله هم برای این که خانوم هایی که مچ های توپر و چاقی دارند بدونن که دستبندهای مناسب مچ های تپل چه جوری باید باشه چند تا از اونا رو بهتون معرفی میکنیم تا خوش تیپ تر به نظر بیایید، پس در صورتی که این شرایط ر.و دارید با ما همراه باشید.

دستبندهای مناسب مچ توپر و تپل

دستبندهای کاف 

یکی از بهترین و مناسب ترین دستبندهایی که توصیه میشه افرادی که مچ های بزرگ دارن به سراغ استفاده ازش برن دستبندهای کاف هست که از ویژگی های اون ها میشه به نبود قفل و سایزبندی سفارشیشون اشاره کرد، در اصل شما میتونید این مدل از دستبندها رو در پهنا و اندازه ی های مختلفی ببینید که زیبایی های خاص و منحصر برفرد خودشون دارن  مثلا یه دستبند کاف که ضخامتش شش سانتیمتره برای مچ های ظریف خوب نیست چرا که پهنه و مچ رو کاور میکنه و اون رو کوچک تر نشون میده و این در حالیه که دستبندهای ظریف هم برای مچ های بزرگ مناسب نیستن. 

دستبندهای مناسب مچ توپر و تپل

دستبندهای بنگل

برسیم به یه نوع دستبند دیگه که از دیار هندوستانه یعنی دستبندهای بنگل که دارای ظاهر زیبا و متفاوتی هستن و توی اندازه های مختلف تو بازار عرضه میشه. در طراحی و تولید این مدل از دستبندها از فلزات مختلفی استفاده میکنن که خب با ارزش ترین اون ها مشخصه که طلا هست. اون دسته از دستبندهای بنگل النگویی که پهناشون زیاده کاملا مناسبه مچ دست های تپل و توپر هستن تا با کاور کردن مچ اون رو ظریف تر نشون بدن. 

دستبندهای مناسب مچ توپر و تپل

دستبندهای چرمی

 یکی از محبوب ترین دستبندهایی که چه برای خانوم ها و چه برای آقایون مناسب هست دستبندهای چرمیه که توی اندازه ها و طرح های مختلف تولید و عرضه میشه و برای بیشتر فرم دست ها مناسبه چه دست های لاغر و کشیده و چه دست های کوتاه و توپر. در این بین در صورتی که مچ دستتون استخون بندی درشتی داشت و قصد داشتید که دستبند چرمی تهیه کنید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ مدل های با پهنای زیاد که طلاکوب شده اند هست.

دستبندهای مناسب مچ توپر و تپل

دستبندهای مرواریدی

برسیم به یکی از زیباترین و قدیمی ترین مواد که ازش چه توی دستبند و چه دیگر زیورآلات استفاده میکنند یعنی مروارید که هم فرقی نمیکنه مصنوعی باشه و یا طبیعی چون میتونه با وجودش توی هر زیورآلاتی اون رو خاص و زیبا جلوه بده و از اون جایی که درشت و توی چشم هست وجودش توی دستبندها هم همین تاثیر رو داره بنابراین در صورتی که فرم دست هاتون توپر و چاق هست توصیه ی ما به شما برای ظریف تر نشون دادن اون ها رفتن به سراغ تک پوش های مراوریدی هست.

دستبندهای مناسب مچ توپر و تپل

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی