|

محافظت از پوست خشک چگونه است؟

اگه پوست خشکی داری بیا اینور بازار؛ معرفی سه تا محصول معجزه گر برای پوست های حساس

پوست خشک

معرفی سه تا محصول معجزه گر برای پوست های حساس و انواع کرم و یا سرم های روتین پوستی برای هه نوع های پوست در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های لوسیون

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- درست است که همیشه گفته ایم که از روتین پوستی و محافظت از پوست خود غافل نشوید، ولی شاید برایتان جالب باشد که بدانید روتین پوستی باید با توجه به نوع پوست انتخاب شود، به طور کلی تر می توان گفت محصولاتی که در روتین پوستی برای پوست خشک استفاده می شود نسبت به محصولاتی که برای پوست چرب استفاده می شود کاملا متفاوت است. پس در ابتدا خوب است که بدانید چه نوع پوستی دارید و برای محافظت و نگهداری از پوست خود چه نوع محصولاتی را نیاز دارید. حال اگر پوست خشک و حساس دارید و نمی دانید چگونه می توانید پوستی لطیف و شاداب داشته باشید و یا چگونه از ایجاد چین و چروک بر روی پوست خود جلوگیری کنید، اصلا جای نگرانی نیست زیرا ما در این مقاله قرار است تا راهنمای شما در این مسیر باشیم.

همانطور که می دانید پوست های خشک، پوست های مستعدی در زمینه ایجاد چین چروک هستند، به طور کلی می توان گفت که پوست های خشک هم شکننده تر هستند و هم در برابر آسیب و جین و چروک مقاومت کمتری نسبت به پوست های چرب دارند که می توان گفت به همین خاطر به مراقبت بیشتری نیاز دارند. برای مثال اگر پوست خشکی دارید بهتر است در روتین پوستی خود حتما از یک لوسیون یا کرم مرطوب کننده قوی به همراه یک سرم پوست مخصوص خود و یا ضد چروک استفاده کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین محصولات روتین پوستی برای پوست های خشک آشنا شوید.

روتین پوست خشک

معجزه جوانی به نام لوسیون مرطوب کننده لیمیتد ادیشن کلینیک

همانطور که می دانید در تمام روتین های پوستی مخصوصا روتین پوستی پوست خشک ترتیب استفاده محصولات به اینگونه است که شما باید از لوسیون ها و سرم ها که حالت مایع دارند شروع کنید و به سمت کرم ها و مصولات جامد تر بروید. حال اگر پوست خشکی دارید پیشنهاد ما برای شروع یک روتین پوستی مناسب لوسیون مرطوب کننده لیمیتد ادیشن کلینیک است. این کرم با بافت ابریشمی در طول روز پوست را آبرسانی می کند؛ همچنین با خاصیت نرم و مرطوب کنندگی به سادگی روی سطح پوست پخش و جذب می شود؛ رطوبت طبیعی پوست را حفظ می کند و پوستی که رطوبت بالایی دارد جوان و درخشان به نظر می رسد. در نتیجه شما پس از استفاده از این لوسیون پوست خود را مرطوب و بدون هیچگونه کشیدگی احساس خواهید کرد که همین موضوع تا حدودی باعث کاهش احتمال چین و چروک روی پوست شما خواهد شد.

روتین پوست خشک

روتین پوست خشک

اگر پوست خشکی دارید واتری اویل لیمیتد ادیشن گرلن را فراموش نکنید

استفاده از روغن ها در روتین پوستی دقیقا بر خلاف پوست های چرب برای پوست های خشک بسیار توصیه می شود. پیشنهاد ما واتری اویل لیمیتد ادیشن می باشد. این محصول حاصل بیش از ده سال مطالعه بر روی عسل و تاثیرات ترمیم کنندگی آن بر پوست است. روغن جوان کننده ابی رویال گرلن با بیس آب، از عسل زنبور سیاه و ژل رویال بهره گرفته است، قدرت ترمیم پوست را 9 برابر افزایش می دهد و فرمولاسیون آن مانند سرم قوی، مانند روغن غنی و مانند لوسیون طراوت بخش است. این محصول دارای خاصیت قوی ضد پیری است و با آبرسانی و تامین رطوبت پوست، چروک ها را پر می کند و پوست لطیف و درخشان می شود. جهت استفاده 2 تا 3 قطره از این محصول را صبح و شب قبل از کرم به صورت و گردن بزنید.

روتین پوست خشک

روتین پوست خشک

قبل از کرم دور چشم و حتما مجیک کرم شارلوت تیلبری را امتحان کنید

حال اگر می خواهید به سراغ کرم دور چشم و قسمت ها تخصصی تر روتین پوستی خود بروید، بهتر است که بدانید هنوز کار ما تموم نشده است. شما برای تکمیل روتین پوست صورت خود بهتر است در مرحله آخر  مخصوصا اگر پوست خشکی دارید از مجیک کرم شارلوت تیلبری استفاده کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این کرم مرطوب کننده ضد چروک به عنوان یکی از محصولات پر فروش شارلوت تیلبری شناخته می شود. زیرا دارای هیالورونیک اسید است و پوست را عمیقا آبرسانی می کند و رطوبت پوست را تا 24 ساعت تامین می کند. ویتامین C و E موجود در این کرم پوست را روشن و یکدست می کنند، همچنین آلوئه ورا، کره شی و عصاره های طبیعی این کرم پوست را نرم، لطیف و تغذیه می کنند. پس از یک ماه استفاده جلوه چروک ها به حداقل می رسد و پوست سفت می شود.

روتین پوست خشک

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها