|

بررسی استایل بهار قاسمی

رونمایی از استایل جدید و جنجالی بهار قاسمی؛ بعد بازی با شهاب حسینی شده عروس فرش قرمز!

استایل بهار قاسمی

رونمایی از استایل جدید و جنجالی بهار قاسمی و معرفی جدیدترین استایل های دنیای سینما؛ به روزترین خبرها و حواشی سینما به همراه عکس و توضیحات

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طلاخون یکی از فیلم های سینمایی جدید است که به تازگی اکران شده است و باعث درخشش بازیگران جوان و با استعدادی مانند بهار قاسمی شده است. طلاخون، داستانی برگرفته از واقعیت و درباره زنی است که با داشتن فرزندی معلول و شوهری زندانی، با مشکلات مالی متعددی دست و پنجه نرم می کند. او در این شرایط تصمیم مرگباری می گیرد که مسیر زندگی اش را تغییر می دهد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید  فیلم طلاخون به کارگردانی ابراهیم شیبانی در سال 1399 ساخته شده است و این فیلم که محصول کشور ایران می باشد دارای ژانر جنایی و درام می‌ باشد. در این فیلم شهاب حسینی، حسام منظور، ترنم کرمانیان، زری خوشکام و بهار قاسمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

حال که تا حدودی با این فیلم سینمایی آشنا شده اید نوبت این رسیده که برویم سر اصل مطلب یعنی آشنایی با استایل بهار قاسمی و خود این بازیگر آینده دار؛ بهار قاسمی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که در دهه 1370 به دنیا آمده است، او سابقه حضور در آثاری همچون طلاخون و خونسرد را در کارنامه هنری خود دارد. بهار قاسمی بیشتر از هر چیزی در زمینه استایل سعی می کند دارک و آوانگارد بپوشد، البته به صورت کلی می توان گفت او کژوال هم می پوشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های استایل بهار قاسمی آشنا شوید.

استایل بهار قاسمی

استایل بهار قاسمی

رونمایی از استایل جدید و پاییزه بهار قاسمی

شاید شما هم فتوشات های جدید بهار قاسمی را با یک کراپ بافت دیده باشد، بله این دقیقا اخرین استایلی است که توسط این بازیگر رونمایی شده است که می توان گفت تا حدودی با استایل های دیگر او متفاوت است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بهار قاسمی در این استایل خود به جای انتخاب لباس های خود از سرتا پا سیاه از رنگ های دیگر و یا آیتم های ترندی ای مانند کراپ استفاده کرده است، البته با رعایت ترکیب رنگی فصل پاییز. او برای کراپ خود رنگ شتری را انتخاب نموده است که می توان گفت یکی از رنگ های ترند و جذاب پاییز و زمستان محسوب می شود. البته تا حدودی می توان گفت انتخاب صندل های رو باز و بندی اشتباهی کوچک ولی تاثیرگذار در استایل پاییزه او محسوب می شدند.

استایل بهار قاسمی

استایل بهار قاسمی

بهار قاسمی با شومیز ساتن و ترندی در اکران طلاخون

شاید کمی عجیب باشد ولی جنجالی ترین استایل های بهار قاسمی را تا کنون می توان در راسم های اکران فیلم طلاخون دانست. او برای شرکت در این مراسم ها معمولا استایلی با نمای دارک و آیتم های ترندی و خاص را اتنخاب می نماید. برای مثال می توان گفت او در یکی از مراسم ها یک شومیز ساتن به تن داشت که همانطور که می دانید یک آیتم ترندی و تاثیرگذار در سال 1402 بوده است و در مراسم دیگری نسبتا آوانگارد و با یک کت بلند حضور پیدا کرد که تا حدودی باعث خاص و متفاوت دیده شدن او شده بود.

استایل بهار قاسمی

استایل بهار قاسمی

بهار قاسمی با لباس عروس سیاه در فستیوال بین المللی فیلم دبی

یکی از استایل های بهار قاسمی که توجه همگان را بسیار به خود جلب کرد و می توان گفت تا حدودی یک استایل دارک و یا گوتیک را یادآوری می کرد استایل بهار قاسمی با لباس عروس سیاه در فستیوال بین المللی فیلم دبی است. او برای شرکت در این مراسم از اکسسوری هایی مانند توربان سیاه استفاده نموده بود و برای انتخاب لباس های خود و دیگر اکسسوری های خود هم از رنگ سیاه کمک گرفته بود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شاخص های اصلی استایل گوتیک، رنگ‌ های تیره، مرموز بودن و آرایش غلیظ و تیره است. ویژگی‌ شخصیتی افرادی که استایل گوتیک دارند این است که آن‌ ها در جامعه‌ ای که کاملا یکدست شده است، تمایل دارند تا برجسته و متمایز از بقیه باشند.

استایل بهار قاسمی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل بهار قاسمی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی